AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

nice gripwork bro! Zal wel tof zijn, als je die #3 dicht knijpt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Dat laatste stukje zal heus wel niet zo makkelijk zijn!

• #1.803
Ik heb dus exact dezelfde ervaring. Misschien zijn de handen uiteindelijk gewoon overtrained geraakt en merk je de vooruitgang pas weer als je lange rustperioden neemt...

Voor werkt het goed zo nu en dan in ieder geval!

training van vandaag:

AB goodmornings
2 x 15 x stang
8 x 60
8 x 80
8 x 100
8 x 120
8 x 140
8 x 150
8 x 160
8 x 170 (voluminieus pr)

green band leg curl
4 x 15 reps

pull through
4 x 12 reps

cable crunch
4 x 45 reps

V-handle pull down
4 x 10 reps.

ging wel lekker!

Maak er 's een filmpje van, ben echt benieuwd naar je uitvoering, 8 reps met dat gewicht.. pff, respect!

ben ook wel benieuwd naar filmpje wil ze ook gaan invoeren omdat ik merk dat ik stagneer met deads. Serieuze gewichten op die goodmornings:cool:

8x170 is geen kattenpis, was je 1rm?

• #1.807
Maak er 's een filmpje van, ben echt benieuwd naar je uitvoering, 8 reps met dat gewicht.. pff, respect!

misschien, voorlopig duurt het weer min 5 weken voor ik weer aan de gm's ga.

ben ook wel benieuwd naar filmpje wil ze ook gaan invoeren omdat ik merk dat ik stagneer met deads. Serieuze gewichten op die goodmornings:cool:

8x170 is geen kattenpis, was je 1rm?

ben nooit zwaarder gegaan als een 3rm en dat is 3 x 190.

Nice PR op je Deadlifts!

Edit: Ouwehoeren GOEIE MORGEN, Good Mornings natuurlijk!

Laatst bewerkt:
  • #1.809
deadlifts?

Sjeussus, wat een volume op die GM's!1! :eek:

HELD!1!

Is sterk hoor 3x190!

• #1.812
Good mornings gaan me wel aardig af idd, ik doe ze alleen voorlopig ff niet meer in 3RM, hogere reps bevallen me beter.

Dat kan, variatie is altijd goed.

• #1.814
na die laatste 3 x 90 veel 'last' gehad van me SI gewricht, net of er een berg speling op zat. Dat is wel weer weg getrokken gelukkig.

Heb ze al heel lang niet meer gedaan, en weet ook niet meer zo goed of ik er nou een goede carry-over naar me dead en squat van overhield. Maar ik ga ze denk ik toch maar weer is doen en dan als max-effort op zware deadlift dagen gevolgd door lichte box squats of als max-effort op zware squat dagen gevolgd door lichte deads.

Ik ben nog maar net begonnen met goodmornings.
Voorlopig doe ik ze maar met een kilootje of 100 om de beweging te leren.
Maar ik zie mezelf daar toch niet direct meer dan 150 van maken.
Zal misschien wel aan de uitvoering liggen ; ik probeer ze vrij strikt te doen ; benen ietsje gebogen en bijna tot horizontaal met min of meer rechte rug, beetje naar voren leunen ook (gewicht op de tenen) om hamstrings meer te belasten, maar weet niet of dat de meest ideale versie is

Locust je moet je kont meer naar achterduwen in feite dat je schouders zakken (naar beneden niet naar voren) en je benen niet verticaal gestrekt staan maar iets diagonaal> Dan kan jezelf bepalen of je je benen gestrekt, gebogen of ... wilt houden.

• #1.818
Ik ben nog maar net begonnen met goodmornings.
Voorlopig doe ik ze maar met een kilootje of 100 om de beweging te leren.
Maar ik zie mezelf daar toch niet direct meer dan 150 van maken.
Zal misschien wel aan de uitvoering liggen ; ik probeer ze vrij strikt te doen ; benen ietsje gebogen en bijna tot horizontaal met min of meer rechte rug, beetje naar voren leunen ook (gewicht op de tenen) om hamstrings meer te belasten, maar weet niet of dat de meest ideale versie is

wat jij omschrijft komt op mij over als bent over good mornings, verschilt zeker van de arched back versie. Ik doe ze dan ook nog met bent knees.

Of het de ideale versie is, kan ik niet zo veel over zeggen. Ik heb er meerdere geprobeerd: seated (met rounden en arched back) staand (bent en straigt knees) en round en arched back en dan ook nog de bent over variant.

arched back, bent knees vind ik het fijnste omdat dit het meeste lijkt op een postitie die terugkomt in andere oefeningen als de dead en squat.

• #1.819
aaaaj jaaai jaai, me arme rugje vandaag. Ik kan amper bukken man. :D

gotta love it.

Same here bro. M'n sokken zijn een heel gevecht:D

Terug
Naar boven