uncLez
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister trouwens wel bij het eerste setje na de 125 me linker schouder een beetje geblesseerd. Ik liet de stang zakken en hoorde een echt harde knak aan de linkerkant welke lichtelijk zeer deed. Als ik het in moest schatten (en lichamelijk topografisch ben ik niet zeer goed onderlegd) zou ik zeggen ter hoogte van me ac gewricht. Ik denk dat er een pees ergens overheen schoof ofzo. Als ik nu op het bot duw, is het wel wat geiriteerd. Niets wat niet overgaat denk ik.
Ik moest vandaag ff meewerken door personeelstekort, en heb met betonstorten ongeveer een 50 one armed snatches moeten maken met links met een emmer vol beton, dat gaf gelukkig geen extra stress erop.

, wow ****ing bijna close)gisteren extra coc training!
coc1
3 x 3 reps
coc2
3 x single
coc3
3 attempts (met rechts de 1e tot ca 2 mm, wow ****ing bijna close)
coc2
10 x doubles
Ging super deze keer, 23 closes per hand met de 2, op zeker nog nooit gelukt zoveel, en een close tot op 2 mm na met de 3!
Misschien dat ik dat wel zou laten doen ja! Maar dan alleen als ik em volledig own die 3. Pas als ik er op elk willekeurig ogenblik een table no set mee kan!
Ik train overigens alleen in no sets.
je hebt verschillende manieren (sets) om een gripper te sluiten:
credit card set (CCS): de handles zijn nog zover verwijderd dat je er een credit card in de breedte kan tussenstoppen.
mash monster set (MMS): de handles mogen geset worden tot parallel met je vrije hand.
no set: de gripper mag je goed positioneren in je hand met je vrije hand, maar je mag er op geen enkele manier druk op uitoefenen en de close assisteren.
table no set: met je crush hand de gripper van een platvlak nemen en deze sluiten zonder ook maar enig contact met je vrije hand. Dit is uiteraard de moeilijkste van allemaal
Je weet het he, ijs en ibuprofen zijn een sterke-man's beste vriend!
Je weet het he, ijs en ibuprofen zijn een sterke-man's beste vriend!