AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.101
Thnx makker, ik hoop ook snel dat ik weer alle energie in me training kan steken, maar dat me huisie zo mooi wordt is me ook wel een hoop waard eigenlijk.

Training van maandag, weinig tijd

full front squat
5 x 20
5 x 20
5 x 60
5 x 90
5 x 120
5 x 120
5 x 120
5 x 120
5 x 120 (5 x 5 x 120 = PR!)

strict mp
5 x 60
5 x 70
5 x 80 (= PR voor blessure)

one arm dumbbell snatch
5 x 24
5 x 32
5 x 40
5 x 44

Helaas maar weinig tijd en na de squats was ik aardig gebroken, toch 5 sets gemaakt met mijn 5 RM, wich is nice!

nette trainingen kerel!!!:D

mooie FS man!!!

Thnx makker, ik hoop ook snel dat ik weer alle energie in me training kan steken, maar dat me huisie zo mooi wordt is me ook wel een hoop waard eigenlijk.

Training van maandag, weinig tijd

full front squat
5 x 20
5 x 20
5 x 60
5 x 90
5 x 120
5 x 120
5 x 120
5 x 120
5 x 120 (5 x 5 x 120 = PR!)

strict mp
5 x 60
5 x 70
5 x 80 (= PR voor blessure)

one arm dumbbell snatch
5 x 24
5 x 32
5 x 40
5 x 44

Helaas maar weinig tijd en na de squats was ik aardig gebroken, toch 5 sets gemaakt met mijn 5 RM, wich is nice!

Tuurlijk is je huis belangrijk op het moment en als het af ias kan je tenminste weer rustig trainen zonder te hoeven denken aan wat je nog moet doen.

FSQ gaat echt goed bij jou!

• #3.105
assistance training

incline bench
5 x 20
5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100

incline dumbbell bench (log grip)
5 x 5 x 36 kg

floor extensions
5 x 20
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 60

dumbbell row
5 x 8 reps

dumbbell curl
4 x 8 reps

Gewoon wel lekker, weer zere knieen van het hele dag op je knieen zitten (die pees die onder knieschijf doorloopt), hoop vrijdag weer een pr op de front squat te zetten.

Ik heb verdomme altijd pijn in die rotte pezen daar. Wanneer kom je nou is buffelen Barry?? Lol.

Vervelend dat je zoveel te doen hebt en dat je qua training niet écht kan knallen!

Nice FS laatst! Wanneer ga je idd wat JP zegt, eens flink buffelen op de events? :D

Maak van je huis geen haastklus. Die gewichten zijn over een paar weken ook nog beschikbaar.
Nu gewoon ff passen en meten, en dadelijk weer gewoon uitgebreid trainen.

We horen wel wanneer die BBQ is als je huis klaar is:D;)

• #3.109
Ik heb verdomme altijd pijn in die rotte pezen daar. Wanneer kom je nou is buffelen Barry?? Lol.

Klote pezen zijn dat, altijd aan het etteren inderdaad. Fijn dat je me mist met trainen Piet :D.
Op het moment heb ik het gewoon onwaarschijnlijk druk. Voorschoten is dan te ver om even tussendoor te komen, dat kost me gewoon een dagdeel en die heb ik niet. Ik baal er van dat ik nu buiten het seizoen een hoop trainingen mis, dit is juist de tijd van vooruitgang.

Vervelend dat je zoveel te doen hebt en dat je qua training niet écht kan knallen!

Nice FS laatst! Wanneer ga je idd wat JP zegt, eens flink buffelen op de events? :D

Vervelend valt nog wel mee, het zijn op zich ook leuke dingen (klussen aan je huis) Knallen qua trainen gaat ook nog wel, toch iedere week nog wel pr's, het kost me alleen heel veel energie, ik trek de conclusie maar dat als alles weer rustig is het alleen maar beter kan gaan...

Maak van je huis geen haastklus. Die gewichten zijn over een paar weken ook nog beschikbaar.
Nu gewoon ff passen en meten, en dadelijk weer gewoon uitgebreid trainen.

We horen wel wanneer die BBQ is als je huis klaar is:D;)

Een haast klus? haha, een haastklus van een jaar zeker, nee hoor haasten doe ik zeker niet.

We'll keep u posted!

Thnx gasten.

Klote pezen zijn dat, altijd aan het etteren inderdaad. Fijn dat je me mist met trainen Piet :D.
Op het moment heb ik het gewoon onwaarschijnlijk druk. Voorschoten is dan te ver om even tussendoor te komen, dat kost me gewoon een dagdeel en die heb ik niet. Ik baal er van dat ik nu buiten het seizoen een hoop trainingen mis, dit is juist de tijd van vooruitgang.

Vervelend valt nog wel mee, het zijn op zich ook leuke dingen (klussen aan je huis) Knallen qua trainen gaat ook nog wel, toch iedere week nog wel pr's, het kost me alleen heel veel energie, ik trek de conclusie maar dat als alles weer rustig is het alleen maar beter kan gaan...

Een haast klus? haha, een haastklus van een jaar zeker, nee hoor haasten doe ik zeker niet.

We'll keep u posted!

Thnx gasten.

Ik bedoelde meer op het eind alles vlug afmaken terwijl je in het begin alles netjes maakt;)

BBQ? I'm in:meal:

Sorry kerel, dat ik je hier mee opgezadeld heb:D

• #3.115
Stelletje vreetzakken hierzo!

nee Gij !!!!

Wat? Zei je iets over een BBQ?

Bon Appetit!

• #3.119
nou gisteren liep ff anders af. In de ochtend nog in volle moed om flink te gaan deadliften, word ik ineens opgebeld dat me oma (80) met spoed is opgenomen, waar ze eerst nog dachten aan een gat in de slokdarm bleek dit later een gat in de aorta te zijn, ze had een gescheurd aneurysma. Met spoedtransport naar de klokkenberg in Breda gebracht om aldaar te zien of ze geopereerd kon worden, dat bleek later niet te kunnen...

Tijdens de dag wilde ik toch ff gaan sporten, dacht snel te zijn en gelijk met de bedrijfsbus naar de sportschool te gaan, niet erbij stil te staan dat mijn sporttas in mijn eigen auto lag, die nog op de zaak stond, vlaag van verstandsverbijstering zeker..

Chirurgen hebben geprobeerd middels een stent om de aorta van oma te dichten en ik kreeg net het bericht dat de operatie succesvol was, alleen is 1 van de 2 halsslagaders gedicht met de stent, de vraag is nu of ze er niks aan over houdt...

gr

Operaties op zo'n hoge leeftijd zijn natuurlijk altijd risicovoller. Hopelijk komt het helemaal goed!

Terug
Naar boven