Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfiew nice grip PR!
mooi spul, heb ze nu zelf in de kamer gehangen (hebben tijd stof liggen happen), nodigt wel uit tot spelen
![]()
de Trainer is bovendien de beste (wal)noten kraker die ik ooit heb gezien!
Met zulke GM's hoop ik dat je vrouwtje van een squatass houdt btw...
@JP
Ik heb mezelf ook eens geblesseerd toen de stang over een wervel heen rolde, das inderdaad waardeloos.

@@Bram, me vrouwtje houdt wel van een paar stevige billen ja, en over de grippers, als je 12 reps met de 2 maakt, heb je geen notenkraker meer nodig om ze open te maken![]()
Wilde het gewoon eens proberen, puur voor de lol. Training moet ook leuk zijn en afwisselend, daarom af en toe eens wat geks proberen. Ik had er wel een bere pomp van in me biceps, vooral de balans is lastig.
zijn kilo's, ik neem in 1 hand de dumbbell, met de andere hou ik me ergens aan vast, elleboog blijft in een kleine hoek, start van de oefening voor me kruis en dan omhoog, hopla! Was deze keer wel met een kleine swing omdat ik het al geruime niet gedaan had (ivm schouder).
Gisteren overigens de hele dag op me nest gelegen, omdat ik geveld was door iets.