Fitness Seller

Chrisje123 gaat ook loggen !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hahah naja dat heb ik dus ook :p

Yes lekker is dat he, zo doe ik het nu ook. Hogere reps werken echt super goed voor mij bij benen, vooral lekker dropsetje erbij op legpress i hate it :D

Maargoed hoe meer massa hoe beter die mislukte genetics duidelijk worden #****mygenetics :p

Ja mijn vorige gym was een health club haha, dus daar had je niet eens een legpress.. Nu in deze gym gelukkig wel.

Je moet niet treuren om je genetics, je moet juist blij zijn dat je benen hebt :D

Niet haten op mn gym :$ :$

Lekker volume gedraaid! Ik ben benieuwd naar je DL's ;) heb je daar toevallig ook een filmpje van?

Lekker volume gedraaid! Ik ben benieuwd naar je DL's ;) heb je daar toevallig ook een filmpje van?

Deadlift is een beetje een wat zwakker onderdeel van me. Ik zal binnenkort als ik 180 van de grond trek een filmpje maken.
ik denk dat ik magnusson ortmayer deadlift schema ga doen en me max invul op 180/190kg

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Even beginnen met Ab vacuums, setje van 10 :D

IN! Leuk dat je gaat loggen en beetje serieus doet :) lekkere Squat ook zeg.

Deadlift is een beetje een wat zwakker onderdeel van me. Ik zal binnenkort als ik 180 van de grond trek een filmpje maken.
ik denk dat ik magnusson ortmayer deadlift schema ga doen en me max invul op 180/190kg

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Even beginnen met Ab vacuums, setje van 10 :D

Okee, vet ! "zwakker onderdeel" hehe trok ik maar 180 van de grond :D

Boven/ onder rug en onderarmen

Deadlift: ortmayer magnusson:

130 4*4 Deadstops
150 2*2 Deadstops
130 10* Touch en Go

Lat Pulldown:

6*12 licht

Seated Cable Row:

5*12 stand 8

Iso lateral front lat pulldown:
Uni lateraal getraind met alleen de linker kant, want me rechterlat loopt voor....

2*12 40kg

Onderarmen...

Verschillende oefeningen gepakt ongeveer 6*12 gedaan.

wauw je traint! en nog met mooie cijferkes ook.

Wie is dat beest dat jou daar staat te spotten? die ziet er wel uit alsof die meer dan 300kg kan deadliften.
:$

als je met alexv traint komt dat allemaal vanzelf :D

Hahaha :D

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Ja goede trainingspartner die Alex. Ook al hebben we beide andere doelen gaan onze trainingen nog redelijk goed samen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom een muts op tijdens het trainen? krijg je het daar niet ****ing werm van? :)

waarom een muts op tijdens het trainen? krijg je het daar niet ****ing werm van? :)

Omdat Kai greene dat ook doet :$$
Nee maar normaal heb ik muts ook niet op, maar het is niet fijn om die stang in je nek te hebben met die muts er net onder

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Chest/triceps/abs

Bankdruk 3 sec down :

4*5 85kg
2*4 85kg Wtf ineens focus kwijt ofzo.

Cgbp 3 sec down paused:

5* 75kg
4*5 70kg

Incline dumbell:

5* 34kg
3*12 22kg 3sec down + paused laatste set wat hulp

Flat dumbell press:

10* 22kg 3sec down + paused
2*13 20kg 3sec down paused zonder lockout

Decline chest press:

15* 40kg
8* 90kg
8* 90kg

Flye machine:

3*12 100kg lekker squeezen, goede pomp

Triceps....

Skullcrushers:

3*12 30kg

Tricep rope pushdown:

5*12

buik...

Met touwtje soort van bidden:

5*12

Side bents :

2*12 24kg

Woodchops :

2*12 60kg

Ging wel redelijk, ondanks dat bench de 5*5 niet echt gelukt is verhoog ik hem toch maar naar 87,5kg.
voelde me schouders stukken minder dan vorige week, is dus teken dat me techniek weer beter is :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven