- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RubenSossa zei:hehe, eindelijk. Help de paranoia gasten hierboven maar ff uit hun droom!
Kom op zeg mensen. Bush is misschien niet de beste president die je je kan voorstellen, maar hij gaat echt niet duizenden mensen van z'n eigen volk opofferen om een oorlog te kunnen voeren. Geloof echt niet dat ie zo is.
En ff over die sick Amerikanen: veel Amerikanen die je in die talkshows op tv ziet, komen idd geflipt over, maar dat representeerd nog LANG NIET alle Amerikanen. Meeste Amerikaanse burgers zijn hartstikke vriendelijke en vrijgevige mensen.
@ eerste stuk
^2 @ tweede stukHomer17 zei:@ eerste stuk
^2 @ tweede stuk
Hoeveel heb jij er nou serieus ontmoet?
EricR zei:
Nah, ik zeg niet dat Amerikanen slechte mensen zijn...RubenSossa zei:@eerste stukje verwijs ik naar WTC crash, niet naar de oorlog in Irak.
@tweede stukje: genoeg om daar een realistisch oordeel over te kunnen geven.
EricR zei:Het Pentagon is iets zwaarder van structuur dan het WTC, dat de romp door het Pentagon is heen gekomen mocht al een wonder heten. De muur bleef in eerst instantie staan, die zijn gebouwd om zeer zware explosies te weerstaan. Het is geen simpel kantorengebouwtje zoals het WTC. Iets andere orde, zo'n gebouw vereist een zeer hoge beveiliging.
Maar vooral blijven geloven in complotten, hoe vergezocht ook. Denk je eens in dat er iets anders was ingeslagen in het Pentagon en toevallig had iemand dat gefilmd. Dan had je dus echt de poppen aan het dansen, zo'n risico gaat geen enkele geheime dienst lopen. In de tijd van digicams die bijna iedereen heeft in de USA kan je weinig faken.
BodyGainer zei:waarom zouden de wtc torens niet recht naar beneden kunnen vallen ? het bovenste gedeelde staat in brand , het is een ongelooflijke hitte die daarboven afspeelde , en om dan nog te zwijgen over het gewicht van het bovenste deel dat beschadigd was , als de fundering van dat gebouw bezwijkt dan raast er plots een aantal TON aan gewicht naar beneden waardoor de onderstaande etages 1 voor 1 mee naar benede knallen . als experts zulke wolken krabbers doormiddel van explosieve vernietigen dan weten jullie ook dat er benede zowiezo explosies worden geplaatst , hoe verklaar je dan dat die brandweermannen nog leven die op het gelijksvloers zaten ? zouden ze niet allemaal in de lucht zijn geblazen door de explosieven ? sorry maar hier word te snel gedacht aan een complot![]()
nog 1 ding wat ik wil aanhalen. dat gezeik over het 'zien' van de vliegtuigen vooraleer ze aan het pentagon waren. euhmm er vliegen dagelijks HONDERDEN toestellen in omstreek en denk je dat ze alle 100den vliegtuigen die toevallig in de buurt zijn gaan controleren ? voor dat ze het hebben gecontroleerd is het al telaat ! maarja er zullen altijd mensen zijn die alweer een geweldige theorie klaarhebben om dit te ontkrachtigen![]()
Zelda zei:Inderdaad, waarom zouden ze niet recht naar beneden kunnen vallen? Ik heb kan me daar best wat bij voorstellen, en heb geen tegengeluiden gehoord van bouwkundigen dat het niet waarschijnlijk is. Bovendien, als het daadwerkelijk met explosieven was gebeurd, waarom zouden ze het dan op zo'n gecontroleerde manier doen? Er was toch niets op tegen om het gebouw opzij om te laten vallen? En waarom waren er geen luide droge knallen te horen van de explosieven?
guardian zei:Fundamenten zouden eventueel al verzwakt kunnen zijn van tevoren dus die explosies zouden niet noodzakelijk plaatsgevonden moeten hebben. Als zo'n gebouw opzij valt worden andere gebouwen ook zwaar beschadigd, wordt de verwoeste oppervlakte een pak groter heb je dus ook een pak meer doden/gewonden. De reden dat gebouwen op deze manier neergehaald worden is net owv dit feit (behalve dan dat van de doden en gewonden, buurt wordt dan eerst ontruimd). Zoiets vereist serieus vakmansschap.
Nu geloof ik wel dat het mogelijk is dat deze gebouwen recht naar beneden vallen hoor, maar het is gewoon de zoveelste toevalligheid op rij. Het is echt onwaarschijnlijk hoe weinig doden daar gevallen zijn, rekening houdend met het feit dat er aanzienlijk minder mensen in het WTC zaten dan gewoonlijk. ik kan natuurlijk niks bewijzen, dat niet.
Als je denkt dat de Amerikaanse regering zn eigen mensen niet wil opofferen ben je imo echt wel mis; Denk aan de veels te late hulp bij de overstromingen tgv de orkaan Katherina, de leugens waarmee jonge soldaten naar Irak gestuurd worden,... Als je wat verder teruggaat in de geschiedenis wordt de waslijst langer en langer (neem bv de oogluikende toelating die Noriëga kreeg om de ghetto's vol te pompen met cocaïne in de strijd tegen de Black Panters, Vietnam; de strijd tegen het communisme,...)

BodyGainer zei:nu mag je me toch wel even zeggen wat de reden zou geweest zijn waarom ze te laat hulp geboden hebben om die mensen te helpen met die overstromingen etc. ? wat zouden ze erbij gewonnen hebben![]()
Waarom voeren ze ook weer oorlog tegen Irak?Big_T zei:Wat een onzin zeg, de overheid die eigen burgers gaat vermoorden, kans lopen dat het ooit zou uitkomen, alleen om oorlog te kunnen voeren tegen Irak en Afganistan..
uhm...Big_T zei:Wie dat gelooft moet idd wat minder aan de drugs....
Behalve het WTC, check maarBig_T zei:Oh en wat de torens aangaat: elk modern gebouw in New York is zo gemaakt dat het op die manier instort, natuurlijk om nog meer slachtoffers te voorkomen.

Dat was ook gelul, so what? Ze moesten een excuus hebben, gebasseerd op een vermoeden zonder harde bewijzen. Wil dat zeggen dat ze hun eigen mensen gaan vermoorden met eigen vliegtuigen?guardian zei:Waarom voeren ze ook weer oorlog tegen Irak?
Kernwapens toch![]()
Oud? Dat is niet echt oud. Ik heb een reportage gezien over heel de technische kant van de instorting op National Geographic Channel, de voornaamste reden van de snelle verticale instorting was een fout in de constructie (iets met metaal dat te snel heet werd).Behalve het WTC, check maar
Was het WTC btw geen "oud" gebouw![]()
Big_T zei:Dat was ook gelul, so what? Ze moesten een excuus hebben, gebasseerd op een vermoeden zonder harde bewijzen. Wil dat zeggen dat ze hun eigen mensen gaan vermoorden met eigen vliegtuigen?
Big_T zei:[Oud? Dat is niet echt oud. Ik heb een reportage gezien over heel de technische kant van de instorting op National Geographic Channel, de voornaamste reden van de snelle verticale instorting was een fout in de constructie (iets met metaal dat te snel heet werd).

Die hele oorlog had niet moeten gebeuren, of tenminste heel anders aangepakt. De leiding heeft grove fouten gemaakt, dat is zeker.guardian zei:En door dat gelul sterven er dagelijks Amerikaanse burgers in Irak. Hoe komt het denk je dat ongeveer het enige gebouw dat deftig bewaakt werd het ministerie van olie in Irak was? Dit terwijl ziekenhuizen ed geplunderd werden...
Ik sluit iig niet uit dat men in staat is wat van zn eigen burgers op te offeren.
Meer dan 30 jaar oud, men wist ieg toen nog niet zoveel van (brand)veilige constructies als nu, wat de constructiefout kan verklaren.Van welk bouwjaar waren die torens dan? Ik dacht ook dat de constructie op zich ook anders was dan de modernere wolkenkrabbers, maar het zou ook wel datgene kunnen zijn wat jij zegt, ben er niet helemaal zeker van...
Maargoed ik ga nu effe aan de crack en chrystal meth om daarna lekker te flashen over ufo's ed![]()