MuscleMeat

Champions League topic

Ik weet nog dat ik als 14 jarige op mijn kamer zat te kijken en ze uitgeschakeld werden door Monaco, elk jaar maar weer hopen op die Cup met de grote oren.

Volgend jaar decima boys

Laatst bewerkt:
Helemaal geen terechte winnaars ze rekten expres tijd en hadden geluk dat er geen 3e kwam:(
Ik ga morgen gewoon keihard hopen voor Barca dan worden die Duitsers afgeslacht..

I know that feel mistery. Ik hoop morgen dat bayern barca met de grond gelijk maakt dan heb ik toch een feelgood momentje.

• Topic Starter Topic Starter
Tijdrekken hoort erbij. Vooral met deze belangen.

gvd :(

het had gewoon niet uit 4-1 mogen worden.. :( en vandaag beter moeten spelen

The day after.

Ben kapot verkouden wakker geworden en enorm k*t geslapen. Last van me nek en me neus zit dicht.

Vuile k*t mesut.

Helemaal geen terechte winnaars ze rekten expres tijd en hadden geluk dat er geen 3e kwam:(
Ik ga morgen gewoon keihard hopen voor Barca dan worden die Duitsers afgeslacht..

Wat zou jij doen? :rolleyes:

En dortmund speelde gewoon 2 goede wedstrijden, dus staan ze gewoon terecht in de finale zonder ook maar 1 wedstrijd te hebben verloren.

Wat zou jij doen? :rolleyes:

En dortmund speelde gewoon 2 goede wedstrijden, dus staan ze gewoon terecht in de finale zonder ook maar 1 wedstrijd te hebben verloren.
Idd, en nu maar hopen dat Bayern ook minced meat maakt van dat schijt Barca vanavond.

• Topic Starter Topic Starter
Verliest Barca uberhaupt thuis weleens?

Was dat niet in Kazan? Of Moskou waar het ook wel niet gespeeld wordt?
"Champions League title holders Barcelona suffered a shock Group F defeat on Tuesday night, going down 2-1 to Rubin Kazan at the Nou Camp."

Was wel nog in de tijd dat ibra bij barça speelde.

5-0 barca vanavond 5x messi

Messi begint op de bank.

Zolang Piqué deze look in ere houdt wint barça geen wedstrijd meer.

semi srs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven