AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Communiceren over bodybuilding of fitness met de gemiddelde Nederlander/Nederlandse werkt niet.

[Link niet meer beschikbaar]

staat wel degelijk op de dopinglijst

het is ook de taak van de atleet om uit te zoeken welke stoffen je mag gebruiken en welke niet

feitelijk is het erg om zeggen maar als je door zo een dingen gepakt wordt is dat je eigen schuld!!

er zijn 1001 dingen die positief testen op dopingcontroles
hoestsiroop
pijnstillers
neusspray

allemaal heel onschuldige dingen die je kampioenschap seriues kunnen verkloten

je kunt bv bij je dokter vragen om je op een atletenlijst te zetten
dan zul je altijd geneesmiddellen voorgeschreven krijgen die geen verboden stoffen bevatten

het is maar een tip

dit is het gevaar waar ik mijn jongens ook altijd voor waarschuw

supplementen die je uit het buitenland moet bestellen worden niet in belgische winkels verkocht voor een reden!!!

belgie is streng en als je wedstrijdatleet bent in welke sport dn ook moet je je aan de regels houden

zo niet kloot je alleen maar jezelf

Word verkocht in België hoor. Het staat niet op de dopinglijst, maar het mocht niet voor wedstijdatleten.
ik ga niet in discussie met wat jullie zeggen want het is correct. maar enig idee waarom het dan wel mag verkocht worden?:s ik snap de logica niet echt

ik ga niet in discussie met wat jullie zeggen want het is correct. maar enig idee waarom het dan wel mag verkocht worden?:s ik snap de logica niet echt

ik denk niet echt dat het "mag " verkocht worden

mss is er niet veel controle op deze zaken

Het staat niet op de dopinglijst, maar door een of andere rede mag het niet gebruikt worden in wedstrijden.

Edit : Staat dus wel op de dopinglijst ???

ik zou het echt niet weten. maar als jet het goedje importeert enzo. en inje boekhouding enzo. belgie is mss een ramp op controle daarvan. maar dat zouden ze toch ooit is teweten komen?

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Het staat niet op de dopinglijst, maar door een of andere rede mag het niet gebruikt worden in wedstrijden.

Edit : Staat dus wel op de dopinglijst ???

en heb je daar een logische verklaring voor?:s want ik zou er eeeecht geen weten:s

Het verstand stijgt hier met de post. Niet goed jongens!

als je er toch niks zinnigs uit je mond komt kan je deze beter gesloten houden mitch kereltje

Ah joh, dit is toch "Citaten van verstandlozen"? Michyboy hoort hier wel thuis vind ik :roflol:

Michyboy ga eens een beetje chillen jonguh.

mmwxoj.jpg

Laatst bewerkt:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL HOMO'S.

:yarly:

Vriendin op school: Ge eet veel te veel man, da kan nie gezond zijn!
Ik wist dat ze bulken toch niet zou snappen dus heb niet eens moeite gedaan om te reageren.

Hee, wat is dit draadje weer lekker luchtig: modjes bedankt :)

Ja, dat eten wil dr bij mijn familie niet in. "Je bent wel een grootverbruiker met die melk" ja hèhè... :roflol:

Edit: Oke, ik bedoel dat het principe dat ik veel eet er bij mn familie niet in wil, t eten gaat er bij mij in lol. Niet dat ik mijn familieleden dwangvoeding geef ofzo :D

Afgezien die idioten die denken dat ''shakes'' wonder verricht valt het rond mij overigens mee, al was er wel eentje die me bij bleef :

''breed worden is echt makkelijk, iedereen kan vet om zetten in spieren''

dit was wel echt de meest retarded opmerking die ik heb gehoord,heb er dan ook maar niet op gereageerd:rolleyes:

Terug
Naar boven