- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
@ JP en Jac, hehe 150 kg bij 1.95, hoe vindt je dan nog in vredesnaam kleren die passen
![]()
speciaalzaken......helaas €€€€€€€

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ JP en Jac, hehe 150 kg bij 1.95, hoe vindt je dan nog in vredesnaam kleren die passen
![]()

![]()

Oh maar dat is zelfs bij 130kg @ 1.88m al een probleem, maar who cares?
Er is toch niemand die er wat van durft te zeggen als je altijd in sportkleding loopt of in kleding die niet in de mode is, hahahahaha!
En op internet is wel kleding te vinden voor "speciale maten" tegen een redelijke prijs..........DUS GROEIEN KRENG!!!!![]()
)Je hebt toch niet dat T-shirt aan wat ik voor je verjaardag gegeven heb?Anders kan ik me zo voorstellen dat je vingers tintelen en blauw worden
![]()

Nee ik heb geen idee, ik ben juli vorig jaar begonnen met knijpen. toen ik begon had ik nog 4 cm te gaan op de 3, nu in een goeie bui een paar mm, maar die laatste stukjes zijn het lastigst, als ik kijk naar Monsterstrength, die zit al een hele tijd te 'tobben' met nog maar 1 mm te gaan.