MuscleMeat

Champions League topic

Mooie pot vanavond atleti barca.

Atlético Madrid could be without two key starters when they face Barcelona in the second leg of their Champions League quarterfinal.

Despite being cautiously optimistic over the past week, it appears that Atlético Madrid could be missing both Diego Costa and Arda Turan against Barcelona on Wednesday.

Neither player participated in training on Monday casting further doubt on their availability. Turan reportedly underwent therapy on his injured groin, but there was no information concerning Diego Costa and his health.

http://www.sbnation.com/soccer/2014/4/7/5590342/atletico-madrid-diego-costa-arda-turan-injury

Ben benieuwd!

Dat is wel een aderlating voor atleti.

Hehe toch is dat wel zo. Lang gras stroopt waardoor die bal gewoon minder goed rolt. Maja van mij mogen ze alles er aan doen om Barca uit te schakelen en Atleti is zo'n ploeg die ik het wel zie doen.

Ik hoop echt dat Atleti barca eruit kegelt.

Aan de andere kant: hoe langer het gras, hoe zachter en hoe liever neymar gaat liggen...

Opstelling al bekend?

ATLETIIIIII

Fuark, is het eindelijk zo ver dat barca er uit vliegt vanavond

heerlijke wedstrijd

wat een wedstrijd... Beste match van het jaar.

Hahhaha barca eruit , heerlijk

uefalona ligt eruit! want geef toe, ook nu hadden ze de scheids weer mee...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zei toch atlethi!!

Haha ik heb ook wel genoten. Ben absoluut geen hater/fan van iets, maar toch wel mooi dat er eens iets nieuws gebeurd. Barca speelde gewoon matig, en verdiende het ook niet om door te gaan.

Haha ik heb ook wel genoten. Ben absoluut geen hater/fan van iets, maar toch wel mooi dat er eens iets nieuws gebeurd. Barca speelde gewoon matig, en verdiende het ook niet om door te gaan.

Barca speelde gewoon degelijk(Messi Iniesta ietsje ondermaats, Masherano is geen CB), maar defensief is Athletico ms wel beste ploeg van de wereld op dit moment. Positiespel van het middenveld zeer dominant, een muur van een verdediging, en een keeper van wereldklasse in doel.

Volgend jaar stuk of 4 spelers kwijt om die 500kk schuldenberg wat te minderen.

Laatst bewerkt:
Messi ietsje ondermaats? Messi heeft een kilometer meer gelopen als de keeper van barca :roflol: En de kansen die hij kreeg ook goed om zeep geholpen. Dat noem ik gewoon slecht.

Ik hoop op atletico bayern en real vs chelsea . Dan zie ik een Spaanse finale wel gebeuren .

Terug
Naar boven