Fitness Seller

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
dat doe ik dan meestal in de kabels, maar ook gooi ik wel eens bilaterale stricte versies tussendoor

training van Zondag, dynamic bench

speed bench

20 x 20 beetje opwarmen
3 x 70
8 x 3 x 80

incline cable flye

4 x 10

seated dumbbell shoulder press

8 x 16
8 x 24
8 x 32
5 x 36 (blijf ff van failure weg)

skull krusher

10 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 50

dumbbell front raise

8 x 12
8 x 16
8 x 18
8 x 20

palms in pull down

4 x 12

ez bar, bicep curl

20 x 10
8 x 30
8 x 50
8 x 60

Training was heerlijk, nogsteeds bere verkouden, toch lekker getraind.

ff over me schouders, ik heb nu al ruim 3 maanden geen presses meer gedaan voor me schouders, omdat ik de basis van WSB eerst wilde uitproberen, nu zie ik toch dat mijn schouders wat afgezwakt zijn, daarom ga ik ze nu weer terugbrengen, want ik denk toch dat ik hier ook een stukje kan pakken voor mijn bank!

chunky zei:
ff over me schouders, ik heb nu al ruim 3 maanden geen presses meer gedaan voor me schouders, omdat ik de basis van WSB eerst wilde uitproberen, nu zie ik toch dat mijn schouders wat afgezwakt zijn, daarom ga ik ze nu weer terugbrengen, want ik denk toch dat ik hier ook een stukje kan pakken voor mijn bank!

:thumbs: verstandige keuze imho. En al zou je progressie op de bank er niet veel bij baten, een evenredige krachtverhouding is toch ook erg belangrijk.

nette training bro maar waarom zo weining gewicht op de incline fly's

er staat geen gewicht bij vermeld, dat kan ik nooit onthouden.

4 x 10 reps

oke verkeerd gelezen mijn fout gaat lekker zie ik

ik ben nu ook sinds het begin van dit jaar 2 kg aangekomen en de spiegel ziet er zeer goed uit, ik zou dus willen beweren dat mijn bf wat gezakt is.
Hoop dat ik binnenkort weer eens wat foto's kan maken.

gr

Nice workout bro! Sterke curls..:D

Goed dat je schouders weer mee neemt volgens mij deed je de db presses toch al tot 40kg? Ik merk dat mijn bench vooral afhangt van triceps en schouders dus daar is zeker winst te behalen.

lekkere training verder.

g-men zei:
Goed dat je schouders weer mee neemt volgens mij deed je de db presses toch al tot 40kg? Ik merk dat mijn bench vooral afhangt van triceps en schouders dus daar is zeker winst te behalen.

lekkere training verder.

40 kg klopt, dat ga ik ook wel weer halen, ik blijf alleen ver (lees héél ver) van failure weg, bij mijn press oefeningen. Geen zin in rotzooi aan me schouders. Ik heb er vertrouwen in.

Vanaag Max effort (sq/dl,...)

arched back good morning

20 x 20
5 x 70
3 x 110
3 x 130
3 x 150
3 x 160
3 x 165
3 x 170
3 x 180 (****ing PR!, + 10 kg)
5 x 110

leg press met 1 been

8 x 60
8 x 80
8 x 100
8 x 120

glute ham raise

3 reps (waarvan 1 met hulp) PR dus
3 reps (waarvan 2 met hulp)
3 reps (3 met hulp)
3 reps (idem)

T-bar row
10 x 45
10 x 60
8 x 100
8 x 135
3 x 145 (voelde zwaar aan, lekker gestopt)

Geen buiktraining deze keer, ff rust aan het buikje.

Was weer een heerlijke training, een kinkie pr op de GM. glute ham raise gaat gelukkig ook langzaam vooruit.

nice gm en tbar man, db press ga ik ook terug invoegen

zeer net PR! en goede progressie op de GHR

maar: legpress met een been, ga dan in hemelsnaam weighted pistols doen (als je ze kunt :D)

ik ben pistols aan het oefenen, ik doe ze nu startend vanaf een stoel of een bankje, een volledige pistol is nog te zwaar. Tevens levert zo'n pistol mij onwijs veel stress op me knie.

Je blijft sterker worden :thumbs:

Sjezus... 180 kg GM! :eek:

Heb trouwens net effe in je gallery gekeken en had toen je in FCN bezig was niet verwacht dat er zo'n brute body onder dat shirt zat, ook al zag ik wel dat je goed je forse armen hebt.

Goed bezig, man! :thumbup:

damn bro je bent echt sterk t-bar :eek:

uncLez zei:
Sjezus... 180 kg GM! :eek:

Heb trouwens net effe in je gallery gekeken en had toen je in FCN bezig was niet verwacht dat er zo'n brute body onder dat shirt zat, ook al zag ik wel dat je goed je forse armen hebt.

Goed bezig, man! :thumbup:

bedankt kerel, met een shirt aan is het toch net weer ff anders. Nu ben ik alweer veel veranderd tov die foto's in me gallery

jimi zei:
damn bro je bent echt sterk t-bar :eek:

thnx jimi

Vandaag Max effort bench.

Ik voel echt me hele romp pijn doen van maandag, als ik diep ademhaal voel ik werkelijk waar al mijn spieren, tis wel die lekkere vette pijn, geen blessure pijn, maar toch. Als ik op mijn rug ga liggen voel ik dat al me rug spieren beurs zijn. toch nog wel weer een aardige training uit kunnen persen, had wat minder tijd als normaal, dus heb wat laten vallen.

floor press

20 x 20
5 x 70
3 x 100
3 x 110
3 x 120 (PR)
1 x 130
1 x 135 (oud pr, verliep nu echt soepel)
1 x 140 (minimale hulp nodig van spotter, telt dus nog niet)

incline dumbbell bench (extra toevoeging deze training)

8 x 24
8 x 30
8 x 36
8 x 40

floor JM presses

8 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 60
8 x 65 pr

chins

4 x 5 reps

hanging leg raise

4 x 15 reps

hoppa!

Deftige training 3RM behaalt en bijna een 1RM. Leg raise met dead-hang??
Krijg jij het trouwens voor elkaar om je benen volledige gestrekt naar boven te krijgen... (mij lukt het niet omdat ik te korte spieren heb (A))

Terug
Naar boven