AndroidHealthClinic

Champions League topic

Kijk er al naar uit zeg, damn. Mooie draws!

Zitten imo niet eens hele leuke wedstrijden bij.

Malaga-dortmund lijkt mij nog het leukste kwa fun factor.

Ik vind de draws nagenoeg perfect. Zo kan de finale een echte knaller worden!

Dortmund, Bayern, Real en Barca zie ik doorgaan. Mooie halve finales worden me dat!

Leuke wedstrijden!!

• Topic Starter Topic Starter
Zin in Malaga- Dortmund. En vooral met commentaar van Sierd en de rentree van Baptista. Heerlijk hoe Sierd in extase raakt van Het Beest.

Idd goed dat de kwartfinales niet te zwaar zijn voor de toppers buiten dan die van Bayern en Juve . Zo liggen de zwakkeren eruit en gaan alleen de beste ploegen door . En daarna hopen op real dortmund en bayern barca ...

G A L A T A S A R A Y ! ! !

In de poule werden we afgeschreven door iedereen, maar gingen door. laatste 16 zei iedereen dat Schalke, Galatasaray zou afmaken, maar toch door naar de kwart finale. Niet dat ik denk dat Galatasaray zo even wint van Madrid, maar wordt wel een lastige wedstrijd voor Madrid! Het is dan toch mooi dat de topscorers elkaar gaan ontmoeten(Ronaldo vs Burak Yilmaz).

G A L A T A S A R A Y ! ! !

In de poule werden we afgeschreven door iedereen, maar gingen door. laatste 16 zei iedereen dat Schalke, Galatasaray zou afmaken, maar toch door naar de kwart finale. Niet dat ik denk dat Galatasaray zo even wint van Madrid, maar wordt wel een lastige wedstrijd voor Madrid! Het is dan toch mooi dat de topscorers elkaar gaan ontmoeten(Ronaldo vs Burak Yilmaz).

Schalke stelt imo ook niet echt veel voor. Subtop EL niveau. Had ook wel verwacht dat Gala door zou gaan. Real Madrid is andere koek.

Nou nou nou. Wie vind jij dan goed? Frank Snoeks of die ene van SBS?

Ken enkel maar Sierd als NL commentator. Kijk de meeste wedstrijden op stream en Sierd doet nogal vaak de matches van Barcelona.
Kijk nog liever met engelse commentaar dan tbh.

Op TV hier is zowat elke vlaamse commentator aangenamer om naar te luisteren dan Sierd met zijn restaurantjes.

Haten op Sierd = verlaten

[Link niet meer beschikbaar]

word steeds gekker, mensen bieden 800euro voor een wedstrijdje barca-psg. t*ring haha

Zin in halve finale's.

Barca - real
Dortmund - bayern

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Als je geld teveel hebt. En je bent groot fan van Messi, Barca en je ziet het als een uitstapje. Waarom niet?

Ik betaal ook 400 euro voor een weekend liverpool in mei van vrijdag tot en met maandag. Inclusief tickets Liverpool - Everton, vliegtickets en verblijf. Heb het er wel voor over.

Terug
Naar boven