chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Thnx, het is bij mij vooral een kwestie van de kont tever naar achteren steken denk ik. Ik heb me zo lang gefocussed op box squats met ver naar achteren zitten, niet wetende dat die rakkers in suits gewoon veel verder naar achteren konden zitten zonder voorover te donderen. Rechtop starten vanaf een box is dan ook weer heel anders van vanuit 'the hole'. Ik heb heel lang dus geprobeerd veel spanning op mijn hams te krijgen, door veel met de kont naar achter te steken. Mijn probleem is alleen dat als ik mijn kont naar achter steek, mijn schouders (en dus de baar) naar voren komen.
Dit is dus zomaar iets waar ik ff 'hardop' over nadenk. Denk dat ik meer naar loodrecht naar beneden moet zakken en een goeie balans vinden in de heup/schouder positie.
Over de 300 dead: Tsja, ff afwachten hoe het zich houdt met de opbouw. Als ik weer op dezelfde krachten ben qua deads als een tijd terug (ca rondom Landsmeer) dan denk ik dat 270 er wel in moet zitten. Dan is het nog maar 30 kg weg, aan iedere kant zo'n misselijk licht geel schijfje. Kortom, ik doe me best, maar de tijd gaat toch ook rot hard op het moment.
Dit is dus zomaar iets waar ik ff 'hardop' over nadenk. Denk dat ik meer naar loodrecht naar beneden moet zakken en een goeie balans vinden in de heup/schouder positie.
Over de 300 dead: Tsja, ff afwachten hoe het zich houdt met de opbouw. Als ik weer op dezelfde krachten ben qua deads als een tijd terug (ca rondom Landsmeer) dan denk ik dat 270 er wel in moet zitten. Dan is het nog maar 30 kg weg, aan iedere kant zo'n misselijk licht geel schijfje. Kortom, ik doe me best, maar de tijd gaat toch ook rot hard op het moment.

.. coole fotos