wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom neem je niet een paar weken rust bro? Je prioriteiten liggen nu ergens anders en als je zo doorgaat, ben je straks 1 wandelende blessure.
Met wat rust en focus op klussen, herstel je misschien wat en kun je er straks weer harder tegenaan.![]()
Train inmiddels lang genoeg om me lichaam te kennen, rusten word ik ook niet gelukkig van. UB kan ik gewoon vollop trainen, ook al train ik wat meer op volume nu. Even aanvoelen met de knie, wat rehab doen en voorzichtig aan.
1 wandelende blessure, dat valt wel mee toch zeker?
Thnx
Thnx
Training van gisteren.
push press
na opwarmen 3 x 3 x 100
seated dumbbell press (log grip)
4 x 8 reps
strict side raise
4 x 8 reps
strict front raise
4 x 8 reps
hammer curls
4 x 8 reps

Volgens mij rust je ook niete cht veel, omdat je en aan het klussen bent en daarnaast ook volop nog aan het trainen. Ik bedoel, dat je wellicht het trainen op een laag pitje zet, totdat je klaar bent met klussen.
Zou zonde zijn, als je straks meerdere blessures oploopt, omdat je lichaam overbelast raakt.
Je kunt het zelf het beste beoordelen natuurlijk. Ik denk alleen maar een beetje om je.![]()
Even een kleine update.
Sinds 3 weken is de uitvoerder op de bouw (43 appartementen), overspannen naar huis gegaan, ik heb per direct zijn taak over moeten nemen. Al 3 weken geen computer aangeraakt. Ik train wel, maar dat is meer wat volume draaien in de vorm van een split. Ik maak behoorlijk lange uitputtende dagen, dus écht trainen zit er weer even niet in. Het lukt gewoon niet als je moe bent om een psych up te doen voor een lift.
Verder alles helemaal prima hier, ook nog druk aan het klussen erbij uiteraard.