Fitness Seller

chunky's trainingslog

20-reppers staan toch voor één setje maximaal met 70%RM ?

maar toch niet gek, hoor ! :)

goeie trainingen kerel!!!:D

Lekker hoor die 20-reppers! Ben je trouwens al eens bij JP wezen trainen?

Best pittig 3x20x100! Zat zelf ook al te denken aan 20 reppers komende training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.085
pfff, die 20-reppers..

Lekkere training verder!

thnx kerel

20-reppers staan toch voor één setje maximaal met 70%RM ?

maar toch niet gek, hoor ! :)

Ik ben niet zo analytisch, gewoon lekker trainen, maar 20 x 140 lukt me op dit moment niet denk (voor over vallen)

:cool:

Lekker hoor die 20-reppers! Ben je trouwens al eens bij JP wezen trainen?

Nee man, ik ben er 1 keer geweest om te helpen met verhuizen, maar daar is het bij gebleven. Het is gewoon te ver weg om ff tussendoor te kunnen gaan, verder heb ik alleen in het weekend tijd, maar dat is nu compleet gevuld met klussen. Erg jammer dus, maar het komt allemaal wel weer hoop ik.

Best pittig 3x20x100! Zat zelf ook al te denken aan 20 reppers komende training.

Ja tuurlijk, verzin zelf eens wat man... :D

20 reppers roeleren de pan uit :D Netjes!

thnx kerel

Ik ben niet zo analytisch, gewoon lekker trainen, maar 20 x 140 lukt me op dit moment niet denk (voor over vallen)

:cool:

Nee man, ik ben er 1 keer geweest om te helpen met verhuizen, maar daar is het bij gebleven. Het is gewoon te ver weg om ff tussendoor te kunnen gaan, verder heb ik alleen in het weekend tijd, maar dat is nu compleet gevuld met klussen. Erg jammer dus, maar het komt allemaal wel weer hoop ik.

Ja tuurlijk, verzin zelf eens wat man... :D

Tsss wij jatten toch altijd van elkaar!

• #3.088
training van gisteren, was tamelijk verrot, zere knieen (van het hele dagen op knieen zitten), dus geen zin om te squatten. Kwam iemand tegen die rug ging trainen, dus ik ging met hem meedoen.

pull down in nek
5 x 8 reps

front pull down (hammer grip)
5 x 8 reps

V handle pull down
5 x 8 reps (tot 8 reps full block = PR)

pendlay rows
8 x 40
8 x 80
8 x 100
8 x 110
8 x 130
20 x 80 hijg hijg

preacher dumbbell curl
5 x 8 x 20

hammer curl
8 x 36

Hopsa, was toch nog lekker, nergens over nagedacht, gewoon met die kerel meegedaan, alleen de penlays waren van mijn inbreng, daar ging die kerel aardig verrot op :D

goed dat je die pendly's nog hebt gedaan ;) zien er goed uit.

8x130 is erg sterk dude !!

hoe doe je pendlay rows?

Nette rows! 8x130 is best veel.

• #3.094
Thnx, Ik merk de laatste tijd sowieso dat mijn rug erg snel sterker word, ik doe er eigenlijk niet echt heel veel bijzonders voor. Kan alleen bedenken dat die V-handle pull down waanzinnig kracht opbouwd bij mij en dat werkt in alle oefeningen door.

Kan wel merken nu dat het vele klussen zijn tol gaat eisen...

Thnx, Ik merk de laatste tijd sowieso dat mijn rug erg snel sterker word, ik doe er eigenlijk niet echt heel veel bijzonders voor. Kan alleen bedenken dat die V-handle pull down waanzinnig kracht opbouwd bij mij en dat werkt in alle oefeningen door.

Kan wel merken nu dat het vele klussen zijn tol gaat eisen...

Die V-handle pulldown is idd een goede oefening waar je sterker van wordt. Zelf trek ik me vaak op die manier op i.pv. een pulldown en ik vind hem echt lekker om te doen.

Sterke Pendlay! V handle pull down deed ik vroeger eigenlijk ook altijd maar op een gegeven moment kreeg ik last in mijn schouder ervan, net alsof ie ervan op slot sprong. En in een UB/LB schema is het een oef die snel ondersneeuwt.

• #3.097
Training van gisteren:

Weer moeite om mijn lichaam naar de gym te slepen..., direct gevolg: breezertraining.

dumbbell bench
8 x 32
8 x 36
8 x 40
8 x 44
8 x 44

cable crossovers
4 x 10 reps

dumbbell side raises
8 x 22
8 x 28
8 x 30

ez bar skull krushers (strict)
8 x 30
8 x 50
8 x 50
8 x 50

shrugs, zonders straps
8 x 70
8 x 120
8 x 150
8 x 150

rope tri extensions
4 x 20 reps.

gr

hehe, ik ken het gevoel kerel.

Heb de laatste tijd ook een beetje een dipje qua traingen. Moeite om idd naar de gym te gaan. Zal wel weer over gaan lijkt me! ;)

• #3.099
haha thnx, ik heb in principe geen dipje, ik voel me beresterk, maar ik ben 24/7 aan het klussen en dat vergt op het moment erg veel van me merk ik.

Terug
Naar boven