- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is methyltren?
Weet er niet zo heel veel van maar, 1 van de meest giftige oral die er is. Wordt eigenlijk alleen aangeraden om te gebruiken voor een prep of wedstrijd.
Vrij ongeschikt voor hem dus.Weet er niet zo heel veel van maar, 1 van de meest giftige oral die er is. Wordt eigenlijk alleen aangeraden om te gebruiken voor een prep of wedstrijd.
Verhalen die je leest op internet zijn dus een beetje overdreven? Ik had het risico niet genomen iig@Guido32 en @Big Chungus ik denk dat de giftigheid nogal overdreven is (waarschijnlijk ook dosisafhankelijk) een hele tijd terug had ik na 4 weken gebruik maar licht verhoogde leverwaardes. Ik krijg er meestal wel aardig wat extra kracht door (de kracht verdwijnt na staken van methyltren echter wel weer even snel als hij opkomt)
Ik vind het wel een mooie look geven (heel vasculaire schouders, armen, buik)

Ik houd de dosis van alles nu bewust redelijk laag vanwege de methyltren, als ik eind volgende week de methyltren en tren hex stop wil ik overgaan op 500mg tren e 400mg mast e+Low test.ik vind de doseringen, los van die methyltren, vrij moderate tbh.
Zou persoonlijk zelf de mast er uitkieperen, op 200mg zal het niet zo veel doen
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een sterke lever heb, of dat mijn methyltren in werkelijkheid een ander product is (ik heb het ook alleen nog maar van 1 Nederlands merk geprobeerd als oral)Verhalen die je leest op internet zijn dus een beetje overdreven? Ik had het risico niet genomen iig![]()
Omdat het op is, ik heb maar 1vial tren hex die hier al enkele maanden ligt.Waarom zou je van hex switchen naar e? Of gewoon omdat het op is?
Je had al eens eerder problemen met leverwaardes + je laat daarnaast roa lopen.. Heb ff geduld en wacht tot die lange esters werken en laat die methyltren weg.@Guido32 en @Big Chungus ik denk dat de giftigheid nogal overdreven is (waarschijnlijk ook dosisafhankelijk) een hele tijd terug had ik na 4 weken gebruik maar licht verhoogde leverwaardes. Ik krijg er meestal wel aardig wat extra kracht door (de kracht verdwijnt na staken van methyltren echter wel weer even snel als hij opkomt)
Ik vind het wel een mooie look geven (heel vasculaire schouders, armen, buik)
Daar heb je wel een goed punt. Hoe stom het ook klinkt, ik heb er geen rekening mee gehouden dat de roa ook belastend is (deze wil ik er zeker in houden) en de methyltren ben ik nogal impulsief beginnen nemen.Je had al eens eerder problemen met leverwaardes + je laat daarnaast roa lopen.. Heb ff geduld en wacht tot die lange esters werken en laat die methyltren weg.
Methyltren eruit indd. Daarnaast vallen je doseringen opzich mee, maar voor al een poos blasten en cruisen had je denk ik al een stuk verder kunnen zijn. Just my two cents, Bedoel dit niet om je af te krakenIk houd de dosis van alles nu bewust redelijk laag vanwege de methyltren, als ik eind volgende week de methyltren en tren hex stop wil ik overgaan op 500mg tren e 400mg mast e+Low test.