Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Nou komop dan?

Duurtlang.

komt mijn ma binnen zegt "waarom zit jij nu een biefstuk te bakken ???)

dat is een havermoutpannekoek dom wijf :mad:

Mijn moeder maakt ze altijd klaar voor mij =)
Nu is ze er echt pro in geworden. Eerst had ze de melk er te warm ingedaan, maar nu ze lauwe melk erin doet, zien de havermoutpannenkoeken eruit als in een restaurant :)

Kan hij je ff helpen met die telefoon.
Nou wil ik gvd ook die pannekoek zien ook.:mad:

nah des net zo een idioot als men ma niet te geloven hoeveel mense er rond lopen met een iq onder de 60!

warm ik me pannekoek op smaakte goed doe ik er beetje siroop op zegt me broer wth siroop op je biefstuk !? :duh:

nah des net zo een idioot als men ma niet te geloven hoeveel mense er rond lopen met een iq onder de 60!

warm ik me pannekoek op smaakte goed doe ik er beetje siroop op zegt me broer wth siroop op je biefstuk !? :duh:

Domheid zit in de familie? :)

was eig best lekker moet ik vaker doen zo recept van hier kyke wat ik in huis heb en wat niet en dan puur op gevoel koken :hedbang:

vulde wel niet super had ik drna ma snel eitje in magnetron gestoken altijd lekker :lick:

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Mijn moeder maakt ze altijd klaar voor mij =)
Nu is ze er echt pro in geworden. Eerst had ze de melk er te warm ingedaan, maar nu ze lauwe melk erin doet, zien de havermoutpannenkoeken eruit als in een restaurant :)

mijne is beter :flipoff:

Volgens mij zien jouw pannenkoeken er dan ook wel scheef uit hé. Hoe kan je anders het verschil niet zien tussen een pannenkoek en een steak?!

Bij mij zijn die gelijk mooi geel-bruin en dun.

Volgens mij zien jouw pannenkoeken er dan ook wel scheef uit hé. Hoe kan je anders het verschil niet zien tussen een pannenkoek en een steak?!

Bij mij zijn die gelijk mooi geel-bruin en dun.

ma een biefstuk eten is cooler en smaak telt uitzicht niet jij komt hier stoefen met je mama haar kookkunsten :rolleyes: who cares ?

Terug
Naar boven