MuscleMeat

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.141
Tis al de zoveelste keer, iedere keer weer dat si gewrichtje...

Als het eenmaal een zwakke plek is, dan komt het des te sneller weer terug.

Heb het toen ook gehad in mn si gewricht en moet er altijd mee oppassen. Vooral op zware reps met deadlifts..

• #4.144
Inderdaad, heb het nog nooit eerser met squats gehad. Nu knikten onderin de heupen even. Maja met zo'n licht gewicht.

@Jac, ben er iedere keer aan behandeld. Was dan wel weer iedere keer opbouwen. Nu is me dead weer op peil en dan is het weer zo ver.

Het is overigens niet zo erg als de andere keren. Ik kan gewoon pijnloos bukken enzo. Dus misschien valt het mee. Misschienis er wel iets goed geschoten ipv verkeerd?

• #4.146
Tis echt in de gewrichten, dus dan helpt masseren niet zo. Ik wacht morgen ff af hoe het voelt. En anders naar fysio of chyro...

• #4.147
niet normaal vandaag. Echt ontzettende soort van spit ofzo, heb me ziek moeten melden. Kon echt letterlijk me bed niet uitkomen. Vanmiddag even langs de chiro...

Ga binnenkort bij Franco langs. Wil je mee?

****ed up kerel, hopelijk kan de chyro je helpen

Jezuss het zit je niet mee.

Pfff. beterschap Barry..

Je loopt hier idd al wel erg lang mee nu :(

• #4.152
Ga binnenkort bij Franco langs. Wil je mee?

Ik wacht ff af Roy.

****ed up kerel, hopelijk kan de chyro je helpen

Pfff. beterschap Barry..

Je loopt hier idd al wel erg lang mee nu :(

Thnx gasten, het blijft tobben ja. Zit ook te denken dat me slipper op de trap laatst er niet veel aan heeft meegeholpen.

• #4.153
Kom net terug, rechterkant bekkengewricht zat zo vast als een huis. ff rustig aan. Als het maandag nog niet fit voelt moet ik nog een keer terug komen.

Dat is klote. Sterkte en als ik iets kan doen, dan hoor ik het wel.

• #4.155
Thnx makker.

• #4.156
Vandaag nog steeds stijver als een hark thuis. Wat een k*tzooi.

Da's om te huilen. Sterkte, Bro!

• #4.158
Thnx Roy, donderdag was een dieptepunt, gister wat beter en vandaag weer wat beter. Kan nog steeds niet goed staan/lopen, maar gaat beter. Maandag weer werken en als het lukt ook weer naar de gym. In ieder geval beetje bewegen.

**** wat een ellende.

• #4.159
Zo, gister voor het eerst weer wat beter, nog niet veel soeps maar goed. Vandaag weer tikkie beter, hele dag op een buro stoel knap je ook niet van op, toch even wezen trainen, daar knap je dan wel weer van op.

Alles nice en easy uiteraard

Cross trainer
20 min

Pull ups
5 x 5 reps

Bench
20 x 20
20 x 70
15 x 70
12 x 70
10 x 70
12 x 70

Seated dumbbell side raise
4 x 10 x 10

Seated dumbbell front raise
4 x 10 x 10

Dippen
4 x 10 reps

Seated dumbbell curls
8 x 16
8 x 18
8 x 20
8 x 20

Cross trainer
10 min.

Aaahhhh lekker. Kon alleen niet meer van de bench afkomen...

Zijn spierverslappers geen uitkomst, dat heeft mij er toen weer opgeholpen toen ik met me hernia zat.

Terug
Naar boven