AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

@ JP en Jac, hehe 150 kg bij 1.95 :eek: , hoe vindt je dan nog in vredesnaam kleren die passen :D

Oh maar dat is zelfs bij 130kg @ 1.88m al een probleem, maar who cares?
Er is toch niemand die er wat van durft te zeggen als je altijd in sportkleding loopt of in kleding die niet in de mode is, hahahahaha!

En op internet is wel kleding te vinden voor "speciale maten" tegen een redelijke prijs..........DUS GROEIEN KRENG!!!! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.063
hehe ja, ik zal je vertellen dat kleding zelfs op 112 kg @ 1.95 al niet meer al te makkelijk is. Maar dat zal me niet remmen, weest maar niet ongerust :D

Oh maar dat is zelfs bij 130kg @ 1.88m al een probleem, maar who cares?
Er is toch niemand die er wat van durft te zeggen als je altijd in sportkleding loopt of in kleding die niet in de mode is, hahahahaha!

En op internet is wel kleding te vinden voor "speciale maten" tegen een redelijke prijs..........DUS GROEIEN KRENG!!!! :D

Ik vroeg me al af waarom je altijd dat suffe trainingspak aan hebt HAHA;)

Maar echt goedkoop vind ik het niet, hoor.... Tis wel kwaliteit !
Als je eenmaal zo'n investerin ghebt gedaan (doorgaans 1 keer/2jaar HAHA) loop je er toch graag in, tov die net te korte of te krappe kleding.. (ik heb nu zo'n strak ding aan met te korte mouwen en voel em behoorlijk pffffffffff...:D )

Je hebt toch niet dat T-shirt aan wat ik voor je verjaardag gegeven heb? :eek: Anders kan ik me zo voorstellen dat je vingers tintelen en blauw worden :D

• #2.067
Training van vandaag

squat (gewoon een eind onder paralel)
10 x 20
5 x 70
5 x 100
5 x 130
5 x 150
3 x 160
1 x 170
2 x 10 x 130 (ATTG)

dimel deads (pronated)
12 x 70
3 x 12 x 120

green band leg curl
4 x 10 reps

leg press
5 x 10 reps

close grip incline bench
5 x 10 x 50 kg

Wel lekkere training, niet mijn maxen opgezocht, maar toch wel een beetje de max van de dag, plus branden met wat reps. close grip op het eind om schouder beetje te laten wennen. Kan goed merken dat ik sinds halverwege december niet meer gepressed heb, ik verzuur bij het leven.

Neem je tijd jongen! Niemand zit te wachten op een chronische blessure!

Ben je al naar een Fysio, Chiropractor of iets anders dat je spectrum gaat verbreden om de blessure te verhelpen geweest?

• #2.069
Ari, mijn herstel gaat juist helemaal de goede kant op de laatste week. Ga wel binnenkort bij de sportmasseur lang. Het verzuren was gewoon een feit van lang niet doen, geen blessure pijntje ofzo.

thnx for your concern mate!

nice training chunk, nette squats.

Erg nette training!, goede squat.

• #2.072
gisteren grip + wrist

expand hand met dubbel postelastiek
4 x 20 reps

coc1
3 x 3 reps

coc2
2 x single

coc3
3 attempts en holds

coc2
1 x 5 reps

coc3
2 x attempt en hold
1 x forced close en hold

coc2
2 x 3 reps (wilde voor 5 x 3 gaan, maar de 3 had me gekilled)

coc1
20 reps rechts (easy)
15 reps links (not so easy)

wrist curls (dumbbell 20 kg)

4 x 20 reps.

was weer ff twee weken geleden, ging niet verkeerd. beste beurt met de 3 tot op 5 mm, kan beter, maar toch was ik tevreden, gezien de laatste keren. Alleen de holds met de 3 zijn wel dermate zwaar dat de 2 daarna geen eenvoudige opgave meer is. Met links had ik dan ook niet alle reps een close, rechts wel.

Jij hebt veel te veel kracht in die klauwen van je. Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld :D

Haha. Knap hoor op die Coc's! Heb je enig idee hoe lang het nog duurt voor je de nummer 3 kan sluiten?

• #2.075
Nee ik heb geen idee, ik ben juli vorig jaar begonnen met knijpen. toen ik begon had ik nog 4 cm te gaan op de 3, nu in een goeie bui een paar mm, maar die laatste stukjes zijn het lastigst, als ik kijk naar Monsterstrength, die zit al een hele tijd te 'tobben' met nog maar 1 mm te gaan.

1 mm lijkt me frustrerend..hahah. Maar je bent al best vergekomen dan in een korte tijd vind ik.

Ik blijf het een waanzinnige prestatie vinden.

• #2.078
@JP Ja vind ik zelf ook wel, ik doe het maar 1 keer per week en soms sla ik een week over.

@JAC, dat valt nou wel weer mee, je moet het gewoon ff een tijdje doen

Nee ik heb geen idee, ik ben juli vorig jaar begonnen met knijpen. toen ik begon had ik nog 4 cm te gaan op de 3, nu in een goeie bui een paar mm, maar die laatste stukjes zijn het lastigst, als ik kijk naar Monsterstrength, die zit al een hele tijd te 'tobben' met nog maar 1 mm te gaan.

Ja, ik ken dat, alleen geldt dat voor mij bij de #2

Ik heb hem wel eens dicht gehad, maar dat is eenmalig geweest....
Ik moet wel zeggen dat e.e.a. steeds minder fanatiek wordt, de nieuwigheid is er een beetje af. Ik zal vanavond maar weer eens !:D

• #2.080
je moet jezelf gewoon een doel stellen iedere keer, anders valt dat grippen niet mee en is het maar net of je wat doet.

Terug
Naar boven