XXL Nutrition

Change's fotologje

Change

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m70
Massa
72kg
Beste dames en eventuele heren,

Ik heb lang getwijfeld om mijn foto's wel of niet te posten. Ik heb lang niet tevreden, en ik werd zelfs enigzins verdrietig van deze foto's. In de sportschool zie ik heel duidelijk spieraftekening op mijn calves... op deze foto's nergens te bekennen. Ik ben vooral heel fluffy. De foto's zijn gemaakt op 30 april rond een uurtje of 7 's avonds post workout.

Ik weeg nu 61,8 kg met een lengte van 170 cm, mijn vetpercentage is op 31% geschat door de sportschool. Dit was echter met een digitaal apparaatje wat ik in mijn handen moest houden. 4 punts metingen worden daar niet meer gedaan.

Please be a bit nice, ik vindt het echt heel eng :bang:.

2014-04-30 19.05.06.jpg

2014-04-30 19.06.03.jpg

2014-04-30 19.07.28.jpg

Laatst bewerkt:
Jeetje niet zo onzeker hoor. Iedereen moet ergens beginnen en zo slecht ziet het er niet uit. Je hebt gewoon een hele goede basis. Volgens mij zit je wel iets lager dan 31% hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje niet zo onzeker hoor. Iedereen moet ergens beginnen en zo slecht ziet het er niet uit. Je hebt gewoon een hele goede basis. Volgens mij zit je wel iets lager dan 31% hoor.

Da's lief, dankje! Ik hoop binnenkort andere foto's te kunnen plaatsen, waar ik een stuk trotser op ben. Het helpt waarschijnlijk ook niet mee dat ik wat ziek ben, word ik vaak wat doemdenkerig van.

Ziet er goed uit hoor !

Inderdaad niet zo onzeker over jezelf.. Ik las je stukje, ik denk wat voor moddervet iemand komt hier nou aan.. Blijk je gewoon een normaal figuur te hebben haha! Denk ook dat je vp wel wat lager zit.. En je hebt echt een goed 'startfiguur'! Denk dat je goed en snel resultaat gaat zien! Zet m op! :)

Ahhh wat een schattige post.
Maak je niet druk. Foto's zien er prima uit.

Zoek een goed dieet uit dat je goed vol kan houden en ga aan de slag!

Als je een beetje je best doen kan je binnen 3 maanden onder de 55kg wegen.

Ik dacht juist als eerste mooie billen! Iets liever vpor jezelf zijn gaat je ook zeker helpen, focus houden op je positieve punten:)

Netjes hoor! Beter lichaam dan 60% van de Nederlandse vrouwen.

(t*ring wat lopen er tegenwoordig dikke wijven rond zeg..)

Ik dacht juist als eerste mooie billen! Iets liever vpor jezelf zijn gaat je ook zeker helpen, focus houden op je positieve punten:)
Dat dacht ik ook meteen. wow mooie billen!
Je hebt een heel mooi startfiguur. Je vet% zit imo ook lager.
Gewoon lekker knallen en het komt zeker goed!

Dankjewel allemaal voor deze opbeurende woorden! Doet me veel goed. Ik heb vandaag nogmaals mijn vet% laten meten. De vorige keer was 11-4 met als resultaat 31%, het was vandaag 29,1%.

Welk vet% schatten jullie?

Ik hoop dat mijn billen blijven Marina1975 en SP1988! Daar squatten en lungen we voor, niet ?!

Over een maandje foto's maken. Kijken of de progressie dan ook te zien valt! Ik ga met mijn schema lager in reps en hoger in gewicht, hopen dat dat voor wat meer massa zorgt!

Succes

Geen reden om onzeker te zijn, ziet er al goed uit. :thumbs:

Nu doorpakken met een goed dieet, knallen!!

Ik zou 28% hebben geschat dus je meting zal wel kloppen denk ik:)

Ziet er goed uit hoor! Niet zo onzeker! :)
Ik denk zelf ook dat je lager zit dan 31% ;) En vooral lekker zelf in de sportschool naar je calves blijven kijken dan, en niet hier op die foto's haha.

zeker niet nodig om zo onzeker te zijn vind ik, ziet er best aardig uit en kan zeker heel wat mee gedaan worden

by the way: fluffy? :p

Fluffy ja :cool:. Betekent voor mij hetzelfde als euh 'knuffelig zacht'!

nog wat foto's van mijn buik, ditmaal 's ochtends. Die rare twistfoto vond ik wel geinig omdat je daar een beetje buikspier ziet... (volgens mij dan hé, keep dreaming :D)

Een vp van 20% zeg ik geen nee tegen (daarvoor moet ik 5 kg vetmassa afvallen), maar hoop toch op de 58 kg te blijven steken. Ik wil graag nog een beetje billen en borsten houden!

2014-04-30 16.11.52.jpg

2014-04-30 16.12.39.jpg

niks mis met knuffelig zacht :D

ik zit nu op de 18,5% en heb helaas niet veel borst overgehouden.. maar die kan je gelukkig kopen ;)

ik zit nu op de 18,5% en heb helaas niet veel borst overgehouden.. maar die kan je gelukkig kopen ;)

Ik wou niet lager duiken dan de 20/22%. Misschien dat ik in de toekomst voor zoiets zou gaan.. maar voor nu een strak en afgetekend lijf is al een groot genoeg doel!

Gelukkig zijn ze te koop tegenwoordig.. wel wat prijzig.

Pffff.. ik ben jaloers op je hoor. Geef mij jouw benen maar hoor mag jij mijn vet% hebben van 19,5%.
Mijn benen zien ik totaal niet uit zoals die van jou. Daar ben ik echt jaloers op.

Hoeft helemaal niet onzeker te zijn want je ziet er echt al goed uit hoor..

Terug
Naar boven