AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

nice training kerel!

Impressive T-bars :eek:
Alleen die MP's moeten zwaarder, vind het belangrijker dan rope pushdowns, maar dat is misschien persoonlijk..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
MP's kunnen ook een stuk zwaarder, alleen dat was het doel niet deze training. Je kan niet elke training toppen. Max is 95 kg.

rope push downs is om de ellebogen te bewerken.

moet echt even bijlezen bij die WSB schema's dan, theorie erachter is dan voorvermoeien?

chunky zei:
MP's kunnen ook een stuk zwaarder, alleen dat was het doel niet deze training. Je kan niet elke training toppen. Max is 95 kg.

rope push downs is om de ellebogen te bewerken.

Dan moet je daar idd aan gaan werken. MP's van 95 kg met een gewicht van 110 kg en een bench van 150 kg zijn idd niet impressive. Zat eerder aan 105-110 kg te denken.

Maar ik heb ook flink werk aan de winkel, 95 kg is mijn doel.

• #1.146
g-men zei:
moet echt even bijlezen bij die WSB schema's dan, theorie erachter is dan voorvermoeien?

Neej. WSB is een manier om een te powerliften. dus met doel een maximale squat bench en deadlift te ontwikkelen. Omdat mijn overhead press daar gewoon mee omhoog moet gaan, zoals Ruben zegt. Heb ik dat nu toegevoegd. Maar het heeft dus totaal geen prioriteit, behalve dat ik vind dat ie omhoog moet. Door het trainen alleen al gaat ie vanzelf wel omhoog.

Het volgende. Eerder in dit log hebben jullie kunnen lezen dat me sporschool komende twee maanden op zondag gesloten is. Het is daarom dat ik heb besloten deze twee maanden uit te gaan van een 3 -daags schema, nogsteeds WSB gericht. Kan ik eventueel een keertje op zondag trainen, in een andere sportschool bijvoorbeeld, ga ik dan gewoon een extra workout doen. Wat ik ga doen is een twee wekelijkse split en dat ziet er zo uit:

Week I

· Monday: repetition effort bench press

· Wednesday: dynamic effort squat/deadlift

· Friday: max effort bench press

Week II

· Monday: max effort squat/deadlift

· Wednesday: dynamic effort bench press

· Friday: repetition effort squat/deadlift

Mijn training van gisteren:

Rep effort bench

incline dumbbell bench

8 x 24
8 x 32
8 x 38
8 x 44
8 x 44

bench lock outs

10 x 70
10 x 120
10 x 140
10 x 170

bor

8 x 70
8 x 90
8 x 110
8 x 90

rope face pulls

4 x 8 reps

triceps push downs

4 x 10 reps

Nu was het ff precies na me speed training van zondag, dat loopt in de komende tijd dus beter. Toch verliep de training zonnig.

Nice workout!

De sportschool waar ik in het weekend train gaat zelfs bijna twee maanden OOK nog dicht op Zaterdag :eek: DUs dat wordt pendelen naar Rotterdam elke Zaterdag-ochtend :sob:

klote dat i dicht gaat. suces met de nieuwe split,en natuurlijk niet anders van je gewent een goede workout

Ziet er goed uit dat tijdelijke schema.
Ik denk dat het ook alleen maar positief kan uitpakken door 's een keer wat meer in de hogere rep-ranges te trainen.

zou het vb een goed idee zijn om met behulp van je max effort/dynamic effort dagen een tijdje te toppen met vb BORS of OH presses tijdens ub dagen om deze naar boven te krikken?

• #1.151
Dat zou wel kunnen denk je, maar het is mijn doel niet.

nice training kerel!

Die RE dagen zullen er wel inkicken! ;)

• #1.153
Gisteren grip / onderarm

COC

wat opwarm knijpwerk

4 x 2 x #1

5 x 1 x #2 (met rechts alle een close) links lukt niet.

3 x 1 x #3 negatives (gaat wel alweer een stuk verder dicht, ca 3 cm te gaan)

dumbbell wrist curls

4 x 15 reps

Powerball

spin till it hurts!

zo lekker hoor, gaat steeds beter met de coc, ontdek wel dat de manier waarop je em beetpakt veel uitmaakt, heb je em lekker beet knijp je die rakker zo dicht, anders is het tobben. Met links lukt het sowieso nog niet zo lekker, het bovenste hanvat (bij de vingers) staat ook veel verder naar buiten als wanneer je em met rechts pakt. Tel daar bij op dat ik het topje van me middelvinger mis en het wordt tobben. Maar het gaat allemaal lukken.

mzl

Hehehehe, enorme burn kan je aan die powerballetjes overhouden, ja :D

Okay dan ook een Powerballer.. wat is je record ;)! :D

• #1.156
der zit geen toerenteller op.

• #1.157
daarnet Dynamic effort squat/deadlift traininkje

speed box squats

5 x 20
5 x 70
2 x 120
8 x 2 x 122,5

front full squat

5 x 70
5 x 90
3 x 100 (k*t techniek heb ik op dit moment)
1 x 100 , 2 rep kadeng op de grond
5 x 90

speed pulls

opwarmen
2 x 1 x 120
4 x 1 x 160

romanian deads

10 x 70
4 x 10- x 120 (lekka, gewicht is easy, goede uitvoering doet branden!)

hanging leg raise

4 x 15 reps

cable upright row

4 x 10 reps

neck crunch 20 reps / 3 x 70 up right row (barbell)

Zo klaar weer, lekkere training, ongeveer 100 min, best wel lang dus! gevoel is goed.

laterzz, morgen tsjek ik jullie logs weer, ik heb een heerlijke nasi prak voor me staan die me lieverd gemaakt heeft, met extra kip, goedzo lieverd, luv u.

Laatst bewerkt:
Nice gripwork bro! Ik merk dat ook, dat de manier van vasthouden veel uitmaakt.

Nette training van vandaag! Die frontsquats moeten wel hoger! ;)

• #1.160
ik houd de bar kruislings vast, voorheen altijd olympic, maar ik had echt last van me polsen, probleem met het gewicht ligt echt in de techniek,komt vanzelf wel weer.

thnx guys

Terug
Naar boven