Fitness Seller

chunky's trainingslog

Jij kan het beter zien dan mij, maat. Misschien moet ik dan iets minder diep, dan rolt die k*t-stang misschien ook niet meer over me hoofd op de pins..lol.

pfiew nice grip PR!

mooi spul, heb ze nu zelf in de kamer gehangen (hebben tijd stof liggen happen :o), nodigt wel uit tot spelen :D

de Trainer is bovendien de beste (wal)noten kraker die ik ooit heb gezien!

Met zulke GM's hoop ik dat je vrouwtje van een squatass houdt btw...

Je bedoelt dat je er echt noten mee hebt gekraakt, of heb je een seksueelgetint experimentje uitgevoerd?

damn nice GM's! Mooie training!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.144
@JP
Ik heb mezelf ook eens geblesseerd toen de stang over een wervel heen rolde, das inderdaad waardeloos.

@Bram, me vrouwtje houdt wel van een paar stevige billen ja, en over de grippers, als je 12 reps met de 2 maakt, heb je geen notenkraker meer nodig om ze open te maken :D

thnx Ruben

goed bezig kerel check mijn log ook effe ennuh karma drbij:D

@JP
Ik heb mezelf ook eens geblesseerd toen de stang over een wervel heen rolde, das inderdaad waardeloos.

waar ken ik dat van ???

@@Bram, me vrouwtje houdt wel van een paar stevige billen ja, en over de grippers, als je 12 reps met de 2 maakt, heb je geen notenkraker meer nodig om ze open te maken :D

HAHA

donder nou toch eens op !

He, one handed barbell curls:thumb:

OH ja GM is ook wel erg sterk:p

Ja, one handed barbell curls? Waarom?

• #2.150
Wilde het gewoon eens proberen, puur voor de lol. Training moet ook leuk zijn en afwisselend, daarom af en toe eens wat geks proberen. Ik had er wel een bere pomp van in me biceps, vooral de balans is lastig.

Wilde het gewoon eens proberen, puur voor de lol. Training moet ook leuk zijn en afwisselend, daarom af en toe eens wat geks proberen. Ik had er wel een bere pomp van in me biceps, vooral de balans is lastig.

Die balans went wel. Naast een biceps oefening vind ik het ook nog eens een brute onderarm oefening (vanwege het balanseren).

• #2.152
training van gisteren

stricte mp
10 x 20
10 x 10 x 50 (5 x pink op ring, 5 x wijsvinger op gladde gedeelte)

dumbbell side raise
8 x 16
8 x 22
8 x 26
8 x 30

powercleans
5 x 40
3 x 80 (voelt nog niet vertrouwd in me schouder, gestopt)

face pulls
5 x 15 reps

plate front raise (rug tegen muur) 20 kg
5 x 8 reps

hanging leg raise
4 x 15 reps

incline crunch (buikspierplank)
4 x 15 reps

Ik was tevreden, geheel pijnvrij kunnen mp'en, gewicht is nog niks, maar volume wordt serieuzer, moest er ook tamelijk mijn best voor doen om het te halen. Powercleans veel op techniek gelet, maar ik was niet vertrouwd met het shrug gedeelte, me schouder gaat erg goed vooruit en wilde dit niet verpesten.

gr

Laatst bewerkt:
zijn dat echt geen lbs ? die side raises ? of is dit wat anders dan laterals ??

• #2.154
zijn kilo's, ik neem in 1 hand de dumbbell, met de andere hou ik me ergens aan vast, elleboog blijft in een kleine hoek, start van de oefening voor me kruis en dan omhoog, hopla! Was deze keer wel met een kleine swing omdat ik het al geruime niet gedaan had (ivm schouder).

zijn kilo's, ik neem in 1 hand de dumbbell, met de andere hou ik me ergens aan vast, elleboog blijft in een kleine hoek, start van de oefening voor me kruis en dan omhoog, hopla! Was deze keer wel met een kleine swing omdat ik het al geruime niet gedaan had (ivm schouder).

bij laterals houd je je armen meer richting de 150 graden vanaf de zijkant van je lichaam. Is dus wel anders ;)

Maar nog indrukwekkend, Pik !

10x10 hehe dat is serieus volume:D

Side raises zijn weer insane, op jou wijze zou ik het nog niet kunnen!

• #2.157
thnx gasten,

training van zondag

close grip bench
15 x 20
15 x 50
4 x 15 x 60

incline dumbbell bench
10 x 10 x 18

cable cross overs
4 x 20 reps

skull krusher
8 x 20
8 x 40
5 x 5 x 50

zittende tate press
8 x 16
8 x 18
8 x 20
3 x 8 x 18

rope push downs
4 x 20 reps

Ook bench verloopt beetje bij beetje wat soepeler (=minder pijn), maar moet nog flink rustig aan doen. Wel weer voor het eerst sinds de kerst spierpijn in de t**ten gehad!
Gisteren overigens de hele dag op me nest gelegen, omdat ik geveld was door iets.

Lekker man!

• #2.160
het schijnt te heersen...

Terug
Naar boven