AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik weet het niet maar die geposte dingen hier op pagina 98 worden steeds moeilijker te begrijpen kwa zinsopbouw etc.

Hij bedoelt het waarschijnlijk anders, de vorige pagina.. pagina 98, en niet alle pagina's tot nu toe (99 pagina's).

Begrijp je? :p

Ja Lars, wel een beetje opletten he :D

Haha, wat flauw dat die post van mij net op pagina 99 komt :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha hoe die close grip bench press op die site staat:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zwaar irritant

haha hoe die close grip bench press op die site staat:
[Link niet meer beschikbaar]

zwaar irritant

als je niet te zwaar gaat vind ik dat je handen tegen elkaar plaatsen nog redelijk te doen. maarjah eenmaal bij iets zwaardere gewichten begint die pijn in men plots op te komen.

hahaha die site faalt hard.

Welke spieren wil je trainen?

.....
Borst
Boven
Onder
Binnen
Buiten
....
volgens die k*t site is er zelfs een deel wat je volgens de afbeelding niet kan trainen check.
abqp9w.jpg

Haha toen ik net ging beginnen met trainen haalde ik m'n info van die site :o geen succes.

''Ron jij traint geen buik he, wil je geen six-pack ?''

maar ''Hoezo nu al een six-pack ? het is toch nog geen zomer'' gereaguurt :thumbup:

niet buik trainen is ook dom anders:popcorn:

Alleen buik trainen voor sixpack toch ?
Cutler wel eens sit-ups zien doen ?

Snap heus het ''evenwicht'' verhaaltje erachter wel, imo verwaarloosbaar met harde squats en deadlifts. :thumbup:!

waarom je buik trainen als je met 20% bf zit is altijd men antwoord.

jah oke. maar de opmerking die ik krijg is dat je men blokes nooit gaat zien omdat ik men buik niet genoeg train... met wat situps gaje geen 20% bf wegkrijgen... dat bedoelde ik dus. als aanvulling opje core oke maar geen 50min buikspeiren...

jah oke. maar de opmerking die ik krijg is dat je men blokes nooit gaat zien omdat ik men buik niet genoeg train... met wat situps gaje geen 20% bf wegkrijgen... dat bedoelde ik dus. als aanvulling opje core oke maar geen 50min buikspeiren...

daarmee kan ik alleen eens zijn.

Terug
Naar boven