AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

'Ach je hoeft echt niet elke x naar de gym, als je elke dag 100 x opdrukt wordt je net zo gespierd.

Handje pinda's for the win :)

Er is wel een duidelijk relatie tussen groot&sterk zijn.

Hoewel bodybuilders sterker ogen voor de leek dan ze daadwerkelijk zijn.

Dit betekent nog steeds dat ze vele malen sterker zijn de dan gemiddelde persoon.

Er is wel een duidelijk relatie tussen groot&sterk zijn.

Hoewel bodybuilders sterker ogen voor de leek dan ze daadwerkelijk zijn.

Dit betekent nog steeds dat ze vele malen sterker zijn de dan gemiddelde persoon.

Dat getrainde mensen sterker zijn dan niet getrainde geloof ik best. Alleen iemand die groot is, hoeft niet per definitie sterker te zijn dan een klein of ielig iemand. Ik zie vaak genoeg jongens van 60 kilo gewichten weg drukken, waar "beesten" met bewondering naar staan te kijken. Ze hadden niet gedacht dat die ecto dat wel even zou doen. Kijk ook maar is naar vele aziatische landen, daar zie je ook vaak ielige types die hartstikke sterk zijn... Dus zo'n citaat van verstandlozen vond ik het niet.

Dat getrainde mensen sterker zijn dan niet getrainde geloof ik best. Alleen iemand die groot is, hoeft niet per definitie sterker te zijn dan een klein of ielig iemand. Ik zie vaak genoeg jongens van 60 kilo gewichten weg drukken, waar "beesten" met bewondering naar staan te kijken. Ze hadden niet gedacht dat die ecto dat wel even zou doen. Kijk ook maar is naar vele aziatische landen, daar zie je ook vaak ielige types die hartstikke sterk zijn... Dus zo'n citaat van verstandlozen vond ik het niet.

jawel, want hier over hadden ze waarschijnlijk niet eens nagedacht....

Met die Aziaten is het vooral voor de vechtsport, in mijn ogen doen die personen vooral training d.m.v. eigen lichaamsgewicht etc. Ze richten zich vooral op hun eigen vechtsport en willen hun snelheid bevorderen. Daarom kunnen die guys altijd zo goed vechten.

Met die Aziaten is het vooral voor de vechtsport, in mijn ogen doen die personen vooral training d.m.v. eigen lichaamsgewicht etc. Ze richten zich vooral op hun eigen vechtsport en willen hun snelheid bevorderen. Daarom kunnen die guys altijd zo goed vechten.

Zien er niet "buff" uit maar zijn wel bere sterk.

Aziaten vooral vechtsport?
Gast Aziaten domineren alle lichtere klasses in zowel Olympisch Gewichtheffen als Powerliften, get your facts straight.

*Zoekt naar verstandsloze uitspraken*

*Is gedwongen terug te bladeren*

:sad:

Ging info vragen bij iets wat leek op een sportschool en keek wat rond en had de volgende vraag:
"hebben jullie ook zwaardere gewichten?"
Kreeg het volgende antwoord:
"Er wordt hier niet zwaar getraind, Er wordt hier lekker getraind"
:roflol:

Een kennis,

"Weet je die shakies die ze nemen!!! Dat zijn gewoon AnAbOlUh JoNgUh!! "

Er werd laatst tegen mij gezegd: 'als jij nog groter wilt worden dan moet jij zeker wel van die shakes en pilletjes gaan gebruiken'

Ik zat toen juist aan mn wheyshake + dextrose.:D

Arnold schwarzenegger's spieren zijn water

zou ik creatine gebruiken, ik wil niet meteen als arnold worden héééj

Geef mij maar een spuitje hoef je ook niet te trainen.

Iemand die groot is, die is bij definitie maar sterk?:rolleyes:
Ligt eraan hoe je de zin bekijkt , je kunt ook gewoon zeggen dat Bodybuilders niet voor kracht trainen dus is het verstandloos.
bij mij is wel eens gezegd:

''Hij is wel breed maar ik leg hem zo op de grond'' Ecto Mei 2009--

Net terug uit de sportschool en weer wat leuks. Sportschool bij ons heeft echt wel nice apparaten, ze worden alleen door een select groepje gebruikt. Gros zit te cardio'en terwijl ze naar 1 van de 4 flatscreens kijken (be-lach-e-lijk).

Anyway, ik had net de benchpress erop zitten en ik was nogal rood en zweette nogal. Wat wil je als je to the max gaat. Een dude zo'n 5 meter naast me op de fiets kijkt me aan, en zegt: Gaat het wel goed man? Ik zeg: Ja hoezo? Zegtie: ja je bent helemaal rood en bezweet man, ik dacht er gaat iets niet goed.

GEWOON LETTERLIJK ZO, LIKE OMFGBBQWTF :fuu:

Terug
Naar boven