XXL Nutrition

chunky's trainingslog

Het einde is in zicht, maar er moet nog heel veel gebeuren. Kennis die me helpt met stucen het het marmer leggen, zit op het moment thuis met een zere schouder, dus dat schiet totaal niet op.

Ik moet de WC nog tegelen, marmer leggen, spachtelputzen, zolder aftimmeren, schilderen, garage aftimmeren en dan is het zo ongeveer klaar. :D

bijna :rolleyes:

:D

Dat schiet al lekker op dan :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.063
Schiet zeker lekker op, vandaag ontdekt dat ik toch ook de dakkapel zal moeten vervangen, had gehoopt dat ik die zou kunnen repareren zodat hij het een tijdje kon uitzingen, maar dat gaat niet lukken.

Training van gisteren:

full front squat
5 x 20
5 x 20
2 x 70
2 x 100
1 x 130
1 x 140
1 x 150

bench
5 x 20
5 x 70
2 x 100
2 x 120
1 x 130
0 x 140
8 x 100

deadlift
5 x 70
5 x 120
5 x 170
5 x 220

stricte dumbbell side raise
4 x 10 reps

bent over achterkant schouder dumbbell ding (???)
4 x 10 reps

Kon goed merken dat ik vandaag mijn kruit verschoten had met werk, squat was deze keer echt de max van de dag, desalniettemin gingen de deads bizar soepel, zelfs zonder straps.

gr
8 x 100

Laatst bewerkt:
goede training kerel:D

Dat is wel k*t dat extra werk maar ja het kan maar gebeurt zijn. Toch nog wel een lekkere training.

Netjes die deads, maar 5x220 moet ook wel kunnen met 3x250. Waarom geen 250 nog gepakt?

• #3.067
Je weet toch dat ik weer rustig opbouw na die onderrug blessure...

loop je nog bij een kraker ?

• #3.069
Nope, na de laatste keer zat alles gewoon op de goede plek en hoefde ik niet meer terug te komen. Maar om niet gelijk uit het niets weer volgas te gaan trekken (deads) bouw ik het rustig op. Als ik kijk naar het gemak waar ik die 5 x 220 mee pakte zou je gerust van een pr kunnen spreken. Denk dat ik met 2 tot 3 weken weer ga maxen, ik verwacht dan in ieder geval de 270 zonder al te veel moeite te kunnen pakken.

5 x 220 kg rustig aan...jajaj ;)

• #3.071
rustig opbouwen ja, :D

drie weken terug 5 x 170, week daarna 5 x 200, vorige week 5 x 220, en nu weer wat zwaarder pakken deze week.

Dan toch ff over kraken - doe je nog CoC's, of is ondertussen iedereen er wel mee gestopt:p?

goede training..en succes met het maxen in de komende weken!

Sterke kerel ben jij!

• #3.075
Dan toch ff over kraken - doe je nog CoC's, of is ondertussen iedereen er wel mee gestopt:p?

Ik doe het niet meer zo regelmatig als eerst, als in echte trainingen per week. Ik pak zo nu en dan uit het niets de #3 en probeer deze te sluiten. Ik moet echt nog net dat laatste kleine rot stukkie, ik denk 2-3 mm dan is ie dicht. (no set)

Doe je altijd fullbody trainingen of ga je weer splitsen? En waarom fullbody? Ga je daar beter op dan bijv. UB / LB?

• #3.077
Ik heb op het moment niet meer tijd als 3x in de week, 3 x in de week full body gaat veel beter als 3 x wat anders vind ik. Als ik weer tijd heb voor 4 x ga ik over naar UB/LB, of wat anders.

Je kunt beter nu de verbouwing zoveel mogelijk voor 100% doen, want als er klussen blijven die nog wel een keer komen blijven ze lang liggen, is mijn ervaring.

Toen ik in mijn huis ging wonen heb ik er ook het nodige aan vertimmerd (kozijnen, keuken, parket, schilderwerk) maar nadat ik het schrotenplaffond uit de badkamer had gerukt had ik ineens geen tijd meer door mijn werk.
En nu 9 jaar later ben ik nog steeds niet herbegonnen eraan, en kijk ik al die tij al tegen een afbladderend plafond. :D

Je deadlift begint weer deftig te worden, die 270 gaat er wel binnenkort aan.

• #3.079
Inderdaad! thnx.

training van gisteren

back squat
8 x 20
8 x 20
8 x 60
20 x 100
20 x 100
20 x 100

staande dumbbell press (log grip)