chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil natuurlijk wel parmantig met mijn borstjes kunnen pronken op het strand Stah, je weet toch!!!!
thnx!

Wees maar niet ongerust, fysiek komt bij mij allang niet meer op de eerste plaats, maar ik wil wel gewoon blessure vrij kunnen trainen en daarbij alle oefeningen pijnvrij kunnen doen. Schuin gaat wel beter idd!

Nee, niet naar de dokter geweest, ben niet zo'n fan van de dokter, maar ik wil misschien wel eens een afspraak gaan maken bij de sportarts als het niet opknapt, het knapt overigens wel iets op de laatste tijd, zo was bankdrukken (ook al is het een lege stang) gewoon onmogelijk een tijdje terug.
niet alleen ijdeltuit, maar ook nog eens eigenwijs !
Mooie eigenschap !![]()
Toch lijkt mij zo'n sporttest als Viking ook wel wat ! Even met de voetjes op de grond !

Zijn de bands dan van beneden of van boven![]()
Waarom geen gewone squats als de front ivm schouder k*t is? 6x100 is trouwens nog steeds lekker.
En een mega volume op die vorige UB, tegen de 60 sets zo zie ik het graag als volume fan![]()
Gaat weer lekker Chunk! Weet je al naar welke sportarts je gaat?
Front squats met zeurende schouder zijn idd bijna niet te doen! Sterke wheels heb je!![]()
Ik weet nog niet of ik ga, ben niet zo'n dokterganger, maar als ik ga, ga ik zeker die van jou proberen denk, krachtsport minded is wel belangrijk.
Toch niet bang voor de dokter he, hahaha.
Ik zou het toch maar doen als ik jou was. Ik ben ook niet zo'n harde loper als om dokters gaat maar af en toe is het wel nodig. Misschien heeft hij een iets andere kijk op je blessure (kijk maar hoe ik mij vergist had met mijn borstblessure).