Fitness Seller

Champions League topic

Iedereen Kompany gezien? :cool:

kompany was de beste op het veld!!!

Ik vond wel dat barca in het begin niet echt sterk speelde..
Heb er geen verstand van maar zag er niet sterk uit.

Vond de safe van de keeper van barca wel mooi toen die gast hem via zijn borst opving en meteen door schoot.

Excuses dat ik geen namen of zo weet, kijk eigenlijk nooit voetbal. :o

Ik vond wel dat barca in het begin niet echt sterk speelde..
Heb er geen verstand van maar zag er niet sterk uit.

Vond de safe van de keeper van barca wel mooi toen die gast hem via zijn borst opving en meteen door schoot.

Excuses dat ik geen namen of zo weet, kijk eigenlijk nooit voetbal. :o

barca speelde een goed begin!
maar slecht toen ze tegen over 10man stonden..

barca speelde een goed begin!
maar slecht toen ze tegen over 10man stonden..

:roflol:

Dan heb ik gewoon echt geen verstand van voetbal haha.

Vond dat ze op het begin (in mijn ogen) domme foutjes maakten met passen of pasen hoe je dat ook mag schrijven.

:roflol:

Dan heb ik gewoon echt geen verstand van voetbal haha.

Vond dat ze op het begin (in mijn ogen) domme foutjes maakten met passen of pasen hoe je dat ook mag schrijven.

daar zeg je het.. in jou ogen..
ik kijk elke week voetbal.
spaanse voetbal.
en wat ze getoont hebben in de eerste helft was het beste dat ze de voorbije weken al gespeeld hebben..

altijd dat schijt barca met penaltys. al was de pena wel verdiend, barca krjjgt em toch weer. Gunde het city wel

Altijd genieten die dribbels en passjes van Iniesta. Vanavond Arsenal - Bayern, wordt een leuke pot.

COYG.

AJAX heeft Barca en city verslagen in 1 jaar.

Just saying

AJAX heeft Barca en city verslagen in 1 jaar.

Just saying

Hahaha

Ajax speelde tegen city toen mancini er zat, die haalde veel te weinig uit die ploeg. Reden dat die er ook uitgedonderd is. Spelen nu echt klassen beter. En Barca was al gekwalificeerd toen ze tegen ajax speelden.

Hoewel het mooie overwinningen zijn zou ik er echt niet teveel waarde aan hechten :D

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Ik zie ajax wel redelijk ver komen in de europa league btw

Hahaha

Ajax speelde tegen city toen mancini er zat, die haalde veel te weinig uit die ploeg. Reden dat die er ook uitgedonderd is. Spelen nu echt klassen beter. En Barca was al gekwalificeerd toen ze tegen ajax speelden.

Hoewel het mooie overwinningen zijn zou ik er echt niet teveel waarde aan hechten :D

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Ik zie ajax wel redelijk ver komen in de europa league btw

Haha true.

EL het is te hopen. Moeten ze wel eens weer gaan score

how-many-penalties-would-you-like-today-barcelona.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.317
Heerlijk potje nu

K*tbarca weer onverdiend gewonnen.
Gun het the gunners wel. Zitten al zolang zonder wat... Maar ja, Bayern wint wsl de cl

Come ooooon Gunners!! Kijk hen gas geven!

Nice... nog meer penalties

Terug
Naar boven