MuscleMeat

Sticky [Centraal] Veelgestelde Vragen Topic Voor Beginners

Bezoekers in dit topic

ok, heb na veel zelf zoeken en proberen maar besloten om de hulp in te schakelen aan mensen die er iets van kennen bodybuilders dus..
ik weet al goed de basis van het trainen eten slapen en trainen dus, maar tot nu toe pas ik eigelijk enkel het trainen toe. heb ook al veel van de bginners fouten gemaakt verkeerd trainen slecht eten en overtrainen (idd, ben het type die het beste uit mezelf wil halen, zo heb ik een maand aan een stuk 7 dage op 7 3 uur per dag gtraint, niet slim dus maar ja.. wist ik veel (dacht meer is beter)
nu myn vragen, heb de domme vragen lyst bekeken maar toch,,
myn standpunt staat vast, ik train nu 6 maanden, ben 5 kilo bygkomen zonder shakes of iets en heb nog steets een vetpercentage van 10 procent zoals toen ik begon.. nu wil ik kuren, ik heb ze al bestelt een deca-testo kuur voor 10 weken.
heb natuurlijk wle bgleiding nodig kan er iemand my een goed hard schema aanraden om na elke training styf te zyn, liefst een voor 5 dagen in de week..
enja, zoveel mogelijk tips en informatie zijn ook welkom, geef toe dat ik er niet veel van ken. maar ben zeeeeeeeeeeer gmotiveerd.
iemand die me wat zou kunnen bgleiden.
;)
tnx kenny
 
Ik toonde een beetje respect voor je, 7 dagen op 7, 3 uur per dag, de inzet was er!! Vind ik mooi, minder was wel beter geweestd. Tot je begint over kuren en je voeding is denk ook niet veel bijzonder.

Tip: lees de voedingssectie eens en laat hier commentaar op je schema geven
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/
 
tnx man!!
ik wil er idd voor gaan en ben bereid er veel voor op te offeren
;)
 
Hahahaha toffe welkoms-mail....vooral die tip om naar menshealth te surfen!! haha (wees gerust, ben niet zo'n "voor-de-zomer-eindelijk-eens-de-sportschool-induiker")
Ben ook geen prof-bodybuilder, ben gewoon zwaar verslaafd aan trainen en groot worden :D
 
tnx man!!
ik wil er idd voor gaan en ben bereid er veel voor op te offeren
;)

Ik zie dat je 18 jaar oud bent....ik zou zeggen, ga eerst proberen groot te worden zonder kuur (nog beter neem het nooit), nooit hulpmiddelen nemen als je zelf nog niet aan je max bent! (+ kuur gaat je niets helpen als je niet goed eet, slaapt en traint)
 
niet dat ik wil tegenspreken maar 18 ben ik al, en ik zie heel duidelijk mensen van 16 en 17 jaar die juist beginnen met trainen en na hun eerste maand groter zyn geworden als my.. meer kracht hebben en geen nadelen hebben.
dus het gerucht dat kuren niet helpt als je niet genoeg traint geloof ik niem meer sommigen zyn meer dan 10 kilo bygekomen.
;)
 
ps ik bedel niet ' als je niet genoeg traint' maar ' als je nog niet lang genoeg traint!
 
Hehehehe jah natuurlijk kan je ermee aankomen, maar je moet niet in 1 maand groot willen zijn...ik ben zonder spul in 2 jaar 40kg aangekomen...dat kan ook gewoon een verschil in lichaamsbouw zijn!
Het kan wel, je moet gewoon doorzetten...spul gebruiken is onzin...als je doel is om aan wedstrijden enzo mee te doen begrijp ik dat je dat nodig zult hebben om tegen de concurrentie op te boksen, maar als je traint voor jezelf kan je genoeg bereiken zonder..vertrouw me :D
 
Leuk geschreven en daarom met plezier gelezen, al was het allemaal al bekend :)
 
Ik ben beginner en ben eran overtuigd dat dit me al heel wat zal helpen - thanks !
 
Hoi, paar vraagjes.

Hallo, ik ben nieuw in heel deze leefwerled dus weet helemaal niet veel af van bodybuilding. Maar toch zou ik er graag aan beginnen. Ik heb wel maar enkel de leeftijd 18 dus weet ik niet of dit nu negatief voor mijn lichaam kan zijn. Ik train nu al enkele maanden, dus een gespierde bonk ben ik helemaal nog niet. Maar toch heb ik veel intresse om aan deze bijzondere sport mee te kunnen deelnemen. Graag zou ik willen vragen of iemand van jullie me misschien een training schema ofzo zouden kunne geven of aanraden ofzo. En weet iemand dan waar ik dan zou kunnen informeren voor een voedingschema. Die dan mij ve percentage ofzo wilt nazien.
Misschien klinke al deze vragen heel dom voor jullie en denke jullie ja dat is weer zo een beginner. En inderdaad ik ben een beginner die er zeer weinig van afweet. En ik ken ook geen enkele bodybuilder dus had ik gehoopt dat jullie me zouden kunne helpen. Elke informatie is werlkom.
Grtz mathias
 
Hallo, ik ben nieuw in heel deze leefwerled dus weet helemaal niet veel af van bodybuilding. Maar toch zou ik er graag aan beginnen. Ik heb wel maar enkel de leeftijd 18 dus weet ik niet of dit nu negatief voor mijn lichaam kan zijn. Ik train nu al enkele maanden, dus een gespierde bonk ben ik helemaal nog niet. Maar toch heb ik veel intresse om aan deze bijzondere sport mee te kunnen deelnemen. Graag zou ik willen vragen of iemand van jullie me misschien een training schema ofzo zouden kunne geven of aanraden ofzo. En weet iemand dan waar ik dan zou kunnen informeren voor een voedingschema. Die dan mij ve percentage ofzo wilt nazien.
Misschien klinke al deze vragen heel dom voor jullie en denke jullie ja dat is weer zo een beginner. En inderdaad ik ben een beginner die er zeer weinig van afweet. En ik ken ook geen enkele bodybuilder dus had ik gehoopt dat jullie me zouden kunne helpen. Elke informatie is werlkom.
Grtz mathias

schema voor beginners kun je hier kijken.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/fullbody-rippetoe-program-146863/

en voor je voeding:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/interesse-voedingsschemas-176564/

even uitrekenen wat je precies nodig hebt aan kcal om aan te komen en daar een schema uitpikken die daarmee overeenkomt en je kunt aan de slag.

verder aan te raden om hier veel te lezen zodat je in de toekomst alles naar jouw wens kunt invullen.
 
Wat heeft een beginner nog te wensen?

Oh ja, droge massa:D
moeten ze toch zelf nog wat doen!
 
Je bent de link uit m'n sig vergeten.
 
? ik heb een vet percentage van 10%,en een buikje of is dat vel? ben wel een vrouw maar nog steeds geen wasbord.
 
? ik heb een vet percentage van 10%,en een buikje of is dat vel? ben wel een vrouw maar nog steeds geen wasbord.

Hoe heb je jouw bf% dan gemeten?
Je zou eigenlijk wel een six-pack kunnen hebben met 10%, maar dat geldt niet voor iedereen.
Hangt er ook vanaf hoever je buikplaat naar achteren staat.
Sommige dingen zijn helaas genetisch bepaald:(

Maar met 10% zou je eigenlijk geen buikje meer moeten hebben...
 
Back
Naar boven