AndroidHealthClinic

Cigars

Bezoekers in dit topic

Hoyo de monterry heb ik ook al ens gehad en die CAO laatst ook gehad. Wou die laatste misschien halen om vanavond te gaan roken. De sigarenboer hier heeft een "walkin" humidor dus erg veel keus

Ik bestel gewoon online. Bij Tabakado.nl bv. Komt altijd goed aan en veel keuze.
 
Online bestellen heb ik nog niet eerder gedaan misschien ook eens proberen.
BEn in mij even bij Hajenius geweest in amsterdam. Pfff wat een winkel zeg. Als een klein kind in een snoepwinkel maar dan x 10
De Ramon Allones is trouwens wel 1 van mijn favorieten. Heb zowel de gewone als een limitada gerookt en ze waren allebei erg lekker. Prijs viel mee rond de 15 euro ps
 
Gisteren wat gekocht voor me vakantie.

Toch weer een wide churchill gehaald en een ramon allones limitada een mooie colombiaan CAO en een undercrown uit Nicaragua.

kcht1x.jpg
 
Laatst bewerkt:
En ook nog een Kentucky Fire Cured.

vdnuk5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit heb ik nog liggen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Balmoral was het merk waar ik mee begonnen ben. Zijn erg lekkere sigaren.
 
Vandaag weer 9.5 uur gewerkt en erg druk gehad daarmee. Nu aan het genieten van het eerste droge weer voor vandaag met een colombiaanse CAO.

Erg lekkere sigaar begint wel een favoriet van me te worden. 8/10.

Vorige week ook een cohiba geprobeerd. Smaakte ook erg goed maar was 15€ en voor dat geld heb ik wel lekkerdere sigaren gehad.

Voor morgen de werkweek af te sluiten nog een balmoral claro meegenomen.(dacht dat die zo heette).
 
Acht kleine Olifant Matelieff sigaren gekocht. Morgen twee oproken.

Colombiaanse was nog te zwaar, kon meer genieten van een lichtere.
 
Acht kleine Olifant Matelieff sigaren gekocht. Morgen twee oproken.

Colombiaanse was nog te zwaar, kon meer genieten van een lichtere.
Ik ben ook niet echt van de zware sigaren. Die CAO is middel dacht ik. Zal de volgende keer kijken of ze die matelief olk hebben ik probeer graag nieuwe sigaren.
 
Heb nog een Cohiba Esplendido liggen, als souvenir gekregen, maar hou helaas niet zo van sigaren :o
 
Mijn humidor :wanker:
2q86bs7.png
Een kleine bestelling die ik vorig jaar ontving :D
27zaxdz.png
Mijn favorieten: Partagas D4 en Hoyo De Monterrey Epicure No 2 :cool:
dc92ra.png


2nq770n.jpg
 
Back
Naar boven