AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

Nice oud! Bruut fysiek! Wat meten je armen?

Waarom trouwens PC's bij benchtraining?

Laatst bewerkt:
Niiiiiiiiiiiiiiiiice!

Ik had ze iets oexplosiever verwacht, inderdaad, maar je techniek ziet er wel goed uit. Netjes de shrug erin en het uitduwen van je heupen vanaf de goede hoogte... Dat gaat wel goed komen!

Fysik is echt lomp. Goed, man!

Gaaf die videotjes en zekers de muziek erbij. Het is voor mij alweer lange tijd terug dat ik de cleans deed want er is verder niemand die het bij ons echt goed kan beoordelen en de techniek is echt lastig. Ziet er bij jou wel goed uit. Maar het lijkt soms of je de heupen weinig gebruikt om het gewicht een impuls naar boven te geven (in ieder geval dacht ik dat dat zo zou moeten)

Fysiek ziet er bruut uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.726
Nice oud! Bruut fysiek! Wat meten je armen?

Waarom trouwens PC's bij benchtraining?

Ik doe 3 'oly' lifts, high pull, powerclean, powersnatch, die ik wissel. Ik voel dat het gewicht naar bovenhalen veel kracht geeft aan mijn upper body. Tsja was gewoon een probeersel op deze dag en dat bevalt goed. Net als dat ik rug train op mijn LB dagen, bevalt ook zeer goed.

Armen weet ik niet, tijd niet gemeten, maar zullen hopelijk de 47 aantikken.

thnx

Niiiiiiiiiiiiiiiiice!

Ik had ze iets oexplosiever verwacht, inderdaad, maar je techniek ziet er wel goed uit. Netjes de shrug erin en het uitduwen van je heupen vanaf de goede hoogte... Dat gaat wel goed komen!

Fysik is echt lomp. Goed, man!

Ook aan de techniek valt nog wel wat bij te schaven, maar daarom ook de filmpjes!

thnx!

Idem. :D

Doe je ook verzoek filmpjes? Dan zou ik graag eens speed box squats zien.

wilde daar eigenlijk gister al een filmpje van maken, niet gedaan. Komen zeker binnenkort.

Gaaf die videotjes en zekers de muziek erbij. Het is voor mij alweer lange tijd terug dat ik de cleans deed want er is verder niemand die het bij ons echt goed kan beoordelen en de techniek is echt lastig. Ziet er bij jou wel goed uit. Maar het lijkt soms of je de heupen weinig gebruikt om het gewicht een impuls naar boven te geven (in ieder geval dacht ik dat dat zo zou moeten)

Fysiek ziet er bruut uit.

Punten over de techniek heb je gelijk in, daar kan ik mezelf nog aardig in verbeteren. En dat is dus ook de planning!

Thnx

Laatst bewerkt:
  • #1.727
Training van gisteren

speed box squat (onder para)
2 x 5 x stang
2 x 2 x 60
2 x 2 x 80
1 x 2 x 90
8 x 2 x 100

deadlift
10 x stang
5 x 70
3 x 120
3 x 170
3 x 200

purple band assisted glute ham raise
4 x 8 reps

cable crunches
4 x 10 reps

pendlay rows
10 x stang
8 x 60
8 x 80
8 x 100
20 x 80 (gimme som air!)

dumbbell shrug
3 x 20 x 44 (moest stoppen want de zaak ging dicht)

Ben niet te zwaar gegaan op de squats om de snelheid er nog wat in te houden, want die was niet super deze training.

Nice! :D

Gheh, vervelend dat de boel zo vroeg sluit he, in het weekend...

Edit: By the way, als we toch filmpjes aan het maken zijn, doe eens een film van (zware) GM's. Ben benieuwd naar je techniek daarbij... Had Zaterdag zelf dat ik bij een van de reps mijn arch verloor (stomme concentratie-fout) en dat voelde niet echt feest... Maar heb het gevoel dat ik te krampachtig probeer diep te gaan daarbij... Prrrrrrllllleeeeeeeeeeeease? :o

• #1.729
hmmz ik zat eigenlijk te denken voorlopig ff geen ultra zware gm's meer te doen, omdat ik steeds lange tijd wat last heb van me Si gewricht erna. Er lijkt dan wat meer speling op te komen. Dus dat zal dan meer in de trend zijn van 8 x 160-170. Daar moet je het dan maar mee doen.

Mooi log! Leuk ook hoe trots je in de lens kijkt aan het einde van je filmpjes. :D

Het hoeven ook absoluut geen maxes te zijn, hoor! Als het maar een BEETJE moeite kost is het voor mij al interessant genoeg om eens naar te kijken!

Zou tof zijn als jer dat kan fixen :thumbup:

• #1.733
bench training gisteren

week 4 program
opwarmen
8 x 3 x 90 / 2 x 3 x 87,5 paused (2 sec op borst) (stelt weinig voor nogsteeds uiteraard)

low bench lock outs (elleboog net onder horizontaal)
5 x 80
5 x 100
5 x 120
5 x 120

close grip incline
5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 102,5

dumbbell french press
12 x 10
12 x 14
12 x 16
12 x 16

high rep rope pushdowns
4 x 25 reps

Klaar, tri's waren al aardig naar de klote na die lage lock outs!

Toch brute inclines eruit getrokken voor iemand met triceps die al in puin lagen :) :thumbup:

• #1.735
ik had een pr gepland staan met 5 x 105, maar dat zat er niet meer in, volgende keer!

inclines zijn goed maar waarom zo'n k*t gewicht bij die eerste oef. Jezus vind het zelfs geen opwarming meer. Doe dan 1 set 20 reps en gooi er daarna een beetje gewicht op!

• #1.737
Het is een opbouw naar een eindtotaal verdeeld over 12 weken.
Zie log 4 weken terug

nice workouts bro!

• #1.739
grip / wrist

4 x 20 reps expand hand met dubbel postelastiekje

coc1
3 x 3 reps

coc2 : 3 reps
coc3 : forced rep
coc2 : 2 reps
coc3: forced rep

coc1
rechts 22 reps

links 17 reps

Geen idee, maar dat laatste zal best wel een pr zijn, who gives a shit.
Net niet alles met de 2 was een close, na een attempt met de 3 kom je toch een stuk zwakker terug steeds.

finger to wrist curls (20 kg dumbbell)
4 x 15 reps

De mijne zijn besteld en betaald, hoop dat ik ook snel aan de gang kan \:D/

Terug
Naar boven