AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

vandaag kwam nota bene de eigenaar van de sportschool op me af na het squatten... Hij zegt: "2 vragen"
1) Waarom heb je je schoenen uit
2) waarom ga je zo diep naar beneden? Hierna deed hij een paar mooie quarter squats voor en zo moest ik dan maar squatten want zo diep gaan is ontzettend slecht voor de knien zei hij....

vandaag kwam nota bene de eigenaar van de sportschool op me af na het squatten... Hij zegt: "2 vragen"
1) Waarom heb je je schoenen uit
2) waarom ga je zo diep naar beneden? Hierna deed hij een paar mooie quarter squats voor en zo moest ik dan maar squatten want zo diep gaan is ontzettend slecht voor de knien zei hij....
Moet je gewoon tegen hem zeggen dat zolang hij de anatomie van de benen niet goed kent hij z'n mond beter dicht kan houden..

Als je hem echt stil wilt hebben moet je ff Rippetoe's boek uitprinten (of alleen het gedeelte waarin hij uitlegt hoe je knieën moeten staan en waarom) en dan houdt hij sowieso z'n mond want Rippetoe houdt ook rekening met de anatomie van het lichaam.

Over de shakes gesproken. Oude trainingsmaat van me is al ongeveer 3-4 maanden niet meer in de sportschool geweest. Elke keer stelt ie het weer uit, maar er zit schot in:

"Ik ben al begonnen met shakes, dus dat komt helemaal goed over een paar weken!"
/facepalm

Afgezien die idioten die denken dat ''shakes'' wonder verricht valt het rond mij overigens mee, al was er wel eentje die me bij bleef :

''breed worden is echt makkelijk, iedereen kan vet om zetten in spieren''

dit was wel echt de meest retarded opmerking die ik heb gehoord,heb er dan ook maar niet op gereageerd:rolleyes:

Het mooie is :p Ze zitten thuis keihard pull ups te doen en push ups maar ze gainen niet :D en dan zeggen ze dat soort shit :P

collega: "Jaaa... als je van die potten moet hebben, moet je daar en daar heengaan."
endo's die je vertellen waar je je supps moet halen

collega: "Jaaa... als je van die potten moet hebben, moet je daar en daar heengaan."
endo's die je vertellen waar je je supps moet halen

Wat heeft kennis van plekken waar je supplumenten kan kopen te maken met zijn lichaamsbouw? Ik vind het niet zo raar dat ie dat zegt, ik vind eerder jouw opmerking raar ???:D

eergisteren een echt rampzalige gehoord. vriend van me die zij gewoon ik ga stoppen met fitness. ik wil terug wat bijkomen.

hij eet amper en echt op rampzalige momenten. en was redelijk veel afgevallen sinds dat hij was begonnen met sporten. maar hij was erg veel spier kwijt. nu dnekt die dat hij dat gaat terug winnen door te stoppen met sporten:d

ik: mag ik mijn zakgeld, ik ga om creatine
ma: doping? ge gaat daar toch niet aan beginnen!

eergister een babbeltje met zon kerel,

Ik: Ik ga overmorgen beginnen met bodybuilden.

Kerel: Verwacht maar niet dat je snel gespierd word.

Ik: Ik heb een voedingsschema met traingsprogramma en als aanvulling wat shakes.. ik zie wel waar het komt.

kerel: shakes zijn onzin, je moet gewoon trainen en dan komt het wel goed... ik heb zelf 2 jaar bodybuilding gedaan en al die shakes zijn onzin.

Ik: nou ik heb me maandje verdiept voor ik er aan begin... ken je dutch body building forum?

kerel: ja 2 jaar lid geweest... allemaal onzin shakes zijn onzin en je moet gewoon veel trainen...

(kerel zag eruit als een ecto)

Ik: mmm dus jij bent heel erg gespierd?

kerel: Je hebt niks aan spieren... en ja ik heb spieren maar kan ze moeilijk gaan showen hier voor je neus.

Ik: mmm okey... ik zie wel ik ga gewoon doen wat me plan was..

kerel: je bent wel eigenwijs he? ach je moet het zelf weten... ik wil je alleen alle moeite besparen.

Ik: bedankt voor je mening maar ik red me wel :-)

Echt frustrerend mensen die je laag proberen te houden..

betweters die er geen verstand van hebben zijn irritant.
maar die kerel heeft wel gelijk, shakes zijn niet echt nodig (als je net begint)

Ik: Ik heb een voedingsschema met traingsprogramma en als aanvulling wat shakes.. ik zie wel waar het komt.

kerel: shakes zijn onzin, je moet gewoon trainen en dan komt het wel goed... ik heb zelf 2 jaar bodybuilding gedaan en al die shakes zijn onzin.

Ik: nou ik heb me maandje verdiept voor ik er aan begin... ken je dutch body building forum?

kerel: ja 2 jaar lid geweest... allemaal onzin shakes zijn onzin en je moet gewoon veel trainen...

kerel: Je hebt niks aan spieren... en ja ik heb spieren maar kan ze moeilijk gaan showen hier voor je neus.

kerel: je bent wel eigenwijs he? ach je moet het zelf weten... ik wil je alleen alle moeite besparen.

Hij heeft gelijk.

probleem is dat deze kerel beweert dat shakes in het algemeen onzin zijn.

Zit er een meid op de pulldown met 10kg en dan veel reps. Zegt een gast van: Zo je bent wel sterk voor een meisje.
Zegt ze terug: het is maar 10kilo hoor ik wil niet gespierd worden, alleen definitie.

Dan wil je gwn tegen ze gaan zeggen: ''There is no such thing as toneing, only stronger and weaker''

Laatst bewerkt:
Ja chicks denken gelijk dat ze een manwijf worden door krachttraining. Krijg dat er maar eens uit. Maar ik heb ff een andere vraag, klein beetje off topic magoed.

Hoe kun je het beste dit soort mensen helpen? Zo ken ik iemand die wel serieus wil trainen maar zijn hoofd zit nog vol met foute dingen. Zo doet hij soortgelijke uitspraken die in dit topic al gepasseerd zijn: bijv: 'Vet om zetten in spieren' en de 'binnenkant borst verhalen' enz enz.

Hoe kun je nou die mensen het beste overtuigen dat ze bullshit lullen en verkeerd bezig zijn, zonder ze weg te jagen. Je kunt ze wel gaan kraken maar dat werkt niet; ze moeten wel geinteresseerd blijven in jouw verhaal. Tips? (karma voor goede)

vraag ze om een beknopte uitleg die hun standpunt ondersteunt.... en wijs ze dan op de feiten?!

Terug
Naar boven