XXL Nutrition

WEDSTRIJD Challenge #5 (maart)

• Topic Starter Topic Starter
Het filmpje dat ik zie is pronated 🤨

Screenshot_20240301_111755_Chrome.jpg
Ik kom erop terug wanneer ze hun beslissing hebben gemaakt tussen BB of DB :D

Als we BB kiezen moeten we ook wel bepalen of het met gewone gewichten moet of bumperplates I guess. Ik kan zelf totaal niet inschatten hoe ver je kan zakken met bumperplates.
Zal zo meteen eens op de grond gaan liggen en testen na m'n training :o
@Kathlinoo zijn elbow sleeves toegelaten? Vind ik wel aangenaam bij floorpress. Indien niet no worries dan zak ik wel voorzichtiger haha
Mag je gebruiken van mij.

Wat versta je onder gewone plates? Ik heb namelijk maar 3 paar calibrated plates en geen kleine schijven in de gym 😅 anders zeg ik vast 0 punten voor robje

K denk dat een bb wel handig gaat zijn voor mensen zoals @LittleStrongGuy . Die zouden idd wel eens met te lichte dumbbells kunnen zitten 🤣

Zware dbs in positie krijgen hiervoor is ook erg lastig toch.

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja maar ik dacht dat sommigen wel een eind voorbij die 100 lbs = 45 kg kunnen komen. Misschien wel meer dan 60ers, mja met hulp dan ok.

Plus de beschikbaarheid van zulke dbs inderdaad.

Eigenlijk moet ik dus voor dumbells stemmen en hopen dat @LittleStrongGuy geen al te zware dumbells ter beschikking heeft? 😂

Is dumbbells maar dan met x % bodyweight geladen een idee? AMRAP met tijdslimiet?

• Like
Waarderingen: Loca
Mag het ook een normale bench press zijn met volledige ROM? Ik heb niet echt zware dumbbells.

Terug
Naar boven