MuscleMeat

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
training van vandaag Dynamic effort bench:

speed bench
Opwarmen bijna overbodig met dit weer ;-)

9 x 3 x 90 (drie verschillende gripbreedtes)

JM press (rustig aan ivm elleboog zeur pijntje)

12 x 40
12 x 60
12 x 60
12 x 60

seated dumbbell press

5 x 22
5 x 26
5 x 32
1 x 40 (zo zo das lang geleden, moet ik toch vaker gaan doen om hier weer spoepel een setje mee te pakken)
5 x 32
5 x 32

dumbbell front raise

8 x 16
8 x 18
8 x 20
8 x 20

one hand cable triceps extension

4 x 20 reps (beetje elleboog recovery)

hammer curl

8 x 26
8 x 28
8 x 30
8 x 32

Zo was weer zweten geblazen, speed bench ging echt goed, speed was echt oke, ik heb nog nooit eerder 90 met een goede speed gepakt, dus ik ben blij. Ik lijk ook eindelijk die arch en leg drive wat te pakken gaan krijgen. Ik zet nu me voeten veel verder onder me (op me tenen) waar ik eerst altijd me voeten plat op de grond had. Alleen jammer dat ik steeds na me press bewegingen wat last heb van me rechter elleboog. Daarna ebt het weer weg. Bij zware triceps oefeningen wordt het er niet beter van. Ik heb denk de laatste tijd wat te veel geforceerd in het triceps werk. Binnenkort eens ff lekker 1 of 2 weekjes totale rust nemen. Kan alles ff lekker herstellen.

gr

Laatst bewerkt:
Die speed bench is zeker indrukwekkend!
Een rustweekje is trouwens geen slecht idee, heb nu zelf ook ff wat rust/deload, voelt goed..
Trouwens, is de PL-wedstrijd van de GPC op 15 juli niet wat voor jou?

• #1.184
mwah, zou best leuk zijn, maar het is zo ver weg man, ik heb al zo weinig tijd.

thnx verder.

Nice workout barry! Keep it up!

Vind het een hele nette training.
Ik zou denk ik die front raises laten vallen, omdat je ook al 2x in de week bencht. Maar als 't bij jou goed gaat met je schouders, dan kan het wel :)

• #1.187
Gunsy zei:
Vind het een hele nette training.
Ik zou denk ik die front raises laten vallen, omdat je ook al 2x in de week bencht. Maar als 't bij jou goed gaat met je schouders, dan kan het wel :)

thnx kerel voor het meedenken,

maar het is toch de bedoeling je schouders mee te belasten, zeker met side en front raises. Zelfs ben ik laatst begonnen om me overhead press opnieuw omhoog te gaan brengen.

Voor mezelf toch gemerkt dat schouders een belangrijk iets voor mij is en ik trek de trainingen goed, dus ik maak me geen zorgen.

gr

lekker workout kerel!!!

• #1.189
gisteren rep effort squat dagje

full back squat
20 x 20
20 x 60
20 x 90
20 x 100 (fokking pr, rest van de training wel misselijk afgemaakt ;-)

unilateral leg extension

4 x 8 reps

45 gr back raise

4 x 20 reps

standing cable rope crunch

4 x 20 reps

reverse cabel side bends

4 x 12 reps

cable rope push downs

2 x 40 reps (ff wat extra's wat lichter voor de ellebogen/triceps)

Gripwork:
Ik had deze training de COC#2 meegenomen en daar heb ik na iedere set een single mee gedaan, dus 22 singles, waarvan met rechts op de paar laatste na alle een close, dus dat ging erg lekker!

comment:
training was erg lekker, 20 reps met 100 kg had ik nog niet eerder gedaan, das wel ff hijgen, ongekend wat ga je daar kapot van. Verder een vrij rustige training, grip ging goed.

nette fullsquat bro, nice RE training!

Haha, ziek he, zo'n 20-repper :D

mja. eigenlijk 2 echte 20 reppers hè. Zwaaaar.

Zeer nette full squat!

hehe, netjes idd die fullsquat :)

jahaa nette 20 repper :D

nu op naar stefan de korte's 100 x 100! :P

goed idee van die CoC btw!

wat houden die unilateral leg ext. in? (qua uitvoering, machine etc?)

• #1.196
builderB zei:
jahaa nette 20 repper :D

nu op naar stefan de korte's 100 x 100! :P

goed idee van die CoC btw!

wat houden die unilateral leg ext. in? (qua uitvoering, machine etc?)

hmmz je moet dit soort dingen niet te vaak tegen me zeggen bram, meestal gaat het in me kop zitten, heb al twee pr's gehaald van dingen die je in me log aanhaalde, waaronder deze 20 repper!

100x100 lijkt me nu vrijwel dodelijk.

unilateraal, bedoel ik gewoon 1 been tegelijk mee. Dat is toch de juiste term daarvoor? Unilateraal en bilateraal?

gr en thnx

Yep bro, dat is ook mijn pr, maar niet met drie sets van 20 reps ervoor. Echt insane, ik kan me de intense misselijkheid gewoon zo voor de geest halen.
En daarna snap ik wel dat je dan wat unilateraal doet, is mentaal ook stukje makkelijker;)

• #1.198
gisteren met de grippers aan de gang

opwarmen (20 rep expands en 2 x 2 #1)

2 x 5

3 x single (gingen met rechts niet alle lekker dicht, links nog helemaal niet, geldt voor alle setjes)

2 x poging (met rechts nu tot 15-20 mm, gaat nogsteeds voorruit) +negative

2 x 1

2 x 5

2 x 2

2 x poging

2 x 2

2 x 5

2 x 2

2 x poging + negative

2 x 2

2 x 5

epands met dubbel postelastiek

2 x 50 reps

Okeej, ik merk dat ik de 3 stees ietjes verder dicht krijg, maar dat ik met de 2 nog niet meer als 2 reps kan maken. Ben eigenlijk toch van plan dit ook iets omhoog te willen brengen of denken jullie dat dit met de tijd vanzelf komt?

deze training ook eens geprobeerd om steeds van licht naar zwaar en terug te gaan, opzich wel lekker omdat ik na het knijpen in de 3 altijd het idee heb dat ik die 2 zo dicht ram!

gr

chunky zei:
hmmz je moet dit soort dingen niet te vaak tegen me zeggen bram, meestal gaat het in me kop zitten, heb al twee pr's gehaald van dingen die je in me log aanhaalde, waaronder deze 20 repper!

100x100 lijkt me nu vrijwel dodelijk.

unilateraal, bedoel ik gewoon 1 been tegelijk mee. Dat is toch de juiste term daarvoor? Unilateraal en bilateraal?

gr en thnx

:roflol:

haha, mooi man. Denk je niet dat dit mij aanzet om de meest gekke dingen in je log te posten om te kijken wat een naturel menselijk lichaam allemaal aankan? :D

wbt die unilaterale leg ext.: die werken het beste als je ze met twee benen tegelijk doet op een leg ext machine.
unilateraal heeft imo vn. zin als je stabiliteit afhangt van de kracht in het actieve been. (lunges, pistols, bulgarians etc)

keep closin' them grippers!!

• #1.200
hehe, ik doe ook nogsteeds mooie ondekkingen op mijn natural reis.

eej mare ik doe ze voornamelijk unilateraal omdat ik ze dan met een toereikend gewicht kan doen, twee benen tegelijk resulteert in makkelijke setjes met het gehele blok.

gr

Terug
Naar boven