XXL Nutrition

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.581
Training van gisteren

standing dumbbell press (strict)
8 x 24
8 x 28
8 x 30
8 x 32
5 x 36 (f 6e)

MP
8 x 20
8 x 50
8 x 60
8 x 70
8 x 70
8 x 70

dumbbell side raise
10 x 14
10 x 18
10 x 18
10 x 18

cable front raise
10 reps
10 reps
10 reps
10 reps

dumbbell shrugs
20 x 44
20 x 44
20 x 44
20 x 44

dislocates
10r reps
10 reps
10 reps
10 reps

dumbbell curl
8 x 16 (gestopt, beetje irritatie bij elleboog)

tate curls
10 reps
10 reps
10 reps
10 reps

rope cabel curls
20 reps
20 reps
20 reps
20 reps

Lekkere training, lekker veel reps gemaakt. Lichaam was nog wel wat zuur van zaterdag.

• #3.582
training van gisteren

bench (alles plus doubled light bands)

5 x 20
5 x 20
5 x 40
5 x 60
4 x 80 (PR) 5e met iets hulp
1 x 90
5 x 60

close grip incline
5 x 20
5 x 70
5 x 70
5 x 90
5 x 100 (valt tegen na de bands)

incline dumbbell press
10 x 24
10 x 30
10 x 36
10 x 36
10 x 36

front pull down
10 reps
10 reps
8 reps
8 reps

hang power snatch
5 x 20
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 60

band pull aparts
10 reps
10 reps
10 reps
10 reps

Op zich wel lekkere training, had het niet gedacht, was heel de dag zo gaar als wat.
Heb zowieso het idee een beetje tegen overtraining ofzo aan te zitten, veel moe, niet veel honger, twee zere knieen, 1 zere elleboog en twee gare heupen. Binnenkort wel vakantie, dus ik baal ervan als ik voortijdig wat rust moet nemen. ff afwachten.

• #3.583
Vandaag in Ironman gym getraind, de gym van liona bergman en voorheen neerlands enige olympia winnares Juliette Bergman.

Getraind met Gmen.

deadlift
5 x 20
5 x 50
5 x 90
5 x 140
5 x 190
5 x 230
1 x 250 Pff wat een b*ch

full front squats
5 x 20
5 x 60
5 x 90
5 x 110
5 x 110
5 x 110

Leg press (1e keer op een normaal apparaat)
8 x 200
8 x 300
8 x 350 dit was echt de limit voor mij
8 x 300

liggende leg curls
8 x 35
8 x 45
8 x 50
20 x 35

leg extensions (per been)
20 reps
20 reps
20 reps
20 reps (let the mothaf* burn)

seated calf raise (gewicht geen idee)
20 reps
20 reps
20 reps (zie opm boven)

Vandaag was ook de mogelijkheid om eens door een fysio naar je te laten kijken, waar ik op zich wel behoeft aan had, aangezien zo'n beetje me gehele donder zeer doet. Nou ze heeft haar vakkennis behoorlijk uit kunnen testen:
  • Bekken 2 cm gekanteld
  • twee geblokkeerde si gewrichten
  • Een gekantelde wervel die me schouder uit de haak trekt
  • Twee ribben die vast zaten

Bovenstaande resulteerde in een pijnlijke behandeling, waarvan ik me nu voel of ik op straat in elkaar geschopt ben. Ik kan echt amper meer bewegen nu. Maar bovenstaande is volgens haar wel dé reden dat ik zo loop te k*tten met trainen. Al met al een leerzame ochtend, gym had lekker wat te eten verzorgd, petje af! En ook nog redelijk lekker getraind. Thnx G!

Waar was die fysio? Ken er niet veel die zo grond onderzoeken ;)

Nice training btw

• #3.585
Dit was in Middelharnis. Wat bedoel je precies?

Dit was in Middelharnis. Wat bedoel je precies?

Zoals je weet studeer ik ook voor fysiotherapeut.. En als je als krachtsporter ergens komt.. dan gooien ze het al snel op overbelasting bladiebla.. zonder dat ze je serieus onderzoeken. Daarom verbaasde het mij dat ze dat bij jouw vond.

• #3.587
Ze traint zelf ook en is gewent om met bodybuilders te werken, das wel een groot voordeel. Ze liep ook rond tijdens de training om je vorm te bekijken. (daar schrikt een fysio al snel van, dat wel)

Voor zover ik het in kon schatten vond ze zelf juist reuze interessant hoe die lichamen zich gedragen bij zware belastingen.

Ik vrees alleen dat ik er niet met 1 bezoekje vanaf ben.

Jep goed getraind, hoop dat er nu wat recht staat bij je en dat je wat beter low bar kan gaan squatten. Je squat zal dan schrikbarend omhoog gaan.

• #3.589
I hope so, nu voelt het iig niet zo lekker. Dat er zoveel miszat bij de heupen is misschien ook wel de reden dat deadlift zo (''k*t") gaat laatste tijd.

nette event training barry!

En gelijk de 140 steen op 1m50 leggen is heel knap na zolang geen stones te hebben gedaan! keep it up!

• #3.591
Thnx Ruben!

Ongelooflijk, wat heb ik een weekend achter de rug zeg. Ben compleet 'gesloopt' door de fysio zaterdag. Ze had me er al voor gewaarschuwd. Het is al wat opgeknapt, maar kan echt totaal geen kracht zetten met me heupen, ben echt toaal invalide geweest dit weekend. Hoop dat dit snel opknapt, het voelt echt alsof je ernstige blessure hebt ofzo.
Trainen is voor nu nog gewoon onmogelijk.

haha teken dat ze het goed heeft gedaan!

• #3.593
Wellicht wel ,en ik geloof dat ook wel, want op een of ander manier voel je dat er het nu goed zit. Maar ondertussen voelt het nogsteeds erg heftig. Als je dit gevoel zou hebben na een training zou je naar de dokter gaan.

Wellicht wel ,en ik geloof dat ook wel, want op een of ander manier voel je dat er het nu goed zit. Maar ondertussen voelt het nogsteeds erg heftig. Als je dit gevoel zou hebben na een training zou je naar de dokter gaan.

Best knap, dat zo'n klein vrouwtje zoveel pijn kan veroorzaken bij zo'n grote kerel:D

• #3.595
Inderdaad belachelijk gewoon.
Wat zei ze eigenlijk precies tegen jullie toen ik nog achter was, ik hoorde ze een en ander vertellen over me, in ieder geval dat er van alles aan mankeerde.

Heb bleek in ieder geval wel dat ik door die twee vastzittende SI gewrichten zo weinig mobiliteit in de heupen had dat dat 1 van dé redenen kon zijn dat ik voorover pleur in de squat.

Ben erg benieuwd of het me wat gaat opleveren.

Ze zij dat je behandeling behoorlijk pijnlijk was en dat je wel moeite zou hebben met lopen en dat je daar morgen (lees:gister) nog veel meer last van zou hebben.

Ik ben ook nog wel van plan om binnenkort een keer langs te gaan, aangezien er ook nog wel een paar dingen zijn die ze alleen in haar praktijk kon doen.

• #3.597
Dat idee had ik ook ja, ze vertelde ook dat het waarschijnlijk niet in één keer zou lukken omdat je lichaam een soort voorkeurspositie na geruime tijd op een bepaalde positie te hebben gezeten.

• #3.598
Lichaam is nog steeds niet top, heel stijf nog in de heupen en kan er ook nog niet echt kracht mee zetten. Vanochtend voor het eerst weer zonder gooien sokken aan kunnen trekken.

'training van gisteren'

cross trainer
15 min

close grip bench
8 x 20
8 x 70
8 x 90
8 x 100
6 x 110

incline bench
10 x 70
10 x 70
10 x 70
10 x 70

chins
5 reps
5 reps
5 reps

bottom position squat arch, (dus steeds archen en onderin blijven zitten)
4 x 10 x

hip bridges
4 x 10x

Toch nog even wat gedaan. Hoop dat het snel weer wat verder opknapt. Best wel vaag, voor die behandeling was het beter als nu zo vlak erna...

ik weet wat je bedoelt, ik heb men schouder laten behandelen en men schoudergewricht werkt nu optimaal, maar omdat men spieren ontwikkeld zijn op een andere gewrichtspositie duurt het even om aan te passen.

• #3.600
training gisteren

leg extension
10 reps
10 reps
10 reps
10 reps

squat
5 x bw
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60 OMG

good morning lege baar
12 reps
12 reps
12 reps
12 reps

pull through
12 reps
12 reps
12 reps
12 reps

standing gluteus
8 reps
8 reps
8 reps
8 reps

Circuitje non stop :
-Terminal knee extensions 12 reps (L + R)
-Abdominal fall outs 12 reps
-Hip bridges 12 reps
-Supermans 15 sec (L + R)

4 x

Waardeloos, kan nog steeds niet veel. Wel voor het eerst in me leven low bar gesquat, maar het voelde allemaal zo k*t en zwaar. Ik blijf voorlopig maar veel assistance doen en dan er omheen squats weer beetje proberen op te voeren, denk dat ik gewoon opnieuw moet leren squatten?

Terug
Naar boven