veys
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, thanks voor antwoord
Ik dacht dat het een of ander scheldwoord was....![]()

Hallo mensen,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Albert en ik ben 18 jaar oud en weeg 145 kilo.
Je denkt nu of die is ontzettend dik of ontzettend gespierd... nou ja ik ben niet gespierd maar meer aan de dikke kant.
Die grote getal laat je mischien denken dat ik er echt heel dik uitzie maar dat valt opzich best wel mee dit komt mede door me lengte.
Verder sport ik 4 keer in de week voetbal op een vrij hoog niveau wat ik conditioneel vrij goed volhoud.
Maar nu de echte vraag.... ik wil graag me vetmassa omzetten in spiermassa. Verder heb ik er geen verstand van, ik ben bereid om er alles voor te doen ik heb zelfs een tijdje gedacht aan anabolen.... Mijn vraag is dus aan jullie proffesionelen wat kan ik het beste doen?
Dus anabolen is niet een van de optie's.
Ik hoor zoveel negatiefe dingen over anabolen maar ik heb er geen verstand van.
Zou iemand nog kunnen uitleggen hoe dit in ze werk gaat...en wat anabolen precies met je doen. voordelen en nadelen
PS: wat zijn stickies?
probeer eerst dat maar en kijk over 5 jaar ofzo of je toch aan de anabolen wilt.. laat ik duidelijk zijn Eiwitshakes of creatine zijn supplementen, toevoegingen aan een goed voedingsschema en vallen hier niet onder.Het is allemaal mooi uitgeschreven maar ik denk dat er maar weinig beginners zijn die de moeite zullen doen om zo'n stuk tekst te lezen?![]()