Fitness Seller

Champions League topic

In Sneider ja op plaatje............

Waarom zenden ze die baggerwedstrijd uit? Wordt toch een formaliteitje voor Real.

Ronniieee hnnggg

Jezus wat een kans gemist door Sneijder.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi schot van Toulalan

t*ring gekke Turken :D:D:D:D:D:D:D Wat een super wedstrijd met mooie doelpunten aan gala kant!

Sneijder :roflol::roflol::roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Nog 2 doelpunten voor gala en gala is door

Malaga buitenspel doelpunt, vorige week PSG ook al.

wtf wtf wtf dortmund , wtf wtf hohohohohoho

ging geloof ik om die laatste pass dat buitenspel.. als die speler van malaga buiten het veld lag , dan stond santana wel buitenspel.
pff spannend net!

Haha wat een leuke avond . Wie weet kegelt Juve Bayern er morgen alsnog uit . Ik zou het wel mooi vinden . En wie weet stampt Zlatan er nog een paar in .

2 wedstrijden tegelijk gekeken.

feelsgoodman

leuke avond

Zo wat een mooie voetbalavond

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 23:29 ----------

2 BE zendt helemaal niets uit vanavond .

Idd helemaal te gek.. Naar rtl sport gekeken (franstalig) en doe ik vanaf nu altijd. Veel professioneler dan 2be

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 23:33 ----------

ging geloof ik om die laatste pass dat buitenspel.. als die speler van malaga buiten het veld lag , dan stond santana wel buitenspel.
pff spannend net!

Laatste goal van dortmund was op 2 fasen buitenspel, eerste pas stond 4 man offside, en santana stond ook offside toen hij de bal binnenknalde (keeper lag voor de bal en santana en er moeten 2 spelers achter de bal zijn om onside te spelen, wat dus normaal de keeper en een veldspeler is)

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 23:33 ----------

Maar de 2e goal van malaga was ook offside dus dil verdiend nog altijd van dortmund

Haha wat een leuke avond . Wie weet kegelt Juve Bayern er morgen alsnog uit . Ik zou het wel mooi vinden . En wie weet stampt Zlatan er nog een paar in .

Wie weet kegelt Bayern Juve er wel uit.. Of wie weet stampt Zlatan er helemaal niks in.. Wie weet.. De bal is rond. 11 tegen 11. 90 minuten.

Wie weet kegelt Bayern Juve er wel uit.. Of wie weet stampt Zlatan er helemaal niks in.. Wie weet.. De bal is rond. 11 tegen 11. 90 minuten.
wat weet jij er nou van of die bal rond is.. Misschien voetballen ze wel met een ovalen bal. Weet je helemaal niet..

Terug
Naar boven