HeekFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m63
Een normale bench lijkt mij moeilijker?Van DB floorpress naar eventueel BB floorpress en jij maakt er al een normale benchpress van? 😬
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een normale bench lijkt mij moeilijker?Van DB floorpress naar eventueel BB floorpress en jij maakt er al een normale benchpress van? 😬
Dat is niet de insteek van de Challenge. Een lying bosu ball single arm kettlebell chest press is ook moeilijker dan een Floor press
Voor mij allezinds niet. Ik bench meer gewoon dan floorpress. Maar das omdat zoals ik al zei de floorpress start op men zwakke punt

Dat had ik eerst. Maar sommigen leken niet zo'n fan van AMRAP vandaar dat ik 't naar dots had veranderd.Is dumbbells maar dan met x % bodyweight geladen een idee? AMRAP met tijdslimiet?
Hoe ga je zittend/liggend op de grond 60kg dumbbells voorslaan? Of zelfs 40kg...70kg barbell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar als je 150kg+ benched kan je dat ook floorpressen, dus 60kg dumbells lijken me dan ook niet uit den boze
Dan ga je zeker weer winnen.
DBJe moet er ook geen bumperplate opgooien!
Dit is toch hammer/neutrale grip?
Hebben jullie liever een BB ipv DB's? Speak now or forever hold your peace.
Ik ben te laat voor de poll zie ik, maar met BB lijkt mij niet erg praktisch. Alleen al om in de uitgangspositie te komen. Ik zie ook niet in waarom er een poll moet komen, zodat mensen kunnen stemmen op waar ze beter in zijn. Part of de challenge toch.Ik kom erop terug wanneer ze hun beslissing hebben gemaakt tussen BB of DB
Als we BB kiezen moeten we ook wel bepalen of het met gewone gewichten moet of bumperplates I guess. Ik kan zelf totaal niet inschatten hoe ver je kan zakken met bumperplates.
Zal zo meteen eens op de grond gaan liggen en testen na m'n training
Mag je gebruiken van mij.
Onzin, ik DB press altijd alleen en 60 kg lukt me ook. Ik veronderstel dat in positie komen eenvoudiger is dan 8 keer een x gewicht floorpressen.Zware dbs in positie krijgen hiervoor is ook erg lastig toch.
Floorpressen met dumbbells wordt door serieuze bodybuilders meestal unilateraal gedaan waarbij er met de vrije arm vaak wordt afgestut tegen een verzwaard bankje.Ik ben te laat voor de poll zie ik, maar met BB lijkt mij niet erg praktisch. Alleen al om in de uitgangspositie te komen.
Onzin, ik DB press altijd alleen en 60 kg lukt me ook. Ik veronderstel dat in positie komen eenvoudiger is dan 8 keer een x gewicht floorpressen.
Part of de challenge toch.Floorpressen met dumbbells wordt door serieuze bodybuilders meestal unilateraal gedaan waarbij er met de vrije arm vaak wordt afgestut tegen een verzwaard bankje.
Show me bbOnzin, ik DB press altijd alleen en 60 kg lukt me ook. Ik veronderstel dat in positie komen eenvoudiger is dan 8 keer een x gewicht floorpressen.

Zelf heb ik powerhooks om mijn dumbbells te pakken en weg te hangen. Voorslaan met meer dan dertig kg op schroefdumbbells is haast niet mogelijk.Show me bb
Veronderstellen is vaak niet handig. Op een bankje in positie komen is veel makkelijker. Ze of liggend op je benen plaatsen, of met ze op je benen ermee gaan liggen, lukte mij niet.
En 60 leek me nog niet de limiet voor de buffels.
Of dit is juist de challenge ook leuk ik hoef het niet te doen. 😂
Ja ik moest ook even zoeken wat handig was, daarom heb ik de eerste 2 minuten klooien weggeknipt. 🤣Oh de 2e vanuit het midden op de buik da's misschien wel wat inderdaad.
Ik heb die hele poll waarover werd gesproken überhaupt niet gezien, maar in de OP staat toch DB en het filmpje is met DB. Of wordt verwacht dat iedereen alle posts gaat lezen om te ontcijferen of het is veranderd?Werd het niet met een barbell gedaan? Of waren er meer votes voor dumbells?