Fitness Seller

chunky's trainingslog

Lekker, hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Gister trouwens wel bij het eerste setje na de 125 me linker schouder een beetje geblesseerd. Ik liet de stang zakken en hoorde een echt harde knak aan de linkerkant welke lichtelijk zeer deed. Als ik het in moest schatten (en lichamelijk topografisch ben ik niet zeer goed onderlegd) zou ik zeggen ter hoogte van me ac gewricht. Ik denk dat er een pees ergens overheen schoof ofzo. Als ik nu op het bot duw, is het wel wat geiriteerd. Niets wat niet overgaat denk ik.
Ik moest vandaag ff meewerken door personeelstekort, en heb met betonstorten ongeveer een 50 one armed snatches moeten maken met links met een emmer vol beton, dat gaf gelukkig geen extra stress erop.

Gister trouwens wel bij het eerste setje na de 125 me linker schouder een beetje geblesseerd. Ik liet de stang zakken en hoorde een echt harde knak aan de linkerkant welke lichtelijk zeer deed. Als ik het in moest schatten (en lichamelijk topografisch ben ik niet zeer goed onderlegd) zou ik zeggen ter hoogte van me ac gewricht. Ik denk dat er een pees ergens overheen schoof ofzo. Als ik nu op het bot duw, is het wel wat geiriteerd. Niets wat niet overgaat denk ik.
Ik moest vandaag ff meewerken door personeelstekort, en heb met betonstorten ongeveer een 50 one armed snatches moeten maken met links met een emmer vol beton, dat gaf gelukkig geen extra stress erop.

functional power! :D

• #1.844
gisteren een korte grip sessie

expand hand met dubbel postelastiek
4 x 20 reps

coc1
3 x 2 reps

coc3
3 x forced rep door duw op been (daarna een lang mogelijke hold)

coc2
3 x 2 reps

Zat toch ff stuk gister, wilde een beetje stoer doen door als een wilde met die emmers beton de ladder op en neer te gaan. Ben ook geen 25 meer...

• #1.846
Training van vandaag,

box squat (nét onder paralel, medium stance)
2 x 10 x 40
3 x 70
3 x 100
3 x 130
3 x 160
1 x 170 (kolere, dat voelde als dieplood)
2 x 160
1 x 160
5 x 5 x 130 (tsja je moet wat)

back raise
15 x bw
15 x bw +16
3 x 15 x bw + 20 kg

standing glutes machine
4 x 10 reps

cable reverse side bends
4 x 10 reps

pull ups
6 x 2 reps (voorzichtig met elleboog, ga toch weer proberen op te bouwen)

Wat een k*ttraining! Ik had echt gedacht 200 te kunnen boxsquatten vandaag, ik was heel me focus verloren vandaag, voelde mezelf moe, mezelf wel echt proberen op te peppen, maar het zat er niet in. Echt zo'n zeldzame dag die ik gelukkig dit jaar pas voor het eerst mee maak. Het wilde niet vandaag.
Het is ook zo fokking druk op werk, loop de hele dag achter mezelf aan. Tijd voor vakantie.
Schouder is al aan de beterende hand, hangen plaatsen op de squatstang was ff rot, maar lukte na wat rekken toch wel aardig. Hierom ook geen zware rug oef gedaan, maar weer eens de pull ups onder stof vandaag gehaald, kijken of de elleboog het houd.

soms zit het mee, soms zit het tegen.

Volgende keer ga je weer gewoon knallen!

hmm ja herken die dagen wel:(

Werk, eten...........

Volgende keer verbaas je jezelf ineens weer positief:)

Als dit pas je 1e ruk training is van het jaar vergeef ik je :D

• #1.850
gisteren extra coc training!

coc1
3 x 3 reps

coc2
3 x single

coc3
3 attempts (met rechts de 1e tot ca 2 mm :eek: , wow ****ing bijna close)

coc2
10 x doubles

Ging super deze keer, 23 closes per hand met de 2, op zeker nog nooit gelukt zoveel, en een close tot op 2 mm na met de 3!

gisteren extra coc training!

coc1
3 x 3 reps

coc2
3 x single

coc3
3 attempts (met rechts de 1e tot ca 2 mm :eek: , wow ****ing bijna close)

coc2
10 x doubles

Ging super deze keer, 23 closes per hand met de 2, op zeker nog nooit gelukt zoveel, en een close tot op 2 mm na met de 3!

KOLERE, sterk zeg ! bijna gecertificeerd !

• #1.852
Misschien dat ik dat wel zou laten doen ja! Maar dan alleen als ik em volledig own die 3. Pas als ik er op elk willekeurig ogenblik een table no set mee kan!

Ik train overigens alleen in no sets.

• #1.854
je hebt verschillende manieren (sets) om een gripper te sluiten:

credit card set (CCS): de handles zijn nog zover verwijderd dat je er een credit card in de breedte kan tussenstoppen.

mash monster set (MMS): de handles mogen geset worden tot parallel met je vrije hand.

no set: de gripper mag je goed positioneren in je hand met je vrije hand, maar je mag er op geen enkele manier druk op uitoefenen en de close assisteren.

table no set: met je crush hand de gripper van een platvlak nemen en deze sluiten zonder ook maar enig contact met je vrije hand. Dit is uiteraard de moeilijkste van allemaal

je hebt verschillende manieren (sets) om een gripper te sluiten:

credit card set (CCS): de handles zijn nog zover verwijderd dat je er een credit card in de breedte kan tussenstoppen.

mash monster set (MMS): de handles mogen geset worden tot parallel met je vrije hand.

no set: de gripper mag je goed positioneren in je hand met je vrije hand, maar je mag er op geen enkele manier druk op uitoefenen en de close assisteren.

table no set: met je crush hand de gripper van een platvlak nemen en deze sluiten zonder ook maar enig contact met je vrije hand. Dit is uiteraard de moeilijkste van allemaal

OK, dan doe ik ook no-sets

• #1.856
vandaag: lichte training, recovery (ivm ac gewricht letseltje)

one arm dumbbell press (staand)
8 x 16
4 x 8 x 22

dumbbell bench
5 x 10 x 16 (puur ff de schouder rekken)

incline bench
4 x 10 x 50

cable side lateral raise
4 x 12 reps

dumbbell curl (alternate)
8 x 16
8 x 22
8 x 24
8 x 26

machine curl (unilateraal)
4 x 8 reps

cable pushdowns
5 x 12 reps

Klaar binnen het uur! Viel niet helemaal tegen, vooral bij dubell bench, staande press en incline wat schrapende knars geluidjes in de schouder, der zitten echt ff wat peesjes een beetje te rommelen. Gaat gelukkig wel iedere dag weer beter.

Je weet het he, ijs en ibuprofen zijn een sterke-man's beste vriend!

• #1.859
Je weet het he, ijs en ibuprofen zijn een sterke-man's beste vriend!

Rust en met verstand trainen, werkt voorlopig nog goed voor mij.

training van vandaag:

leg extension 4 x 10 reps (gebruik ik tegenwoordig als opwarmer)

speed box squat (flink onder paralel, med stance)
2 x 5 x stang
2 x 2 x stang + double choked green bands
2 x 2 x 50 + double choked green bands
2 x 2 x 80 + double choked green bands
1 x 2 x 90 + double choked green bands
8 x 2 x 100 + double choked green bands

green band leg curls
5 x 12 reps

leg press
5 x 10 reps

spread eagle sit ups
3 x 50 reps

v-handle pull down
4 x 12 reps

front lat pull down
4 x 12 reps

Sauna: 15 min

Ging lekker, speed was goed!

Zo en nu lekker kerst vieren (dat o.a. in, alles opvreten wat op me pad komt!), eerste training zal pas weer woensdag zijn!

Iedereen fijne dagen toegewenst!

Terug
Naar boven