XXL Nutrition

Cigars

Bezoekers in dit topic

Gisteren heb ik een Cohiba Maduro gerookt die ik van mijn colega gekregen had.
57 euro is die als je die besteld.
Diegene waar hij hem van had had die meegenomen vanuit Cuba. 500 stuks.:rolleyes: Wat daar van waar is weet ik niet en boeit me ook niet de sigaar was wel lekker maar geen 60 euro waard.
14kwug2.jpg

Van het weekend een Monte cristo geprobeerd. Heb hem halverwege weg gedaan. De smaak was goed maar werd erg misselijk. Toch goed gegeten en toch erg misselijk geworden
28kpwsm.jpg
 
Net een Balmoral claro robusto opgestoken naast een dram Bowmore 12yrs old.
 
Iemand die z'n sigaar al eens in whisky gedrenkt heeft? Of verkak je zo bijvoorbeeld een cohiba? :o
 
Laatst bewerkt:
Iemand die z'n sigaar al eens in whisky gedrenkt heeft? Of verkak je zo bijvoorbeeld een cohiba? :o

Wel al eens over gelezen maar nog niet zelf geprobeerd.
 
Iemand die z'n sigaar al eens in whisky gedrenkt heeft? Of verkak je zo bijvoorbeeld een cohiba? :o
2 weken geleden met iemand in de sigarenlounge gezeten hier in Hoorn.
Die vertelde dat hij dat ook deed.
Persoonlijk hou ik er niet van als het uit einde van me sigaar nat is. Dus voor mij is het een no go maar er zijn wel rokers die het wel doen
 
  • Like
Waarderingen: mat
Gisteren heb ik een Cohiba Maduro gerookt die ik van mijn colega gekregen had.
57 euro is die als je die besteld.
Diegene waar hij hem van had had die meegenomen vanuit Cuba. 500 stuks.:rolleyes: Wat daar van waar is weet ik niet en boeit me ook niet de sigaar was wel lekker maar geen 60 euro waard.
In Cuba word je dagelijks op straat aangeklampt door mensen die namaak verkopen 'omdat ze die nog over hebben van een festival' :) Kan best dat hij zelfs maar 5 euro betaald heeft en dat ze fake zijn :p
 
In Cuba word je dagelijks op straat aangeklampt door mensen die namaak verkopen 'omdat ze die nog over hebben van een festival' :) Kan best dat hij zelfs maar 5 euro betaald heeft en dat ze fake zijn :p

 
meestal rook ik er wel een op een trouwerij ofzo. Is wel zo traditie getrouw. Ik rook die dikke sigaren juist wel over de longen juist omdat je er stoned van word zoals je een joint rookt, maar je moet wel tegen hele zware shag kunnen als je die dikker sigaren over de longen rookt. Ik heb er niet zoveel problemen mee :)
Als je een sigaar over je longen rookt kan je je hele broek vol schijten(spreek niet uit ervaring)
 
Ik zie niet in waarom je een sigaar over de longen zou willen roken.
 
Vroeger rookte ik weleens een Dannemann sumatra of brasil menor lonja, van die lange dunne sigaartjes, 10 in een blikje gebundeld een mooi rood lintje.
 
Balmoral-Anejo-XO-Torpedo-MK52_Petite-Robusto-FT_Rothschild-Masivo.jpg
van deze soort er nu een paar verschillende gerookt en die bevallen erg goed.
zowel de korte versie als de wat langere "torpedo".
Liggen ook voor standard in me humidor.

15 november heb ik hier in hoorn een cubaanse avond proeverei.
Komt een sigaren roller uit Cuba om sigaren te maken om daar op te roken en om mee te nemen voor thuis.
Ben erg benieuwd hoe die dat doet en hoe de smaak is.
Je kan ze meteen oproken of naar een paar dagen moet je ze laten rijpen minimaal een half jaar anders zijn ze niet te roken is mij gezegd
 
De sigaar proeverij was erg informatief en gezellig.
Sigaren roller uit Cuba was ook aanwezig en heb een mooie sigaar mee gekregen die nu minimaal 9 maanden moet rijpen in me humidor



Ook nog een mooie partagas salomonas gerookt.
1.jpg

Al met al een leuke avond met goede sigaren.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren deze Balmoral anejo xo rothschild masivo soldaat gemaakt, erg lekkere sigaar en een lange rooktijd, toch wel een aanrader imo deze, al heeft Balmoral me eigenlijk nooit teleurgesteld :)

65.jpg

65.jpg
 
Gisteren deze Balmoral anejo xo rothschild masivo soldaat gemaakt, erg lekkere sigaar en een lange rooktijd, toch wel een aanrader imo deze, al heeft Balmoral me eigenlijk nooit teleurgesteld :)

Bekijk bijlage 89139
Heerlijke lijn is dat die anejo xo. Heb er verschillende gerookt intussen en smaakt allemaal
 
Vandaag eens een Camacho criollo proberen, 1ste indruk, not bad :)
70.jpg
 
Back
Naar boven