chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, ik zit een beetje tobben op het moment met te veel ME oefeningen die ik roteer. Train nu 3 keer in de week, met eigenlijk maar 1 keer in de twee weken een ME, ene keer UB, andere keer LB. Moet de keuze maken tussen bench of overhead, allebei krijg ik tegelijk niet verbeterd, dat blijkt...

en als je 2 basic movements kiest.. dus bijvoorbeeld MP & BP en de rest laat voor wat het is (of als lichte assistance) en dan de ene dag zwaar bp + medium mp en de andere dag zwaar mp + medium bp? dan heb je hogere frequentie op de oefeningen die op dat moment prioriteit hebben... teveel roteren kwa ME oefeningen sucked gewoon aars... als je bijvoorbeeld 1 keer in de 3 weken een normale bench doet kom je er meestal gewoon niet mee weg of je boekt echt heeeeeeeeel traag progressie.... die shit werkt alleen voor beginners of roids users imo. de gemiddelde persoon moet naar mijn idee gewoon de oefening waar in hij of zij sterker wil worden vaak doen
dat is in ieder geval mijn ervaring
Beetje eens. Soms werkt het toch net even anders. Ook bij WSB roteren ze bv om niet tot een stilstand te komen. Door te roteren loop je minder snel vast. De truc is wel om de beweging te nemen die overdracht heeft. We hebben vaak genoeg gezien hier dat er pr's vallen op de deadlift bv nadat er een periode SQ en GM is gedaan. Ik zelf zet 20kg bovenop mijn front squat door regular squat.