XXL Nutrition

Champions League topic

Moest dit nu echt ... Dom van die Italiaan

WHAHAHAA wat een k*tkeeper

aja toch van richting veranderd.
Vind 2-2 wel een terechte uitslag.

Wahahahahahaha heerlijk!

Fuaaaaaaaaaaaak nice

ouwe ouwe ouwe... -.- zag die blik van messi trouwens hahaha

Weet niet wat ik het meest triest moet vinden. Het feit dat 5 scheidsrechters niet genoeg zijn om een buitenspelfase correct te beoordelen of de reacties van de Real-fans in dit topic.

Daar gaat jorgyboy weer :)

dat laatste kwartier, daarom ga ik eerder trainen zodat ik kan kijken haha.

Vind wel dat ze ( bij voetbal in algemeen) zoals zaalvoetbal moeten gaan werken. Zodra je niet aan het voetballen bent. Boem klok stil.

Dani alves die weer minuten pakt met dat aanstellerig gedrag ( die trap tegen zen hoofd, naja wat geen trap was)

Btw ze hebben geen enkel camerabeeld getoond waar je kon zien dat ibra buitenspel zou lopen op het moment dat de eerste bal naar de paal vertrekt

en daar ging mijn toto in de 94e minuut.
:fuu:

Btw ze hebben geen enkel camerabeeld getoond waar je kon zien dat ibra buitenspel zou lopen op het moment dat de eerste bal naar de paal vertrekt
Snap die reacties niet echt, iedereen ziet toch dat dit PSG afgestraft gaat worden in Camp Nou ? Kan hier niet echt blij om worden. wat een k*t ploeg dat PSG. Heb niet eens het gevoel dat barca een fuk gaf, beetje die milaan uit vibe.

Ok correctie toch wel

Snap die reacties niet echt, iedereen ziet toch dat dit PSG afgestraft gaat worden in Camp Nou ? Kan hier niet echt blij om worden. wat een k*t ploeg dat PSG. Heb niet eens het gevoel dat barca een fuk gaf, beetje die milaan uit vibe.

ze kunnen met psg wel eens meer pech hebben. Als ibrahimovic bijvoorbeeld echt z'n dag heeft.
Vond die menez heel goede wedstrijd spelen trouwens.

dit

Waarom niet gewoon die beckham op rechts zetten en voorzetten afleveren aan die langere boyz . En wtf zet eens een deftige verdediger op Dani Alves .

Terug
Naar boven