Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

epic xD

deze schema's zijn zeker voor invalide die geen benen meer hebben :D

waarom benen trainen? ik stao tog elke dag naar school men een boekentas op men rug? ik speel voetbal. en trouwens inje benen zitten tog niet zoveel spieren als in je biSep?

Hoe zag die eruit? :D
mijne was:
ma: borst, triceps, biceps
di: schouders, rug, traps
do: borst, triceps, biceps
vrij: schouders, rug, traps
elke training 1,5-2 uur

ook zoiets.... maar ik vergat de buikspieren niet!:D

Ik klikte gewoon elk ding aan en de oefening die er bij hoorde deed ik dan. Uiteraard geen benen.

Ook deed ik close palm push ups voor binnekant borst ;) LOL!

ook zoiets.... maar ik vergat de buikspieren niet!:D

Ik klikte gewoon elk ding aan en de oefening die er bij hoorde deed ik dan. Uiteraard geen benen.

Ook deed ik close palm push ups voor binnekant borst ;) LOL!

Goed bezig, ook vooral geen compounds? Ik deed alleen apparaten en anders isolatie oefeningen.

Laatst bewerkt:
Er zit zo'n iets dikkere jongen op school en hij speelt in een band, dat soort type. En dat maakt ie van die opmerkingen van ''jij zit op dutchbodybuilding.com of hoe was het ook alweer en je slikt pillen enz. van die opmerkingen echt irritant. En hij is zoo dom dat ik elke keer moet uitleggen dat het eiwit shakes zijn... En van die opmerkingen ''jij wil zo worden als hem hè en dan laat ie een bodybuilder zien'' moet me elke keer weer inhouden als hij dat soort dingen zegt.

Als iemand zulk soort shit tegen mij zou uitkramen dan zou ik hem ff met 30kilo dumbbells bewerken, kijken of hij dan nog steeds van die smart-ass opmerkingen maakt :o

Dit topic heeft nieuwe posts nodig!

In m'n klas zit er eentje die zegt dat hij fitness doet.

Ik : hoe ziet je trainingschema eruit?
Hy: figuurtraining
Ik : wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hy: 3 keer per week trainen, borst en schouders, biceps en triceps, rug
Ik : en je benen?
Hy: train ik niet want ik wil enkel droog zijn en afgelijnd, en dat ben ik, ik heb ook wat massa
Ik : wel hoeveel weeg je dan?
Hy: 52 kg, bij 1m73
Ik: :roflol: ben je ook met je voeding bezig dan?
Hy: ja, heb net al even een worstenbroodje gegetegn en zodadelijk frieten. Doe jij ook fitness, hervé?
Ik: nee man, ik doe schaken en badminton. :roflol:

Epic ecto's altijd.

Niet echt verstandloos, maar khad eens in de kleedkamer een gesprek met 2 beginners, die duidelijk al het één en het ander opgezocht hadden. Het waren 40'ers met een behoorlijk hoog bf, maar oke, ze zeiden dat ze squaten, deadliften etc... Ze zeiden ook dat ze eerst een grote spiergroep aanpakten en dan een kleine, benen deden ze ook.
Zie ik één van de 2 een paar dagen later alleen biceps en buik trainen *zuuuuuuucht*

ik: zit jij ook op fitness dan?
hij: jaa ga elke dag
ik: oo heb je een schema dan?
hij: nee hoef ik niet
ik: haha dat is juist belangrijk!
hij: nee ik train op gevoel
ik: uh oke om en om spiergroepen?
hij: nee ik train alles tegelijk
ik: oke...

:rolleyes:

ik: krijg je dan geen spierpijn? of overbelasting! geen kans om te groeien
hij: nee ik ga in de sauna dan heb ik 0% spierpijn
ik: ahahahah oke !
hij: als je een eiwit shake drinkt heb je ook 0% spierpijn
ik: ahahaha is goed :)

Laatst bewerkt:
In m'n klas zit er eentje die zegt dat hij fitness doet.

Ik : hoe ziet je trainingschema eruit?
Hy: figuurtraining
Ik : wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hy: 3 keer per week trainen, borst en schouders, biceps en triceps, rug
Ik : en je benen?
Hy: train ik niet want ik wil enkel droog zijn en afgelijnd, en dat ben ik, ik heb ook wat massa
Ik : wel hoeveel weeg je dan?
Hy: 52 kg, bij 1m73
Ik: :roflol: ben je ook met je voeding bezig dan?
Hy: ja, heb net al even een worstenbroodje gegetegn en zodadelijk frieten. Doe jij ook fitness, hervé?
Ik: nee man, ik doe schaken en badminton. :roflol:

Epic ecto's altijd.

Ho shit, die weegt minder dan mij. En ik weeg al zo weinig!:D

52 kg. dat is gewoon eng dun

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

woehoe post 2000

gvd doet ie het als ad...

Gisteren een opmerking van een teamlid van mij die doorgaans toch aardig slim is.
Ik nam tussen het werk door een eiwitshake: "ow, je gaat toch niet trainen nu?":no:

Terug
Naar boven