MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Mijn moeder maakt ze altijd klaar voor mij =)
Nu is ze er echt pro in geworden. Eerst had ze de melk er te warm ingedaan, maar nu ze lauwe melk erin doet, zien de havermoutpannenkoeken eruit als in een restaurant :)

Welk pervers restaurant serveert er nou weer havermout pannekoeken...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Quotes nodig!

Zei laatst iets tegen een maat over zijn trainingsschema... "Je moet gewoon een bak van aanpan hebben" Was niet helemaal wat ik bedoelde te zeggen :P

Vond er nog een goeie op het laatste nieuws, ging over dat spierbundels niet aantrekkelijker waren fzo

'Danny Boy, Antwerpen
Trouwens, deze mannen spelen met hun gezondheid, want om er zo uit te zien moet je producten pakken die niet echt gezond zijn. En dit is ook schijn, want opgeblazen mannen zijn niet veel sterker dan een graatmagere vent.'

yeah right :haha:

ruikt naar jaloezie

een gast die ik ken kwam ik tegen. ik in een hempje

gast: goed breed geworden jij he, je traint veel zeker?
ik: ja je weet toch, eten en trainen tot je erbij neervalt
gast: oh, en creatine doe je dat ook?
ik: ja toevallig ben ik daar nu net mee bezig, maar heb er niet zoveel baat bij. of nauwelijks
gast: oke, moet je wel mee oppassen man. mijn broer deed dat ook. en toen ie stopte zakte ie als een pudding in elkaar. nu is het een dikz*k.
ik: ja, dan zal hij wel iets anders hebben gedaan. want creatine is niet zo ernstig :roflol:

paar minuten later met diezelfde gast

ik: ja ik train veel sterkste man laatste tijd
hij: echt? vet man. ik wil zeker een keer meetrainen want ik ben echt sterk (vet dunne gast, zit al jaren aan de drugs)
ik: ja isgoed jonge. gaan we wel keer knallen.
hij: ja want ik had ook een keer een Ubalk profiel boven me kop geduwd van 250kg, makkelijk.
ik: hahahaha als jij dat echt kan moet jij je geld daar mee gaan verdienen man.
hij: ja echt waar man, vraag maar aan ons pa die was er bij.
ik: dan own je iedereen in de wereld man
hij: ja maar ik heb geen grenzen, ik kan zoveel pakken als ik wil

hahahaha :roflol: iets te veel fabeltjeskrant gelezen denk ik

Gast bij mij op het werk is aardig... mja, wat moet ik zeggen.

Hij heeft me aardig zien groeien dus iedere keer dat ie mij ziet doet ie een beetje zo'n most muscular-achtige pose.
Hij: 'Ik ga binnenkort ook maar weer eens trainen'
Ik: 'Moet je doen, lekker knallen:D'
Hij: 'Ja, even lekker pompen *doet een peck deck immitatie*'
Ik: 'Pompen? Knallen man!'
Hij: 'Ja, dat ook. Zomer komt er ook weer aan'
Ik: 'Beetje laat niet?'
Hij: 'Nah, gewoon even een paar weekjes pompen op zo'n machine voor je gaat slapen'
Ik: 'Is goed...':rolleyes:

En dit gesprek al tientallen keren de laatste paar maanden:rolleyes: Een keer ging hij er wat dieper op in, geen idee wat losse gewichten waren en 'wat in godsnaam' het nut is van verstelbare halterhouders op een rack.

Gister van me zus: Wat ben jij toch geobsedeerd door eten de laatste tijd! :/

thx zus

Me pa gister:
'Ja te veel melk drinken is helemaal niet goed, krijg je bloedneus van'

Terug
Naar boven