XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Mijn pa weet via zijn collega waarom ik veel kipfilet eet!!!; "Daar zitten namelijk veel groeihormonen in" :bow:

Dat is niet verstandloos toch? :eek:

Mijn ma denkt dat omdat het mager is :L

Vond er nog een goeie op het laatste nieuws, ging over dat spierbundels niet aantrekkelijker waren fzo

'Danny Boy, Antwerpen
Trouwens, deze mannen spelen met hun gezondheid, want om er zo uit te zien moet je producten pakken die niet echt gezond zijn. En dit is ook schijn, want opgeblazen mannen zijn niet veel sterker dan een graatmagere vent.'

yeah right :haha:

ruikt naar jaloezie

Die quote klopt wel, denk ik.
Mijn opblaaspop (wel een vrouw dan) is ook niet zo sterk, mijn echte, levende vrouw is een stuk sterker.
Mijn opblaaspop is wel sterker dan een graatmager wijffie. Ik heb mijn opgeblazen pop nooit horen zeggen dat ik te zwaar ben als ik op d'r lig.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

warm ik me pannekoek op smaakte goed doe ik er beetje siroop op zegt me broer wth siroop op je biefstuk !? :duh:

Vegetarische biefstuk?

Te veel details :roflol:

Die quote klopt wel, denk ik.
Mijn opblaaspop (wel een vrouw dan) is ook niet zo sterk, mijn echte, levende vrouw is een stuk sterker.
Mijn opblaaspop is wel sterker dan een graatmager wijffie. Ik heb mijn opgeblazen pop nooit horen zeggen dat ik te zwaar ben als ik op d'r lig.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Vegetarische biefstuk?

aaaaah neee!!!!! dat is mijn havermout pannekoek jij oen!!!! :hamer:

jk. niet wenen eh :p

Hahaha, gast :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

Kom eens op met die pics trouwens!!

mijn moeder zeurt de hele tijd over het feit dat ik veel eet.
ze zegt ook dikwijls dat het niet is omdat ik aan bben doe
dat ik daarom veel meer moet eten.

ik laat haar in de waan.

BUMP!

vandaag pakketje binnen van XXL. mijn moeder: er zitten toch geen verboden dingen in he?!
ik: uhm jawel hoezo? AnahBoLuHH!
moeders: ik wil niet dat je dat neemt!
ik: :roflol:
moeders: klootjong :')
ik: :lol:

''Ja, hij ziet er wel heel erg groot uit, maar sterk is ie niet'':rolleyes:

en

''O, volgens mij zijn al die eiwitshakes enzo helemaal niet goed voor je hoor..''
:stupid:

Laatst bewerkt:
Kennis van me ging naar de US en nam een pot eiwitpoeder mee, daar aangekomen werd hem gevraagd wat er in die pot zat.
Omdat hij een beetje moe was en niet helemaal helder meer zei hij ipv protein dat er "eggnut" inzat....:windup:

Dom blondje collega: Omggg jij moet echt voedingsdeskundige worden ofzo.. omg jij eet echt facking gezond, je bent echt de gezondste persoon die ik ken.

Ja kan ik het helpen dat ik m'n lichaam geef wat het wil, in plaats van al die andere mensen die zichzelf volvreten met teringzooi en hun gore vetrollen overal mee naar toe slepen

Dom blondje collega: Omggg jij moet echt voedingsdeskundige worden ofzo.. omg jij eet echt facking gezond, je bent echt de gezondste persoon die ik ken.

Ja kan ik het helpen dat ik m'n lichaam geef wat het wil, in plaats van al die andere mensen die zichzelf volvreten met teringzooi en hun gore vetrollen overal mee naar toe slepen
Lol, echt erg.. Zoveel mensen zien gewoon niet in dat het gewoon normaal is dat je gezond en veel eet.. In plaats daarvan doen ze er nog maar een zakkie chips bij :)

Kennis van me ging naar de US en nam een pot eiwitpoeder mee, daar aangekomen werd hem gevraagd wat er in die pot zat.
Omdat hij een beetje moe was en niet helemaal helder meer zei hij ipv protein dat er "eggnut" inzat....:windup:
waarom zou je whey meenemen naar de US? Lekker overbodig lol???

Lol, echt erg.. Zoveel mensen zien gewoon niet in dat het gewoon normaal is dat je gezond en veel eet.. In plaats daarvan doen ze er nog maar een zakkie chips bij
Veel eten is goed voor de spiergroei! Dat is ons doel als BB'ers... maar of het gezond is heb ik mijn twijfels bij. Iedere dag veel eten belast je interne systeem natuurlijk meer dan normaal...
mja ben het compleet met je eens dat het droevig is hoe slecht de gemiddelde mens eet!!

waarom zou je whey meenemen naar de US? Lekker overbodig lol???

Veel eten is goed voor de spiergroei! Dat is ons doel als BB'ers... maar of het gezond is heb ik mijn twijfels bij. Iedere dag veel eten belast je interne systeem natuurlijk meer dan normaal...
mja ben het compleet met je eens dat het droevig is hoe slecht de gemiddelde mens eet!!

hangt ervan af hoeveel je eet en traint natuurlijk. maar idd als je echt zwaar cut en bulk is het wrs ook niet super gezond. maar wrs wel gezonden dan de gemiddelde mens! wij krijgen tenminste genoeg voeding binnen! we belasten ons lichaam niet met slechte dingen maar met gezonde. (tenzij je aas gebruikt natuurlijk) zo bekijk ik het;)

hangt ervan af hoeveel je eet en traint natuurlijk. maar idd als je echt zwaar cut en bulk is het wrs ook niet super gezond. maar wrs wel gezonden dan de gemiddelde mens! wij krijgen tenminste genoeg voeding binnen! we belasten ons lichaam niet met slechte dingen maar met gezonde. (tenzij je aas gebruikt natuurlijk) zo bekijk ik het;)
+1, wat ik bedoel

Terug
Naar boven