MuscleMeat

chunky's trainingslog

Lekker traininkje weer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
training gisteren:

deadlift
10 x 20
10 x 20
3 x 70
3 x 120
3 x 170
1 x 210
1 x 250
1 x 270

seated dumbbell press
8 x 32
8 x 36
8 x 40
10 x 32
6 x 36 pfffff

v-handle pull down
4 x 6 reps

dumbbell front raise
4 x 8 reps

face pulls
4 x 8 reps

combi rope cable crunch / tri push downs

4 x 20 reps / 4 x 20 reps

Mwah, deadlift weer op pr niveau, hoop dat ik nu de tijd heb om verder te bouwen (nog niet waarschijnlijk)...

gr

Je deadlift gaat wel lekker he ondanks het weinige trainen!

• #3.344
Deadlift gaat pas echt lekker als ik het vol kan trainen, net als de rest. Maar ik vind het inderdaad wel prettig dat ik het altijd vrij makkelijk bij kan houden met zo weining trainingen.

Dat begrijp ik, haha!

• #3.346
Eindelijk weer een training gisteren:

squat
10 x 20
10 x 20
5 x 70
5 x 100
5 x 120
22 x 140 PR

incline bench
10 x 20
5 x 50
5 x 70
5 x 90
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100
5 x 100

BOR (light)
8 x 50
8 x 90
8 x 90
8 x 90
8 x 90

dumbbell curls
4 x 8 reps

dumbbell extensions
4 x 8 reps

De tijd is weer zo druk gevuld met klussen, dat trainen er weer bij inschiet af en toe, dan komt de elektricien dan de loodgieter, pffff, bijna klaar....

Met squats had ik beslist 20 x 140 in me hoofd, het viel erg tegen, op de 12e en 16e reps de baar heel even (max 5 sec) geracked om weer opnieuw te setten, vanwege het racken twee extra reps gedaan. De spierpijn kwam op als kakken.

nice traininngen gozer...Zo zie je maar weer je hoeft niet vaak te trainen om sterk te blijven, vooral met enige regelmatig iets doen is al genoeg!

• #3.348
Bijhouden gaat inderdaad wel, maar vooruitgang is een ander heel ander verhaal!

thnx

super squat kerel! 22 x 140 is heel netjes!

en dat je nog steeds 270 op deadlift trekt is ook erg sterk! Keep it up!

Nette trainingen zet je neer man:thumb:

• #3.351
Heden vakantie, 4 weken, vollop klussen, bedoeling is wel dat na deze weken het huis zo goed als af is. Ik zal wel trainen, post deze trainingen niet.

Greets!

Normaal zal ik zeggen veel plezier op je vakantie...maar i kga jouw sterkte wensen :P
Hopelijk is alles dan zo goed als klaar en kan je daarna is beginnen met genieten van je huisje en je trainingen(oftewel prs zetten) :)

• #3.353
Thnx kerel, ik heb er al weer zin in!

• #3.354
Hmmzz, de vakantie heeft er in geresulteerd dat ik eingelijk 4 weken geen ijzer heb aangeraakt. Dat is sinds ik begonnen ben op mijn 17e nog nooit voorgekomen.
Ik heb mezelf een slag in de rondte geklust 4 weken, echt heel erg opgeschoten gelukkig. Ik denk dat het eind volgende maand wel zover is dat er verhuisd kan worden.

Maar goed, gisteren maar weer eens begonnen met wat trainen, rustig aan uiteraard, de boel weer wat laten wennen.
In tegenstelling tot andere vakanties denk ik niet dat ik heel veel gewicht verloren ben, maar wil nog niet op een weegschaal te gaan staan. Ik start zowieso eerst met wat split werk om later weer over te gaan op full body en bij meer tijd op upper/lower split.

Training gisteren

incline bench
4 x 8 reps

dumbbell bench
4 x 8 reps

dumbbell pull over
4 x 8 reps

close grip machine press
4 x 8 reps

barbell curls
4 x 8 reps

dubell curls
4 x 8 reps

rope hammer curls
4 x 8 reps

eeehhh lekker

Ik kan me voorstellen hoe het voelde om eindelijk weer eens te trainen. Mooi dat je huis nu lekker opschiet.

Ik ben gisteren sinds een week weer in de gym gegaan en dat was al van "ha eindelijk" kan me goed voorstellen dat het zalig moet zijn om weer te kunnen trainen na 4 weken afwezigheid :D

4 weken niet trainen, nachtmerrie.

Het zou tijd worden dat je weer wat gaat doen. Straks ben je tegen de tijd dat je gaat verhuizen zo slap geworden, dat ik al het tilwerk moet doen en daar word ik vast humeurig van, als ik laag in mijn carbs zit :D

Wel tof dat je huisje bijna klaar is. En nu aan de slag:wl:

• #3.360
Aha! een vrijwilliger! Ik herken je aan je sig rakker!

Hehe het lijkt allemaal erger als dat het is, iedereen weet dat je baalt en dat het lijkt of je krimpt als je een poosje skipt met trainen. Tegelijk weet ook iedereen dat je als je weer serieus aan de slag gaat je binnen twee maanden weer op niveau zit. Je mist alleen dat kleine stukje vooruitgang.

Terug
Naar boven