AndroidHealthClinic

Sticky [Centraal] Veelgestelde Vragen Topic Voor Beginners

de "ik heb veel vet, ik ga dit omzetten in spieren!" cliché moet mss ng es vermeld worden :p

Duidelijk verhaal en voor sommige een "eye opener"

Wat is een ecto ?

Oke, thanks voor antwoord :)
Ik dacht dat het een of ander scheldwoord was....:p

Erg nuttige vragenlijst, zeker voor iemand die niks weet. Voor iemand zoals ik dus.

Mooi topic met basiskennis die iedereen zou moeten weten. En volgens mij zijn er ook ''niet beginners'' die hier nog wat van kunnen leren :D

Keep it up BIG-T :thumbs:

ja precies.. die stickys zijn nog steeds verdomd handig!

Hallo mensen,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Albert en ik ben 18 jaar oud en weeg 145 kilo.
Je denkt nu of die is ontzettend dik of ontzettend gespierd... nou ja ik ben niet gespierd maar meer aan de dikke kant.
Die grote getal laat je mischien denken dat ik er echt heel dik uitzie maar dat valt opzich best wel mee dit komt mede door me lengte.
Verder sport ik 4 keer in de week voetbal op een vrij hoog niveau wat ik conditioneel vrij goed volhoud.

Maar nu de echte vraag.... ik wil graag me vetmassa omzetten in spiermassa. Verder heb ik er geen verstand van, ik ben bereid om er alles voor te doen ik heb zelfs een tijdje gedacht aan anabolen.... Mijn vraag is dus aan jullie proffesionelen wat kan ik het beste doen?

trainen met gewichten:)

Hallo mensen,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Albert en ik ben 18 jaar oud en weeg 145 kilo.
Je denkt nu of die is ontzettend dik of ontzettend gespierd... nou ja ik ben niet gespierd maar meer aan de dikke kant.
Die grote getal laat je mischien denken dat ik er echt heel dik uitzie maar dat valt opzich best wel mee dit komt mede door me lengte.
Verder sport ik 4 keer in de week voetbal op een vrij hoog niveau wat ik conditioneel vrij goed volhoud.

Maar nu de echte vraag.... ik wil graag me vetmassa omzetten in spiermassa. Verder heb ik er geen verstand van, ik ben bereid om er alles voor te doen ik heb zelfs een tijdje gedacht aan anabolen.... Mijn vraag is dus aan jullie proffesionelen wat kan ik het beste doen?

niet mogelijk!

Opties:

krachttrainen + cutten (500 kcal onder je behoefte gaan zitten)

of alleen cardio = volledig gericht op vetverlies,waarna je als je aardig wat vet verloren bent pas weer gaat (clean) bulken. Hou hierbij rekening dat je ook wat spier kan verliezen.

of clean bulk, dan kom je spier aan maar ook wat vet.
tenminste wat ik ondertussen van alles op het forum heb begrepen zijn dat een beetje de mogelijkheden voor je.

verder: Stickies! (er zijn echt heel veel mensen die allerlei topics hebben geopend met dezelfde situatieschets en vragen als jij)

Dus anabolen is niet een van de optie's.
Ik hoor zoveel negatiefe dingen over anabolen maar ik heb er geen verstand van.

Zou iemand nog kunnen uitleggen hoe dit in ze werk gaat...en wat anabolen precies met je doen. voordelen en nadelen

PS: wat zijn stickies?

Dus anabolen is niet een van de optie's.
Ik hoor zoveel negatiefe dingen over anabolen maar ik heb er geen verstand van.

Zou iemand nog kunnen uitleggen hoe dit in ze werk gaat...en wat anabolen precies met je doen. voordelen en nadelen

PS: wat zijn stickies?

anabolen zou ik persoonlijk nooit aan beginnen, en ALS je er al aan wilt beginnen raad ik je aan op je persoonlijke max. of er rond te zitten, na bijv. 5 jaar intensief natural te trainen met goede voeding etc. zoals ik al zei de meeste mensen hoeven echt geen Arnold de 2e te zijn, je kan echt wel een heel mooi lichaam waar anderen jaloers naturel krijgen ;) probeer eerst dat maar en kijk over 5 jaar ofzo of je toch aan de anabolen wilt.. laat ik duidelijk zijn Eiwitshakes of creatine zijn supplementen, toevoegingen aan een goed voedingsschema en vallen hier niet onder.

Het is allemaal mooi uitgeschreven maar ik denk dat er maar weinig beginners zijn die de moeite zullen doen om zo'n stuk tekst te lezen? :)

nou ben toch ook redelijke beginner en heb alles gelezen hoor:P

Top geschreven tekst alles heel duidelijk ben nu al wijzer geworden bedankt;)

Bedankt :)
staan veel dingen in die ik nog niet wist

Gewoon rustig opbouwen en blijven trainen!
En heb regelmaat.

Informatief stuk tekst!

Terug
Naar boven