MuscleMeat

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Probeer beetje fair play te doen tegen over de nattys, die het toch wel een stuk zwaarder hebben :)
Al verneuk ik wss Mn kansen op winst voor een groot deel, maarja, zijn nu ook weer geen duizenden euros te winnen en de kenners zien het toch.
Valt mee hoor. Uiteindelijk telt het eindresultaat in combi met goede foto's..

• Topic Starter Topic Starter
Ook hier in!

Zaterdag komen er updates. Ik heb het deze en volgende week super druk op het werk. Na een functioneringsgesprek heb ik het na jaren proberen eindelijk voor elkaar gekregen van de nachtpost naar de weekendpost te mogen gaan vanaf september (vervangend shifleider/technisch operator) (op24u werken hetzelfde loon als nu op 40u werken) dit wilt zeggen meer vrije tijd en nu kan ik ook risicoloos een bijberoep starten.
Vanwege de extreme drukte ga ik volgende week 3x full body stronglifts doen.
Lekker snel klaar en toch een degelijke training :)

Zaterdag komen er updates. Ik heb het deze en volgende week super druk op het werk. Na een functioneringsgesprek heb ik het na jaren proberen eindelijk voor elkaar gekregen van de nachtpost naar de weekendpost te mogen gaan vanaf september (vervangend shifleider/technisch operator) (op24u werken hetzelfde loon als nu op 40u werken) dit wilt zeggen meer vrije tijd en nu kan ik ook risicoloos een bijberoep starten.
24 uur werken..super. En die nachtdienst.. Ben blij als ik daar vanaf ben..dat werkt echt contraproductief.

Ben niet de enige dus met die nachtdienst-struggle:schoot:

Ik heb vooral veel problemen met de omschakeling van nacht naar avond (3-ploegen) hoe doe jij/jullie dit? @chrash @Guido32

Goed nieuws is dat. Weekend kon niet beter voor jou beginnen.

Ben niet de enige dus met die nachtdienst-struggle:schoot:

Ik heb vooral veel problemen met de omschakeling van nacht naar avond (3-ploegen) hoe doe jij/jullie dit? @chrash @Guido32
Ik plan serieus dutjes in. Als een opa. Meteen na nachtdienst slaap ik sowieso 3 nachten als een baas. Met middagdienst sta ik dan vroeg op doe wat ik moet doen en slaap dan rond de middag nog een uurtje. En met dagdienst ga ik vaak heeeel vroeg naar bed.

Ik plan serieus dutjes in. Als een opa. Meteen na nachtdienst slaap ik sowieso 3 nachten als een baas. Met middagdienst sta ik dan vroeg op doe wat ik moet doen en slaap dan rond de middag nog een uurtje. En met dagdienst ga ik vaak heeeel vroeg naar bed.
Nooit problemen dat als je een dutje (van 1.5 uur ivm volledige slaapcycle?) doet dat je dan savonds/later wanneer je langer moet slapen niet kan inslapen?
Sorry voor de topic hijack

Ik doe ook vaak nog een dutje van een uur voor ik naar t werk vertrek. Mijn slaap in de voormiddag is rampzalig (van half8 tot max 12u)

Ik doe ook vaak nog een dutje van een uur voor ik naar t werk vertrek. Mijn slaap in de voormiddag is rampzalig (van half8 tot max 12u)
Hmm en na een uurtje word je wel fitter wakker?
Heb altijd geleerd dat als je een powernap het beste 25 min slapen kan doen zodat je alleen in fase 1 en fase 2 komt. (Hierdoor hersteld je lichaam niet maar kan je wel extra energie geven)

Wanneer je een uur slaapt kom je net ongeveer in fase 4 (de fase waar je lichaam in hersteld/diepe slaap) waardoor je minder fit/raar wakker word.

Tussen een uur en anderhalf uur zit je in de 2 laatste fases. Fase 4 is om het lichaam te laten herstellen en fase 5 is waarin je droomt en je hersenen informatie van overdag verwerken. (Wat mij toch belangrijk lijkt)

Sorry misschien lang verhaal maar misschien heb je er iets aan!:thumb:

https://www.inslaap.nl/begrijpend-slapen/slaapcyclus-werking-slaapcyclus/

Hmm en na een uurtje word je wel fitter wakker?
Heb altijd geleerd dat als je een powernap het beste 25 min slapen kan doen zodat je alleen in fase 1 en fase 2 komt. (Hierdoor hersteld je lichaam niet maar kan je wel extra energie geven)

Wanneer je een uur slaapt kom je net ongeveer in fase 4 (de fase waar je lichaam in hersteld/diepe slaap) waardoor je minder fit/raar wakker word.

Tussen een uur en anderhalf uur zit je in de 2 laatste fases. Fase 4 is om het lichaam te laten herstellen en fase 5 is waarin je droomt en je hersenen informatie van overdag verwerken. (Wat mij toch belangrijk lijkt)

Sorry misschien lang verhaal maar misschien heb je er iets aan!:thumb:

https://www.inslaap.nl/begrijpend-slapen/slaapcyclus-werking-slaapcyclus/
Nope, ik voel mij eigenlijk de ganse werkweek moe en slecht. Ik ga het artikel straks eens doorlezen, bedankt :)

Nooit problemen dat als je een dutje (van 1.5 uur ivm volledige slaapcycle?) doet dat je dan savonds/later wanneer je langer moet slapen niet kan inslapen?
Sorry voor de topic hijack
Doe geen dutjes langer dan 1 uur. Vaak kom ik daar nog niet aan.

late reply, maar foto is wel 10ish, afgaande op deze pic, maar kleine spiegel. Echter schrik ik wel van je doseringen bij je fysiek als ik eerlijk ben

• Like
Waarderingen: BB_
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven