XXL Nutrition

Charlie Sheen twijfelt aan 9/11

Als je weet hoe streng het Pentagon bewaakt wordt is het goed mogelijk dat het voorkomen wordt dat iemand er foto's trekt van de inslag, net zoals het practisch onmogelijk geweest moet zijn om er een passagiersvliegtuig op in te laten crashen. Het is echt niet zo dat de sterkte van het gebouw 'an sich' ervoor zorgt dat het minder bewaakt wordt.

Bij de verklaring wordt gegeven dat de vleugels afbuigen; dat zou alleen maar mogelijk geweest zijn indien de romp van het vliegtuig gestopt zou geweest zijn door de buitenmuur van het pentagon. Dat gebeurde dus niet; hij ging door tot in het 3e gebouw. Er zou op zn minst meer (bredere) schade zichtbaar moeten zijn aan de buitenmuur

Ook vreemd dat hij net op de extra-beveiligde vleugel crashte wat de schade wss nog beperkte. Het Pentagon is dan ook veel onvervangbaarder voor de Amerikanen dan de WTC-torens. Eigenlijk had het Pentagon allang afgebroken moeten worden wegens te verouderd, maar men is er nog niet over uit hoe alle technologie die zich daarin bevindt overgeplaatst kan worden zonder dat er aan essentiële functie's geraakt wordt. Ook zou het moeilijker zijn zich te organiseren indien het Pentagon te zwaar toegetakeld was. Je kan iig moeilijk ontkennen dat het zaakje stinkt..

Wist je btw dat de structuur van de WTC-torens veel onregelmatiger is dan die van andere wolkenkrabbers aan de New Yorkse skyline, wat het nog een pak moeilijker maakt om het recht naar beneden te laten crashen. Daar was geloof ik 1 of andere Japanse Architect van wie ik de naam vergeten ben verantwoordelijk voor...

Edit; zoals Houston al zegt: Waarom is er geen beeldmateriaal van de inslag op het Pentagon. Zoiets is toch ondenkbaar aangezien het vliegtuig allang opgemerkt moest zijn.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Het Pentagon is iets zwaarder van structuur dan het WTC, dat de romp door het Pentagon is heen gekomen mocht al een wonder heten. De muur bleef in eerst instantie staan, die zijn gebouwd om zeer zware explosies te weerstaan. Het is geen simpel kantorengebouwtje zoals het WTC. Iets andere orde, zo'n gebouw vereist een zeer hoge beveiliging.

Maar vooral blijven geloven in complotten, hoe vergezocht ook. Denk je eens in dat er iets anders was ingeslagen in het Pentagon en toevallig had iemand dat gefilmd. Dan had je dus echt de poppen aan het dansen, zo'n risico gaat geen enkele geheime dienst lopen. In de tijd van digicams die bijna iedereen heeft in de USA kan je weinig faken.

Maar waarom is er dan geknipt in de video van de camara die gericht stond op de impact.

voor mensen die in complot theorien geloven, ga eens loose change kijken.

intressante film, helaas flink overtrokken, maar wel intressant

• Topic Starter Topic Starter
Sinlath zei:
voor mensen die in complot theorien geloven, ga eens loose change kijken.

intressante film, helaas flink overtrokken, maar wel intressant

die link heb ik hier juist geposte.;)

houston zei:
die link heb ik hier juist geposte.;)

goddamned, ik niet klikken, denken dat je het ergens anders over hebt.
zucht aannames zijn fataal.

in dat geval..

intressante film, beetje overtrokken alleen.

Ik weet niet wat ik moet geloven maar ik vind zoiets wel altijd heel leuk om te lezen. En de echte waarheid zullen we nooit weten.

waarom zouden de wtc torens niet recht naar beneden kunnen vallen ? het bovenste gedeelde staat in brand , het is een ongelooflijke hitte die daarboven afspeelde , en om dan nog te zwijgen over het gewicht van het bovenste deel dat beschadigd was , als de fundering van dat gebouw bezwijkt dan raast er plots een aantal TON aan gewicht naar beneden waardoor de onderstaande etages 1 voor 1 mee naar benede knallen . als experts zulke wolken krabbers doormiddel van explosieve vernietigen dan weten jullie ook dat er benede zowiezo explosies worden geplaatst , hoe verklaar je dan dat die brandweermannen nog leven die op het gelijksvloers zaten ? zouden ze niet allemaal in de lucht zijn geblazen door de explosieven ? sorry maar hier word te snel gedacht aan een complot :)

nog 1 ding wat ik wil aanhalen. dat gezeik over het 'zien' van de vliegtuigen vooraleer ze aan het pentagon waren. euhmm er vliegen dagelijks HONDERDEN toestellen in omstreek en denk je dat ze alle 100den vliegtuigen die toevallig in de buurt zijn gaan controleren ? voor dat ze het hebben gecontroleerd is het al telaat ! maarja er zullen altijd mensen zijn die alweer een geweldige theorie klaarhebben om dit te ontkrachtigen :)

Inderdaad. Stelletje complot zoekende apen hier! :D

Bere-interessant topic.

Ik geloof ook niet zo in een complot maar bepaalde dingen zijn idd wel wat vaag...

BodyGainer zei:
waarom zouden de wtc torens niet recht naar beneden kunnen vallen ? het bovenste gedeelde staat in brand , het is een ongelooflijke hitte die daarboven afspeelde , en om dan nog te zwijgen over het gewicht van het bovenste deel dat beschadigd was , als de fundering van dat gebouw bezwijkt dan raast er plots een aantal TON aan gewicht naar beneden waardoor de onderstaande etages 1 voor 1 mee naar benede knallen . als experts zulke wolken krabbers doormiddel van explosieve vernietigen dan weten jullie ook dat er benede zowiezo explosies worden geplaatst , hoe verklaar je dan dat die brandweermannen nog leven die op het gelijksvloers zaten ? zouden ze niet allemaal in de lucht zijn geblazen door de explosieven ? sorry maar hier word te snel gedacht aan een complot :)

nog 1 ding wat ik wil aanhalen. dat gezeik over het 'zien' van de vliegtuigen vooraleer ze aan het pentagon waren. euhmm er vliegen dagelijks HONDERDEN toestellen in omstreek en denk je dat ze alle 100den vliegtuigen die toevallig in de buurt zijn gaan controleren ? voor dat ze het hebben gecontroleerd is het al telaat ! maarja er zullen altijd mensen zijn die alweer een geweldige theorie klaarhebben om dit te ontkrachtigen :)
hehe, waarom zou de fundering het begeven denk je? Het gewicht dat erop rust is practisch hetzelfde als voor de aanslag hoor. Van de hitte zou ook nogal lastig zijn aangezien deze op grondniveau niet veel hoger was dan normaal.

En maakt het uit of er nog overlevende brandweermannen zijn? Gebouwen worden juist opgeblazen met zeer kleine hoeveelheden springstof op de steunpunten. Het geweld van die neerstortende massa is 1000x dodelijker dan de lading springstof die nodig is om het neer te laten storten. Een hulpverlener die zich te dicht bevond zou er dus sowieso aan zijn. Ik zal ook niet beweren dat ik het weet, maar ik heb al wel reportages gezien over hoe men gebouwen op die manier laat neerstorten, vraagt nogal wat expertise.

Dit icm de aanslag op het Pentagon, achterhaalde leugens van het Witte Huis, inval in Irak en de opeenstapeling van toevalligheden en belangen zorgt er gewoon voor dat het zaakje imo stinkt. Het blijft natuurlijk iets wat je niet met 100% zekerheid kan stellen en daarom is verder discussiëren idd nutteloos.

En ik ben idd wel sceptisch tov het Amerikaans beleid aangezien de beperking van persvrijheid en eerdere leugens die aan het daglicht zijn gekomen, blame me ;)

Ik twijfel overigens meer aan de geestegesteldheid van sommige mensen, heb je ook geen complotten voor nodig. Er zijn genoeg zaken waar je dingen kan verhullen, maar even met vier vliegtuigen aan de haal gaan en daarvan minimaal 1 volledig laten verdwijnen omdat een ander object het Pentagon invloog dat gaat er bij mij niet in. Waar is die vlucht dan gebleven? Bij de Reptilians? Als ik dan toch vage zooi moet gaan geloven.

@EricR; Ik geloof dat het gewoon een kleiner vliegtuigje was dat het Pentagon binnenvloog, alle feiten wijzen daar imo toch op...

Dit om de schade te beperken, maar net genoeg om de oorlog aan het terrorisme te verklaren. Het hart van de Amerikanen ligt imo niet in het witte huis maar bij het Pentagon, waar hun veiligheid gegarandeerd wordt. Aangezien de banden tussen de Bush-clan en de Binladen's is een mogelijke samenwerking imo niet uitgesloten. Een vliegtuig laten verdwijnen is idd moeilijk, maar om welk toestel ging het ook weer precies?

Ik ben overigens er nog niet over uit of de aarde wel rond is.. ben met een studie bezig die dit zal ontkrachten.... :rolleyes:

maar alle gekheid even op het spreekwoordelijke stokje... je kan overal theorien voor gaan bedenken en achter alles een complot zien maar ik denk dat het meer een bezigheidstherapie is dan dat het echt de realiteit is.. Charlie Sheen moet zo ie zo van de drugs af blijven.. veel beter voor hem.

Tuurlijk zullen er wel dingen zijn die verborgen gehouden worden en tuurlijk zijn er dingen die niet helemaal helder zijn er waar een "luchtje" aan hangt maar om nou aan het hele gebeurtenis te gaan twijvelen :rolleyes:

Charlie Sheen stuurde mij juist een mailtje waarin hij bewijs heeft dat de maanlanding bedrog is :eek:

Ik heb loose change ook gezien en dan begin je toch wel wat te twijfelen ja. Ik zal er iig niet raar van opkijken met die zieke amerikanen ( dat ze ziek zijn baseer ik op afleveringen van Dr Phil ;)). En als het niet zo is, heeft hun regering er zelf voor gezorgd, door geheimzinnig te doen over bepaalde dingen en dingen achter te houden...bepaalde opnames die inene weg zijn of niet worden vertoond, black boxes die foetsie zijn ed. De regering daar heeft zichzelf verdacht gemaakt.

Maar ik zal me dr zelf niet verder over druk maken, wel lullig voor de overgebleven families die nu met vraagtekens blijven zitten.

Op 2vandaag lieten ze zien hoe dat kon dat de WTC inazakten de architect had een fout gemaakt met de constructie materiaal in plaats van ijzer had die staal gebruikt of juist andersom door de hitte smelt het en op een gegeven moment zakt het gebouw en de draag constructie had die geen drie hoek vorm gebruikt.

Iedereen die een beetje wiskunde weet dat een drie hoek het stekste draag kracht heeft.

Silva zei:
Op 2vandaag lieten ze zien hoe dat kon dat de WTC inazakten de architect had een fout gemaakt met de constructie materiaal in plaats van ijzer had die staal gebruikt of juist andersom door de hitte smelt het en op een gegeven moment zakt het gebouw en de draag constructie had die geen drie hoek vorm gebruikt.

Iedereen die een beetje wiskunde weet dat een drie hoek het stekste draag kracht heeft.

hehe, eindelijk. Help de paranoia gasten hierboven maar ff uit hun droom!

Kom op zeg mensen. Bush is misschien niet de beste president die je je kan voorstellen, maar hij gaat echt niet duizenden mensen van z'n eigen volk opofferen om een oorlog te kunnen voeren. Geloof echt niet dat ie zo is.

En ff over die sick Amerikanen: veel Amerikanen die je in die talkshows op tv ziet, komen idd geflipt over, maar dat representeerd nog LANG NIET alle Amerikanen. Meeste Amerikaanse burgers zijn hartstikke vriendelijke en vrijgevige mensen.

RubenSossa zei:

Kom op zeg mensen. Bush is misschien niet de beste president die je je kan voorstellen, maar hij gaat echt niet duizenden mensen van z'n eigen volk opofferen om een oorlog te kunnen voeren. Geloof echt niet dat ie zo is.

En ff over die sick Amerikanen: veel Amerikanen die je in die talkshows op tv ziet, komen idd geflipt over, maar dat representeerd nog LANG NIET alle Amerikanen. Meeste Amerikaanse burgers zijn hartstikke vriendelijke en vrijgevige mensen.

daar heb je gelijk in. altijd dat gezeik over die amerikanen terwijl de amerikanen volgens mij nog vriendelijker zijn dan onze eigen landgenoten. en ze kijken ook allemaal teveel 'amerikaanse films' daarom dat gedoe over een complot aanhalen haha :D en elke idioot die een beetje gestoord is kan zo'n film maken waardat alles in twijfel word gebracht , ze weten goed genoeg hoe ze de mensen moeten misleiden met dat soort films. maarja de discussie zal toch oneindig blijven doorgaan :rolleyes: :p

RubenSossa zei:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven