Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weekend, jammer genoeg morgen en overmorgen ook regen, dus moeten het dan maar gezellig maken in het huisje, zonde van het geld wel.
Wie is de persoon die daar (links achteraan op de foto) gehurkt zit?Wij zijn in de meest droevig speeltuin ooit beland :s alles dicht hier
![]()

Zijn er geen leuke indoor speeltuinen in de buurt?Weekend, jammer genoeg morgen en overmorgen ook regen, dus moeten het dan maar gezellig maken in het huisje, zonde van het geld wel.
Allemaal dicht, zijn er langs 3 geweest. Ik denk door einde van de schoolvakanties, mja, over 1,5u mogen we in het huisje

)
Haha, jup, nu ik het hier zo post zie ik het zelf ook. Maar het was wel vakantie heeWanneer je meer junked dan ik tegenwoordig doe, dan zou ik toch eens bij mezelf te rade gaan![]()

Goede tip, maar ik eet zowel erwten als havermout niet graag, en ik wil geen dingen gaan eten die ik niet lekker vindHavermout bevat echt heel veel eiwit, of kikkererwten..
Als je kikkerwten door draait met olijf olie en smaak stof (harrisa, gember, hoe gek je t ook kn bedenken) dan heb je een goeie basis om bijvoorbeeld je brood of je kipfilet mee te eten als alternatief voor een vette saus.
Tis low cost, oneindig afwisselbaar qua smaak en intens lekker. En easy to make!

Toch wel hoor, in heb best graag tosti’s enzo, dat zal er ook wel af en toe tussen zitten (ik ben ook samen met een Nederlandse dus ik heb daarin weinig keus
)