AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

je zou wat aan je flexibiliteit kunnen werken, ook in polsen. Want je moet idd wel behoorlijk rechtop kunnen dalen, anders dondert de bar idd eraf. Misschien ben jij gewent bij een parallel squat wijd te staan en veel uit je rug te pakken, dus veel voorover buigen.

ziet er goed uit kerel zoals je zegt techniek komt wel weer

toch een fijne beentraining

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
thnx kerels.

ik snapte die WSB wel maar ik doelde op het feit dat je triceps isolatie voor MP pakt in dat schema, dat verbaasde mij;)

Goede trainingen, ik vind meer als 100 kg ook erg zwaar worden voor de frontsquat, armen hoog houden plus core (positie vasthouden)

• #1.165
Gisterenavond nog een extra workout grip en beetje kuiten gedaan

COC

wat opwarmwerk

5 singles

5 singles (normaal zou ik ze met rechts alle wel dicht krijgen, nu een enkele)

2 single negatives (weer verder dicht gekregen, zit nu op ca 3 cm)

4 x 2

2 x 5

expand your hand

4 x 10 reps met dubbel postelastiek

2 singles

2 x 5 reps

superset : one leg calf raise / two leg calf raise (one leg = + 20 kg dumbbell, two = BW)

10 x / 20 x
10 x / 20 x
10 x / 20 x

Hoppa, was weer ff lekker met de coc, gaat met die 3 toch iedere keer een stapje vooruit, deze keer ging de 2 alleen niet zo lekker, kreeg em soms niet zo lekker in de lekkere positie, beetje te gehaast denk. Het is voor mij ook nog een beetje zoeken naar een juiste/lekkere set/rep combi, voorlopig gaat het goed. Kuitwerk omdat dat in de gym er vaak bij inschien, wil het nu vaker thuis gaan doen in een extra workout.

• #1.166
vrijdag 30 juni ME bench

floor press

5 x 20
3 x 70
3 x 100
3 x 110
3 x 120
3 x 122,5 PR
1 x 130
1 x 135
0 x 140 (ik tel em niet, k*tspotter!)

incline dumbbell press

3 x 8 x 40

tate press

8 x 14
8 x 16
8 x 18
8 x 20

triceps rope push down

3 x 20 reps

dumbbell side raises

8 x 22
8 x 26
8 x 28
8 x 30

close hammergrip pull ups

5 x 5 x bw

tate curls

2 x 20 reps

ziezo, lekkere training, jammer van de floor press, k*tspotter, aardige kerel, 10 keer uitgelegd dat ik liever onder de bar begraven wordt dat dat hij ook maar 1/10 kilo meetilt, raakt die oelewapper nog de stang aan bij het minste geringste dode punt dat je tegenkomt.

mzl

zonde van die spotter! wat een lul!

nette side raises!

Nice training bro.

Wat zijn Tate curls?

nette training Chunky. idd wat is tate curl

vervelend die spotters. Maargoed, als je voor jezelf maar weet dat je het kan dan pak je em de volgende keer wel.

Laatst bewerkt:
  • #1.171
tate curls zijn one hand cable curls hoog in het rack. Zegmaar een soort one hand pose curl.

netjes kerel effe nieuwe spotter zoeken

• #1.173
Maandag 3 juli, Max effort SQ/DL

arched back good morning

ff licht opwarmen met bw
5 x 70
5 x 70
3 x 100
3 x 120
3 x 140
3 x 160
3 x 170
2 x 180 (slechte vorm vandaag, veel zweet, stang glijdt over me traps heen en weer, enz)
3 x 140
3 x 140

rack pulls (ca 10 cm onder knie)

8 x 70
8 x 120
8 x 170
9 x 205 (1 extra omdat de laatste wat pause reps waren.)

ghr
2 x
3 x 4 x (waar nodig assisted om de knieholte te ontlasten, zie onder)

hanging leg raise

4 x 15 reps

chins
3 x
3 x
4 x
4 x
5 x
5 x

Was een lekkere training, het was erg warm, maar toch lekker. Tevens voor het eerst sinds januari dat ik geen pr maak om de good morning, me vorm was niet goed, ik liep te tobben en was iets wat bang voor het gewicht, dat mag natuurlijk nooit gebeuren. Waarschijnlijk omdat ik vorige keer dat ik gm's deed me lelijk geblesseerd had aan die wervel. Nu voelde ik bij 180 (toen de stang ging glijen) em ook weer ergens overheen glijen wat niet echt plesant was, nu heb ik ook een soort spierpijn die doorstraalt tot onder me schouderblad.
Mijn verdere agressie van het niet lukken op de gm heb ik losgelaten op me rack pulls en dat ging aardig moet ik zeggen.

Over de glute ham raise, al flink lang geleden ging ik flink vooruit op deze oefening, tot ik mezelf te ver pushte, waarbij ik me linker knieholte flink bezeerde. Nu ben ik flink aan het experimenteren met van alles en nog wat om die pijn eruit te krijgen, het is enkel en alleen met deze oefening. Gister ben ik weer tot een nieuwe conclusie gekomen en dat is dat je echt je knie goed moet ondersteunen hierbij en niet alleen je onderbeen. Wanneer je je enkel je onderbeen ondersteunt, komt er toch denk veel meer stress op je knie. Ik voer de oefening creatief uit op de lat pull, net als vele, maar ook meerder heben de pijn in de knieholte, dus gasten probeer eens goed je knie te ondersteunen. Ander punt wat ik laatst al ontdekte is dat je de steunen zo laag mogelijk moet doen, dat scheelt ook een slok op de borrel.

puik werk bro;)

Toch heftiog hoor die GM. Ik heb bij 140 al lichte angsten :)

Zeer sterk weer!
Kijk alleen wel uit met (het riskeren van) blessures he.
En over die ghr's, misschien is het een keer verstandig om ze ook assisted te doen? en dan wat meer reps, zodat de intensiteit (en dus de stress op je knie ook neem ik aan), wat minder is.

Chunky, probeer hem dan wellicht eens zo... Je kan floor presses enzo doen in het power rack, dus moet je dit ook kunnen bouwen lijkt me...

Klikkerdeklik

En sjah, die GM's... :eek: Onge****inghoord :D

• #1.178
gisteren nog ff wat grip/wris werk gedaan (verdikkeme om 23:00 nog) was pas laat thuis.

opwarmen (wat vuistknijpwerk en expand setjes van 20 met postelastiek)

4 setjes van 2

1 setje van 2 (1 close maar, ging niet lekker vanaaf)
4 single attempts (tot op 1 a 2 mm)

4 attempts (nogsteeds 2-3 cm) zo lang mogelijk vasthouden

2 attempts

4 setjes van 5

2 x single overcrush met #1

epand your hand (dubbel postelastiek)

4 x 50 reps

dumbbell wrist curls

4 x 15 reps!

Zo, toch nog ff wat gedaan gister. Sluiten van de 2 ging niet zo lekker deze keer.

damn zo laat nog was het in ieder geval wel wat afgekoelt buiten

tjah die spotters, ik weet hoe het is, heb er gelukkig gene last meer van aangezien ik niet meer top. Nice rackpulls

Terug
Naar boven