AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

In m'n klas zit er eentje die zegt dat hij fitness doet.

Ik : hoe ziet je trainingschema eruit?
Hy: figuurtraining
Ik : wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hy: 3 keer per week trainen, borst en schouders, biceps en triceps, rug
Ik : en je benen?
Hy: train ik niet want ik wil enkel droog zijn en afgelijnd, en dat ben ik, ik heb ook wat massa
Ik : wel hoeveel weeg je dan?
Hy: 52 kg, bij 1m73
Ik: :roflol: ben je ook met je voeding bezig dan?
Hy: ja, heb net al even een worstenbroodje gegetegn en zodadelijk frieten. Doe jij ook fitness, hervé?
Ik: nee man, ik doe schaken en badminton. :roflol:

Epic ecto's altijd.

Hij dist je wel zwaar met zijn laatste vraag. :cool:

Eentje die ik net ergens op het net las :D

"creatine is idd doping, een vriend van mij was vroeger vrij goed in een sport. Toen heeft hij dat eens genomen, 15 jaar stel u voor, en hij werd gepakt. Hij heeft een schorsing gehad."

"creatine is idd doping, een vriend van mij was vroeger vrij goed in een sport. Toen heeft hij dat eens genomen, 15 jaar stel u voor, en hij werd gepakt. Hij heeft een schorsing gehad."

oke meen jed at nu? is die gast echt geshcorst voor crea of had die naast crea ook perongeluk wat anders genomen?

Zal wel gewoon een sterk verhaaltje van die persoon zijn om in het topic duidelijk te maken dat creatine slecht is ofzo.

Sommige sporten is het inderdaad niet toegestaan. Maar dan schijn je het over het vliegen met postduiven te hebben :D. Anders porten is natuurlijk ook mogelijk.,

ik vertel altijd iedereen die zegt dat hij wil trainen dat ze moeten squatten anders hebben ze kleine beentjes. Dus toen zei een'' ja laat jouw benen dan zien.'' Dus ik laat ze zien bij gym, zegt hij ''ja jouw benen zijn niet normaal, dat is niet gezond meer.'' Echt wtf mn benen zijn net 63cm???

Ook was proteine gevaarlijk voor je. En hij vond ook dat het wat anders was dan eiwitten.

En toen iemand meer rondjes dan mij kon rennen met een coopertest was benen trainen waardeloos omdat ik niet meer kon rennen.

stelletje noobs, ik tilde ze op en squatte ze en ze zeiden niks meer:P

ik vertel altijd iedereen die zegt dat hij wil trainen dat ze moeten squatten anders hebben ze kleine beentjes. Dus toen zei een'' ja laat jouw benen dan zien.'' Dus ik laat ze zien bij gym, zegt hij ''ja jouw benen zijn niet normaal, dat is niet gezond meer.'' Echt wtf mn benen zijn net 63cm???

Ook was proteine gevaarlijk voor je. En hij vond ook dat het wat anders was dan eiwitten.

En toen iemand meer rondjes dan mij kon rennen met een coopertest was benen trainen waardeloos omdat ik niet meer kon rennen.

stelletje noobs, ik tilde ze op en squatte ze en ze zeiden niks meer:P

met suqatten haalt de politie je in .. je weet tog!

je moet ook niet weg rennen voor de wouten.. gewoon je pipa er helemaal leeg op schieten :o

Sommige sporten is het inderdaad niet toegestaan. Maar dan schijn je het over het vliegen met postduiven te hebben :D. Anders porten is natuurlijk ook mogelijk.,

sommige creatines oa een van natures best stonden in 2001 al op de belgische dopinglijst
samen met het originele "aminal pack" van natures best en "ripped feul" van twinlab

later hebben ze ripped feul aangepast om het weer te mogen verkopen

Dus als meneer de atleet veel biefstuk eet is ie gewoon de lul?

Dus als meneer de atleet veel biefstuk eet is ie gewoon de lul?

ik denk dat het hem meer om de bijkomende ingredienten ging

bij bv ripped fuel zat er androstendione vroeger en als ik mij niet vergis ephidrine

dus zal er in dat creatine supplement wel iets gezeten hebben wat de normen overschreed

dus in dat geval was creatine "doping"

net als no explode

no explode wordt nu ook door veel trainers gemeden omwille van de ingredienten

Dan is het toch de androstendione of ephidrine die wordt gezien als doping i.p.v. de creatine?

Dan is het toch de androstendione of ephidrine die wordt gezien als doping i.p.v. de creatine?

idd
maar aangezien het in een creatine supplement zat zagen sommigen creatine als doping

door mond op mond reclame heeft creatine toen een beetje een slechte naam gekregen denk ik

aaah oke dus tging eigelijk niet op de creatine. ik dacht al!

maar idd ik heb dit nog al gehoord van mensen. iemand hier trouwens opt forum ook, sanca ofzo. die gast had nam dnek ik nox pump samen met iets van universal nutrition en dat gaf een anabole combinatie ofzo. eeechtnraar

aaah oke dus tging eigelijk niet op de creatine. ik dacht al!

maar idd ik heb dit nog al gehoord van mensen. iemand hier trouwens opt forum ook, sanca ofzo. die gast had nam dnek ik nox pump samen met iets van universal nutrition en dat gaf een anabole combinatie ofzo. eeechtnraar

Geranamine was dat :)

dit is het gevaar waar ik mijn jongens ook altijd voor waarschuw

supplementen die je uit het buitenland moet bestellen worden niet in belgische winkels verkocht voor een reden!!!

belgie is streng en als je wedstrijdatleet bent in welke sport dn ook moet je je aan de regels houden

zo niet kloot je alleen maar jezelf

dit is het gevaar waar ik mijn jongens ook altijd voor waarschuw

supplementen die je uit het buitenland moet bestellen worden niet in belgische winkels verkocht voor een reden!!!

belgie is streng en als je wedstrijdatleet bent in welke sport dn ook moet je je aan de regels houden

zo niet kloot je alleen maar jezelf

Word verkocht in België hoor. Het staat niet op de dopinglijst, maar het mocht niet voor wedstijdatleten.

Terug
Naar boven