- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren weer eens op de weegschaal gestaan, 118,9 kg. Hmmzz gaat wel hard ineens.
Echt raar, ben jaren op ca 115 kg blijven steken, in die tijd gebulkt bij het leven, shakes zus, shakes zo, pre workout, post workout, heel de rataplan. En nu, gewoon goed normaal eten, niks geen shakes of sups meer en ik vlieg vooruit! We nemen het er maar van...

Dat is je geraden, want ik ben wel weer eens toe aan een gezamenlijke training! FF kijken waar ik sta ten opzichte van een monster als jijhehe, wie weet. Het gaat in ieder geval lekker! Binnenkort zal ik eens een verpletterende indruk achterlaten op een gezamenlijke training!

Moet ik anders vragen of ik je een keer een paar uurtjes mag lenen? Ik kan wel charmant zijn, als ik wil.Maar zoals je weet heeft mijn wederhelft nogal wat in de pap te brokkelen bij mijn agenda indeling, je hoort van me!

Ha barry, gaat weer lekker zo te zien!
Geen V-bar pulldowns..?![]()
Moet ik anders vragen of ik je een keer een paar uurtjes mag lenen? Ik kan wel charmant zijn, als ik wil.![]()
Ik regel het kerel!