Fitness Seller

chunky's trainingslog

goede trainingen chunkster!!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.302
Waarom neem je niet een paar weken rust bro? Je prioriteiten liggen nu ergens anders en als je zo doorgaat, ben je straks 1 wandelende blessure.
Met wat rust en focus op klussen, herstel je misschien wat en kun je er straks weer harder tegenaan.;)

Train inmiddels lang genoeg om me lichaam te kennen, rusten word ik ook niet gelukkig van. UB kan ik gewoon vollop trainen, ook al train ik wat meer op volume nu. Even aanvoelen met de knie, wat rehab doen en voorzichtig aan.
1 wandelende blessure, dat valt wel mee toch zeker?
Thnx

klinkt niet zo best man.. oppassen met die knie

goede trainingen chunkster!!:D

Thnx

Training van gisteren.

push press
na opwarmen 3 x 3 x 100

seated dumbbell press (log grip)
4 x 8 reps

strict side raise
4 x 8 reps

strict front raise
4 x 8 reps

hammer curls
4 x 8 reps

Netjes! Die PP zit er nog steeds.

• #3.304
Ja joh, het gaat eigenlijk ook gewoon goed, alleen omdat ik eigenlijk niet aan me rust kom, herstel ik niet al te best en is de focus wat zoek (dat hongerige gevoel), daarom doe ik nu wat volume trainen volgens een split.

thnx.

Train inmiddels lang genoeg om me lichaam te kennen, rusten word ik ook niet gelukkig van. UB kan ik gewoon vollop trainen, ook al train ik wat meer op volume nu. Even aanvoelen met de knie, wat rehab doen en voorzichtig aan.
1 wandelende blessure, dat valt wel mee toch zeker?
Thnx

Thnx

Training van gisteren.

push press
na opwarmen 3 x 3 x 100

seated dumbbell press (log grip)
4 x 8 reps

strict side raise
4 x 8 reps

strict front raise
4 x 8 reps

hammer curls
4 x 8 reps

Volgens mij rust je ook niete cht veel, omdat je en aan het klussen bent en daarnaast ook volop nog aan het trainen. Ik bedoel, dat je wellicht het trainen op een laag pitje zet, totdat je klaar bent met klussen.
Zou zonde zijn, als je straks meerdere blessures oploopt, omdat je lichaam overbelast raakt.
Je kunt het zelf het beste beoordelen natuurlijk. Ik denk alleen maar een beetje om je.;):D

• #3.306
Volgens mij rust je ook niete cht veel, omdat je en aan het klussen bent en daarnaast ook volop nog aan het trainen. Ik bedoel, dat je wellicht het trainen op een laag pitje zet, totdat je klaar bent met klussen.
Zou zonde zijn, als je straks meerdere blessures oploopt, omdat je lichaam overbelast raakt.
Je kunt het zelf het beste beoordelen natuurlijk. Ik denk alleen maar een beetje om je.;):D

Rust is er niet bij nee, maar goed, dat went ook wel. Kan dus alleen maar veel beter gaan als ik daar weer tijd voor heb!
Thnx for your concern mate!

Rust is niet leuk logisch, maar denk aan je lichaam:thumb:

• #3.308
training van vrijdag nog,

knieen maar eens wat belast, eens kijken wat het doet.

front squats
5 x 20
5 x 60
5 x 90
5 x 100
5 x 100
5 x 100

lunges met dumbbell2
10 x 20 (p/st)
10 x 24
10 x 32
10 x 32

leg curls
5 x 10 reps

ab good mornings
8 x 20
8 x 60
8 x 90
8 x 120
8 x 140
20 x 60

seated calf raise superset met bw staand calf raise
4 sets 12 reps / 20 reps oplopend

Ging wel lekker, een ongeevenaarde spierpijn in de kont de dagen erna, verder geen bijzonderheden. Goodmornings is weer even wennen na lang niet gedaan te hebben.
10 x

ab good morning? wat is dat......

• #3.310
arched back

• #3.311
Even een kleine update.

Sinds 3 weken is de uitvoerder op de bouw (43 appartementen), overspannen naar huis gegaan, ik heb per direct zijn taak over moeten nemen. Al 3 weken geen computer aangeraakt. Ik train wel, maar dat is meer wat volume draaien in de vorm van een split. Ik maak behoorlijk lange uitputtende dagen, dus écht trainen zit er weer even niet in. Het lukt gewoon niet als je moe bent om een psych up te doen voor een lift.
Verder alles helemaal prima hier, ook nog druk aan het klussen erbij uiteraard.

Het zit je niet mee wattrainen betreft zeg. Maar aan de andere kant is het wel mooi dat jij die uitvoerder mag vervangen natuurlijk, kan nooit echt slecht zijn voor je carriere.

Even een kleine update.

Sinds 3 weken is de uitvoerder op de bouw (43 appartementen), overspannen naar huis gegaan, ik heb per direct zijn taak over moeten nemen. Al 3 weken geen computer aangeraakt. Ik train wel, maar dat is meer wat volume draaien in de vorm van een split. Ik maak behoorlijk lange uitputtende dagen, dus écht trainen zit er weer even niet in. Het lukt gewoon niet als je moe bent om een psych up te doen voor een lift.
Verder alles helemaal prima hier, ook nog druk aan het klussen erbij uiteraard.

Positieve en negatieve kanten. Goed voor je carriere even wat minder voor je training. Je komt wel weer terug.

Das minder bro! Hopelijk is hij snel weer hersteld, zodat je uiteindelijk weer wat rust krijgt. Heb je geen reserve-uitvoerder in dienst?;):D

• #3.315
er is een nieuwe uitvoerer aangenomen, ik heb mijn werkzaamheden op kantoor hervat, daar moet ik nu weer een achterstand van 4 weken wegwerken, dat is wel zo gepiept waarschijnlijk.

Afijn ik heb weer de mogelijkheid een training te kunnen loggen, het stelt allemaal nog niet zoveel voor, dat begrijp je..

MP
8 x 20
8 x 20
8 x 60
8 x 70
5 x 80
8 x 70
8 x 70
8 x 70
8 x 70
12 x 60

hang clean
5 x 20
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 90

BOR
8 x 40
8 x 50
8 x 60
8 x 100
8 x 110
8 x 120
20 x 70

power snatch
5 x 20
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60

seated dumbbell curs 4 x 8 reps
dips 4 x 12 reps

Ging wel aardig, mp voelde wel zwaar, daarom voor wat volume gegaan.

Welcome back! ;)

• #3.317
thnx Jac! Ik zie dat je inmiddels ook internet op je werk hebt ontdekt?!

Nou, internet had ik wel alleen wist ik mijn wachtwoord van DBB niet meer dus ik kon alleen meelezen maar een aantal weken terug moest ik toch een nieuwe aanvragen dus.....

Welcome back bro!:D

Back from where?

Terug
Naar boven