Fitness Seller

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je hoeveelste kuur is dit? Ik zou proberen stims te beperken als je on bent, die ga je na je kuur meer nodig hebben. Veel succes in ieder geval!:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
@Jwdoetookmee 300mg test pw 200mg mast pw 225mg tren hex pw en 1mg
Methyltren per dag is mijn kuur nu. Overdreven veel voor mijn fysiek?
@Bert ik blast cruise al enkele jaren, meestal wel cruise

Ik antwoord straks op weg naar huis wat uitgebreider

• Like
Waarderingen: BB_
Daarvoor tijdje gecruised nu nog maar net bezig met kuur, ik heb de afgelopen jaren wel al enkele keren op hoge doseringen gekuurt met in verhouding slecht resultaat, voornamelijk door een gebrek aan kennis en chronische ziekte

ik vind de doseringen, los van die methyltren, vrij moderate tbh.

Zou persoonlijk zelf de mast er uitkieperen, op 200mg zal het niet zo veel doen

@Guido32 en @Big Chungus ik denk dat de giftigheid nogal overdreven is (waarschijnlijk ook dosisafhankelijk) een hele tijd terug had ik na 4 weken gebruik maar licht verhoogde leverwaardes. Ik krijg er meestal wel aardig wat extra kracht door (de kracht verdwijnt na staken van methyltren echter wel weer even snel als hij opkomt)
Ik vind het wel een mooie look geven (heel vasculaire schouders, armen, buik)

@Guido32 en @Big Chungus ik denk dat de giftigheid nogal overdreven is (waarschijnlijk ook dosisafhankelijk) een hele tijd terug had ik na 4 weken gebruik maar licht verhoogde leverwaardes. Ik krijg er meestal wel aardig wat extra kracht door (de kracht verdwijnt na staken van methyltren echter wel weer even snel als hij opkomt)
Verhalen die je leest op internet zijn dus een beetje overdreven? Ik had het risico niet genomen iig :p

ik vind de doseringen, los van die methyltren, vrij moderate tbh.

Zou persoonlijk zelf de mast er uitkieperen, op 200mg zal het niet zo veel doen
Ik houd de dosis van alles nu bewust redelijk laag vanwege de methyltren, als ik eind volgende week de methyltren en tren hex stop wil ik overgaan op 500mg tren e 400mg mast e+Low test.

Waarom zou je van hex switchen naar e? Of gewoon omdat het op is?

Verhalen die je leest op internet zijn dus een beetje overdreven? Ik had het risico niet genomen iig :p
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een sterke lever heb, of dat mijn methyltren in werkelijkheid een ander product is (ik heb het ook alleen nog maar van 1 Nederlands merk geprobeerd als oral)

@mrcactus ik heb het artikel door gelezen, ik ga mijn dutjes eens enkele weken beperken tot max een half uur om eens te ervaren wat het verschil is.

Je had al eens eerder problemen met leverwaardes + je laat daarnaast roa lopen.. Heb ff geduld en wacht tot die lange esters werken en laat die methyltren weg.

Je had al eens eerder problemen met leverwaardes + je laat daarnaast roa lopen.. Heb ff geduld en wacht tot die lange esters werken en laat die methyltren weg.
Daar heb je wel een goed punt. Hoe stom het ook klinkt, ik heb er geen rekening mee gehouden dat de roa ook belastend is (deze wil ik er zeker in houden) en de methyltren ben ik nogal impulsief beginnen nemen.

Ik gooi er voorlopig de methyltren uit.
Inderdaad een beetje idioot voor deze doelen. Gewone tren zal wel goed genoeg zijn voor deze zomer. :duh::duh:

Ik zou die methyl er gewoon direct eruit gooien, is het je niet waard denk ik een verrotte lever

Ik houd de dosis van alles nu bewust redelijk laag vanwege de methyltren, als ik eind volgende week de methyltren en tren hex stop wil ik overgaan op 500mg tren e 400mg mast e+Low test.
Methyltren eruit indd. Daarnaast vallen je doseringen opzich mee, maar voor al een poos blasten en cruisen had je denk ik al een stuk verder kunnen zijn. Just my two cents, Bedoel dit niet om je af te kraken

• Like
Waarderingen: BB_
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven