- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
training begon om 17:00, had al vanaf 13:00 niet meer gegeten. Had echt 0 energie.
Moet trouwens zowieso wennen om weer iets meer volume te draaien, lukt nog niet zo.
Schema is op het moment ook aardig druk:
5,5 dag werken
1,5 dag + 5 avonden klussen in huis
en 4 keer willen sporten. pfffff.
Ik zou maar oppassen, dalijk ben je je gains weer kwijt.
Slopende combinatie dit........
Maar goed, dat komt vanzelf op z'n plaats. En dan nog, first things first. Gains komen wel weer terug, mochten ze wegebben.
)nice training bro, nette PR's! sterke frontsquat!!
Maar ben je eigenlijk nog online? Ga eens snel wat aan je huisje doen!!![]()
Veel succes met je huisje, feli met je PR en de afwezigheid van coïtus in je weekschema baart me wat zorgen![]()

Vriendin was mee en moest net ff kijken toen ik die 330 ging pakken, vrouwen gaan zich gelijk zorgen maken omdat je hoofd rood aanloopt, kan niet gezond zijn geneuzel, je kent het wel.
Daarna kwamen er een stuk 50 mensen binnen om te sporten denk en was het gedaan met de zuurstof, toch nog aardig kunnen trainen. Voelde me heup heel licht opkomen dus toen maar gestopt.
Wil nu eigenlijk eens 3 x Full body proberen, omdat ik nu toch maar 3 keer train, maar geen idee eigenlijk hoe dat aan te pakken is, veel lezen heb ik geen tijd voor, dus ik ga maar wat proberen, tips welkom.
gr