XXL Nutrition

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.681
Thnx,
MP was altijd totaal niet me sterke kant, maar opeens zit er schot in de zaak.

Ben je zaterdag in Ridderkerk?

Haha een fail op een pak choc:D

Mooie training. Heerlijke mp.

Thnx,

Het zal je ondertussen wel vaker gezegd zijn, maar 2x5x90 en 1x107,5 MP is gewoon erg sterk! Die log, damned wat doe je daarmee dan?

Ik heb een MP van 1x90 en een IFSA log van 1x120.....

Thnx,

Ik heb vrijdag wedstrijd. Dus ik denk dat ik zaterdag even thuis blijf :D De week erop ben ik er weer (9 mei). En 16 mei wil ik ook nog trainen. Allebei de weekenden daarop heb ik weer wedstrijd.

Het zal je ondertussen wel vaker gezegd zijn, maar 2x5x90 en 1x107,5 MP is gewoon erg sterk! Die log, damned wat doe je daarmee dan?

Ik heb een MP van 1x90 en een IFSA log van 1x120.....

Mee eens.. Maar ik heb toch deels hetzelfde probleem. Nog niet zo erg als Barry, maar met een MP van 100kg en een IFSA log 110kg ben ik technisch niet veel beter :o

• #3.685
Hehe thnx gasten, maar inderdaad bij mij is het nog iets erger als bij Matthieu, hij heeft tenminste nog een hogere log als MP :D

Ik zal eens filmpje maken van mijn log press, misschien dat er dat men dan ziet waarmee ik zit te tobben.

Ik heb zo'n heeeeeeeel groot vermoeden dat je hoofd niet onder het log duikt. Ik krijg dit ook steeds beter onder de knie. Jules is er al master in.

• #3.687
Zou kunnen, ik weet dat ik er erg op let met mijn MP en PP maar met log ben ik er niet zo zeker van. Scheelt ook dat ik met mensen train die op brute kracht die log omhoog pompen, bijvoorbeeld fouad. Zo kan ik ook niet afkijken hierop.

Je moet idd onder de boom durven duiken. Net zoals je dat met een PP doet.

Anders kom je een keer langs bij Jules Barry. Kunnen we eens naar je techniek kijken. ;)

• #3.689
Thnx kerel, maar het is zo'n pest eind weg he...

• #3.690
Training vandaag

Rackpull (light, kniehoogte)
10 x 70
5 x 120
5 x 170
3 x 220
3 x 260

Deadlift
5 x 120
3 x 170
5 x 220
5 x 220

Chins
5 reps
5 reps
5 reps
5 reps

Seated rows
12 reps
12 reps
12 reps
12 reps

One arm dumdell extensions
8 x 16
8 x 20 gestopt, irritatie elleboog

rev grip pushdowms
5 x 12 reps

High rep rope pushdowns
4 x 20 reps

Aardige training, deadlift gaat beter, maar kost me veel moeite om weer op niveau te komen, blijven volhouden maar.

2 sets met 220 is zeker niet slecht!

• #3.692
Niet slecht voor in een health center nee, maar moet echt pakken sterker worden weer hierop. :D

Training van vandaag, onderdelen (samen met hyped getraind)

Axle clean en press
opwarmen
3 x 70
8 x 90 PR

Farmers walk
95 kg x 60 m1 (100 kg was de opzet, hyped wist het verschil tussen een 5 en 10 schijf niet)

Conans wheel
120 kg, 360 gr
170 kg, 360 gr
220 kg, 360 gr
260 kg, ca 600 gr PR

Wheel flip 380 kg
5 reps
5 reps

Stones
105 kg @ 1,40 m1
105 kg @ 1,80 m1 PR
120 kg @ 1,70 m1 Failed
120 kg @ 1,60 m1
140 kg @ 1,50 m1

Lekker getraind, aantal pr's, gaat iedere keer toch makkelijker, hoop dat ik wat stijgende lijn erin kan houden naar Maasland toe. Hyped was het pas de tweede keer onderdelen en ging erg goed! Goed gedaan makker!

Hyped was het pas de tweede keer onderdelen en ging erg goed! Goed gedaan makker!

Thanks man. Omdat het voor mij nieuwe onderdelen waren, voor mij allemaal PR's. Dat betekend dat ik volgende keer hard aan de bak moet om deze te breken :p

Ik vind het mooi om te zien hoeveel sterker je bent geworden de afgelopen jaren.:) Zal een flinke inhaalslag moeten maken.

Nette training Barry ! Ben je er aankomende zaterdag ook weer bij?

• #3.695
Thanks man. Omdat het voor mij nieuwe onderdelen waren, voor mij allemaal PR's. Dat betekend dat ik volgende keer hard aan de bak moet om deze te breken :p

Ik vind het mooi om te zien hoeveel sterker je bent geworden de afgelopen jaren.:) Zal een flinke inhaalslag moeten maken.

Thnx Roy, maar ben zelf ook al bezig met een inhaalslag op mezelf! :cool:

Nette training Barry ! Ben je er aankomende zaterdag ook weer bij?

Das wel de bedoeling Frank. (als ik weg mag:D)

• #3.696
Training van maandag:

Staande dumbbell press (strict)
8 x 24
8 x 28
8 x 32
8 x 36

Bench
8 x 20
8 x 60
8 x 90
3 x 3 x 120
12 x 90 (met 2 sec stop)

Close grip incline bench
5 x 60
5 x 90
5 x 110 (pr?)
3 x 120 (pr?)

Pendlay row
8 x 20
8 x 60
8 x 100
8 x 130 pfffff, lang geleden
12 x 100

floor barbell extensions
8 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 50

rope hammer curls
20 reps
20 reps
20 reps
20 reps

Lekker getraind...

• #3.697
Gisteren eerste afspraak met de fysio gehad, na de taferelen laatste behandeling in de sportschool.

Het stond allemaal nog redelijk goed en was zoals ze vorige keer gezegd nog kwestie van puntjes op de i zetten. Si gewricht staat nu weer mooi in lijn en beweegt goed mee. Moest een paar keer in wat rare standjes gaan liggen, hierna zat alles op z'n plek schijnbaar. Gelukkig in de verste verte niet de pijnlijke ellende van vorige keer.

Volgens haar zou ik in de komende tijd een goede krachtverbetering moeten merken. Ik moet nu twee weken knallen en dan nog een keertje langskomen.

Ze heeft trouwens alles even doorlopen, waaronder ook me polsen, bij mijn opmerking dat ik wel eens wat last had van me rechterpols merkte ze op dat deze gebroken is geweest. Hmmmz heeft inderdaad wel een tijdje flink zeer gedaan. :D

Dus Barbara is lief voor je geweest deze keer? Dat is mooi, dan durf ik misschien ook weer een afspraak te maken.:D

• #3.699
Yep, gelukkig wel...

Lekkere training man, hoop dat die fysio wat voor je kan betekenen.

Terug
Naar boven